quote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sammy, mijn kat kreeg vandaag een spuitje
Aw, sterktequote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sammy, mijn kat kreeg vandaag een spuitje
Wat is er morgen?quote:
is het dinsdagquote:
Rondjes!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:27 schreef trolololo het volgende:
WAT MOET IK IN GODESNAAM DRAAIEN OM 20:00 ?!?!?!
ik ga al, ben zo terugquote:Op maandag 21 maart 2011 19:27 schreef Zokunen het volgende:
Kan iemand ff voor me pissen, geen zin om op te staan
sorry heb niks om vast te houden dus kan het niet voor je doenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:27 schreef Zokunen het volgende:
Kan iemand ff voor me pissen, geen zin om op te staan
Stijn, draai gewoon kutmuziekquote:Op maandag 21 maart 2011 19:27 schreef trolololo het volgende:
WAT MOET IK IN GODESNAAM DRAAIEN OM 20:00 ?!?!?!
Ik speel het zelf nog wel hoor, ben er alleen een beetje op uitgekekenquote:
dan is het goedquote:Op maandag 21 maart 2011 19:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik speel het zelf nog wel hoor, ben er alleen een beetje op uitgekeken
Oftewel, draai gewoon hoe je altijd draaitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oftewel, draai gewoon hoe je altijd draaitIk bedank voor het complimentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pedicabo ego vos et irrumabo.
Heb nog tegen Hankey gegooid, met zijn pijlen (show/promo), Stompé en van Barneveld gesproken (deden mee aan toernooi, maar, niet geloot), Jelle Klaassen is trouwens echt een toffe gastquote:Op maandag 21 maart 2011 19:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik speel het zelf nog wel hoor, ben er alleen een beetje op uitgekeken
jelle klaasen heeft verdomme een plofkop gekregenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heb nog tegen Hankey gegooid, met zijn pijlen (show/promo), Stompé en van Barneveld gesproken (deden mee aan toernooi, maar, niet geloot), Jelle Klaassen is trouwens echt een toffe gast. dus ik doe nog steeds wel wat met darts
Alleen heb ik zo een vorm dip dat ik toernooien op het moment echt niet meer doe. En ik het op de TV niet echt leuk meer vind.
van der Voort dan, die heeft echt 6 onderkinnen nuquote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jelle klaasen heeft verdomme een plofkop gekregen
So what, Fordham ziet er zonder plofkop niet uitquote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jelle klaasen heeft verdomme een plofkop gekregen
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef sharr het volgende:
Ik ga even douchen en dan vervolgens naar Stijn en zijn kutmuziek luisteren.
Vind je het gek, darten is geen sportquote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
van der Voort dan, die heeft echt 6 onderkinnen nu_!
3/4 van zijn lever werkt niet meer...quote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef Zokunen het volgende:
[..]
So what, Fordham ziet er zonder plofkop niet uit
Het is gewoon een relaxte gast.
Ook een aardige gastquote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef djkoelkast het volgende:
De enige normale darter (normaal, notabene) is Co Stompé
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Spaghettivreter
Bericht:
Jaren 90
Je HOEFT geen 30 bier te drinken voor je begint om te darten hoorquote:
En de andere 25% is er zeer slecht aan toe.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
3/4 van zijn lever werkt niet meer...
Ik dart wel een stuk beter met 30 bier achter mijn kiezenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je HOEFT geen 30 bier te drinken voor je begint om te darten hoor
Snooker is ook geen fysieke sport (maar wel een sport, net als darts), maar daar zitten op de hele tour maar 2 wat dikkere mensen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik dart wel een stuk beter met 30 bier achter mijn kiezen
En Bowlen, bowling en zo nog zoveel sporten, mensen onderschatten het mentale aspect zo enorm!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je HOEFT geen 30 bier te drinken voor je begint om te darten hoor
Snooker is ook geen fysieke sport (maar wel een sport, net als darts), maar daar zitten op de hele tour maar 2 wat dikkere mensen.
Ik heb gebowldquote:Op maandag 21 maart 2011 19:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
En Bowlen, bowling en zo nog zoveel sporten, mensen onderschatten het mentale aspect zo enorm!
dan is het beste van mn dartspel wel af. maar met tafelvoetbal ben ik dan onverslaanbaarquote:Op maandag 21 maart 2011 19:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik dart wel een stuk beter met 30 bier achter mijn kiezen
In Arnhem heb je zo'n discotheek (quote:Op maandag 21 maart 2011 19:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan is het beste van mn dartspel wel af. maar met tafelvoetbal ben ik dan onverslaanbaar
Ik ookquote:Op maandag 21 maart 2011 19:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb gebowldJeugdprijzen gewonnen.
Ben gestopt op mijn 12e. Toen had ik een record van 212 ofzo.quote:
Ik ken alleen maar boeren, ik ben niet anders gewendquote:Op maandag 21 maart 2011 19:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
In Arnhem heb je zo'n discotheek () met tafelvoetbal erbij. Ik zat op dat ding te rammen als een boer.
Mijne in officiele wedstrijden was 250 ofzo, absoluut 270 oid, maar nu ben ik blij met 150quote:Op maandag 21 maart 2011 19:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben gestopt op mijn 12e. Toen had ik een record van 212 ofzo.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg.. nooit gedacht dat ik er last van zou hebben...![]()
maar begin me te ergeren aan al die smileys van ajacied
Haha ik ook, verder kom ik nu ook niet meer.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mijne in officiele wedstrijden was 250 ofzo, absoluut 270 oid, maar nu ben ik blij met 150
Cola en bitterballen tijdens de wedstrijden...quote:Op maandag 21 maart 2011 19:42 schreef Zokunen het volgende:
Gast waar ik toen mee speelde had echt 10+ 300 games gegooid *kwijl*
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Cola en bitterballen tijdens de wedstrijden...Dat is nou eens sport.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:46 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens help!
2 huizen verderop hier hebben ze volgens mij een Varken gekocht..
Ik zat vanochtend lekker een peukje te doen in de achtertuin.. hoor ik echt
de meest onmogelijke knor-geluiden enzulks. Het klonk te hard en zwaar
voor een hont en toen ik vanmiddag thuis kwam rook de hele achtertuin naar
kinderboerderij.
WTF?!..
Als dat beest zo'n bakkes morgenochtend weer open trekt dan maak ik spek
van hem!Varkens slachten gewoon, enige optieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens help!
kinderboerderij.
WTF?!..
van hem!Als huisdier houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Geen optie..quote:Op maandag 21 maart 2011 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Varkens slachten gewoon, enige optie
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Varkens slachten gewoon, enige optie
Waar komt ons vlees dan vandaan?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:47 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jezus man, dat doe je toch niet.
Uit de fabriekquote:Op maandag 21 maart 2011 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar komt ons vlees dan vandaan?
Jongens help!
kinderboerderij.
WTF?!..
van hem!SPEKPANNEKOEKEN + HAM VOOR OP JE TOSTI + SPARERIBSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
OPETEN DIE HAP
![]()
![]()
![]()
en daar wordt het gemaakt van zand hequote:
Weet ik veel, dat maken ze met een machine toch?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar waar komt dat vlees uit de fabriek dan vandaan?
heet dat puppy dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:48 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck die shit! Ik wil een zwijnen-puppy![]()
!
Oh ja dat zou wel kunnen.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en daar wordt het gemaakt van zand he
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:48 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
SPEKPANNEKOEKEN + HAM VOOR OP JE TOSTI + SPARERIBS![]()
![]()
![]()
OPETEN DIE HAP
![]()
![]()
maar van welk dier komt het/quote:Op maandag 21 maart 2011 19:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat maken ze met een machine toch?
Tuurlijk nietquote:
Wat deze man zegt.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:49 schreef mc-Piel het volgende:
Mensen die denken dat ons vlees echt van dieren af komt!..
Er zit gewoon een scheikundige te kutten met een paars en een blauw stofje.. en * Poof * .. daar ligt een biefstuk. Dan nog een geel goedje eroverheen en dat wordt de verpakking.
waarom beweren ze dan nog steeds dat het zo duur is omdat de koe goed geleefd heeft?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:49 schreef mc-Piel het volgende:
Er zit gewoon een scheikundige te kutten met een paars en een blauw stofje.. en * Poof * .. daar ligt een biefstuk. Dan nog een geel goedje eroverheen en dat wordt de verpakking.
Ze hebben wel al kunstmatig vlees gemaakt trouwensquote:Op maandag 21 maart 2011 19:49 schreef mc-Piel het volgende:
De maatschappij liegt ons voor.. MET ALLES!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom beweren ze dan nog steeds dat het zo duur is omdat de koe goed geleefd heeft?
ja, maar? ik heb die beesten zelf in de wagen geladen naar het slachthuis..quote:Op maandag 21 maart 2011 19:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
De maatschappij liegt ons voor.. MET ALLES!!!
mensen die dat niet door hebben____!
vlees is echt vlees van een dierquote:Op maandag 21 maart 2011 19:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
De maatschappij liegt ons voor.. MET ALLES!!!
mensen die dat niet door hebben____!
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:54 schreef trolololo het volgende:
5 minuutjes, even wat in elkaar flanzen
Hertenboutquote:Op maandag 21 maart 2011 19:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vlees is echt vlees van een dier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eigen risico
plastic of scheikundequote:
ik heb veul ergere foto's prive.. maar die zet ik maar niet in het topicquote:
Ik ben ook een dierenliefhebber.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb veul ergere foto's prive.. maar die zet ik maar niet in het topic![]()
ivm met alle dierenliefhebbers enzo
ok danquote:
hihi denk dat mijn bambi pics iets te ver gaanquote:Op maandag 21 maart 2011 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben ook een dierenliefhebber.
ik hou van het geluid dat ze maken als ze de bbq raken
ik hou van de geur als ze zachtjes stoven
ik hou van de smaak als ik een dier in mijn mond neem
ligt eraan wat je met bambi aant doen bentquote:Op maandag 21 maart 2011 20:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi denk dat mijn bambi pics iets te ver gaan
schoonmaken, villen, biefstuk van snijdenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt eraan wat je met bambi aant doen bent
niks dat ik nog niet eerder heb gezien.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schoonmaken, villen, biefstuk van snijden
kok jwtzzquote:Op maandag 21 maart 2011 20:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks dat ik nog niet eerder heb gezien.
wel iets dat je niet snel van een vrouw verwacht..
roling in de deep?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:03 schreef utopie het volgende:
wat is die nummer van adele waarvan koelkast en ik dachten dat het lady gaga is, als je goed luistert?
kijk, elke goeie kok zou zoiets eens zelf gedaan moeten hebbenquote:
absoluutquote:Op maandag 21 maart 2011 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kijk, elke goeie kok zou zoiets eens zelf gedaan moeten hebben
set fire to the rain ofzoiets?quote:
ook nietquote:Op maandag 21 maart 2011 20:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
set fire to the rain ofzoiets?
niet make you feel my love?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:06 schreef utopie het volgende:
[..]
jah al gedaan. anders vraag ik het hier niet
logisch heh. als ie op inactief staatquote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ja ik had hem al aangesproken, maar geen reactie
Bij mij krijg je meestal een reactie als ik op 'offline' staquote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef utopie het volgende:
[..]
logisch heh. als ie op inactief staat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in de dierentuin in emmen natuurlijkquote:
* Goudvis_ meldtquote:
Goudvissen zijn tofquote:
Neequote:Op maandag 21 maart 2011 20:11 schreef Zokunen het volgende:
Is black swan een beetje tof bij de weg?
guppy's planten zich als mallen voortquote:Op maandag 21 maart 2011 20:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goudvissen zijn tof![]()
Heb zelf guppy's, dat zijn losers
Mwah.. Wijvenfilm.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:11 schreef Zokunen het volgende:
Die film is spacendquote:Op maandag 21 maart 2011 20:11 schreef Zokunen het volgende:
Mijn goudvis heette Jawsquote:Op maandag 21 maart 2011 20:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goudvissen zijn tof![]()
Heb zelf guppy's, dat zijn losers
Blijdorp is sowieso baziger want wij hebben een tunnels met haaienquote:Op maandag 21 maart 2011 20:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in de dierentuin in emmen natuurlijk
maar emmen is dichterbij voor mij duhquote:Op maandag 21 maart 2011 20:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Blijdorp is sowieso baziger want wij hebben een tunnels met haaien
Een tunnels.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
heb al een half jaar baby's maar ze groeien niks hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 20:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
guppy's planten zich als mallen voort
want wij hebben een tunnelsquote:Op maandag 21 maart 2011 20:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
incest guppysquote:Op maandag 21 maart 2011 20:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
heb al een half jaar baby's maar ze groeien niks hoor![]()
En ja ik geef ze eten
Jonge ik kom towg uit rotterdam hier is iedereen of buitenlands of achterlijkquote:
Geen mc donaldsquote:
Is dat met die scheldende neger die zo'n menneke gaat martelen?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:14 schreef Zokunen het volgende:
Inception viel me wel tegen
Wel leuke film maar na die hype...
Met die dromen die ze wouden implanteren.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is dat met die scheldende neger die zo'n menneke gaat martelen?
Dit kende ik nietquote:
Die was saai.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:15 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Met die dromen die ze wouden implanteren.
Jij hebt het over Unthinkablequote:Op maandag 21 maart 2011 20:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is dat met die scheldende neger die zo'n menneke gaat martelen?
Dromen moet je vangen.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:15 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Met die dromen die ze wouden implanteren.
Jouw UIquote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die was saai.
Unthinkable is wel de moeite
Wrom doe jij dat jongequote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef trolololo het volgende:
Ik zit serieus ondertussen een boek te lezen voor een werkstuk
zo boeiend vind je je eigen show dusquote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef trolololo het volgende:
Ik zit serieus ondertussen een boek te lezen voor een werkstuk
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zo boeiend vind je je eigen show dus
Die heb ik pas een half jaar hoor.quote:
JE ONDERTITEL NEGEER JEquote:Op maandag 21 maart 2011 20:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij is vet man. Dat is ondertussen het lijflied van een vriend uit de Bimmaquote:
Haha dat is niet liefquote:Op maandag 21 maart 2011 20:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoe heet die vriend, ik ken ongeveer iedereen hierquote:Op maandag 21 maart 2011 20:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij is vet man. Dat is ondertussen het lijflied van een vriend uit de Bimma
alles wat ik doe is lievvquote:Op maandag 21 maart 2011 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JE ONDERTITEL NEGEER JE
Doe eens lievv verdorie!
Hoiiiquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alles wat ik doe is lievv
wou jij zeggen van niet danquote:
quote:
Wat je deed was niet bepaald lief neequote:Op maandag 21 maart 2011 20:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wou jij zeggen van niet dan
Soms niet neequote:Op maandag 21 maart 2011 20:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wou jij zeggen van niet dan
Martin. Woont in Z.O. trouwens. Aan de dijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:18 schreef trolololo het volgende:
[..]
Hoe heet die vriend, ik ken ongeveer iedereen hier
quote:
owquote:Op maandag 21 maart 2011 20:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat je deed was niet bepaald lief nee
The Fighter met Mark Wahlburgquote:Op maandag 21 maart 2011 20:19 schreef Zokunen het volgende:
Hmm ik wil een leuke film
Ben met alle redelijke series al bij
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat je deed was niet bepaald lief nee
Super!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa het ging echt goedDe functie leek mij echt super en het gesprek liep echt goed.. ze was onder de indruk van mijn ervaring
Haha nee helaas niet... ze zou me vanavond of morgen bellen, en als ze me willen ga ik donderdag gelijk op 2e gesprek en zou ik half april al kunnen beginnenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Super!![]()
Wanneer krijg je te horen of je aangenomen bent? Of weet je dat al?
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha nee helaas niet... ze zou me vanavond of morgen bellen, en als ze me willen ga ik donderdag gelijk op 2e gesprek en zou ik half april al kunnen beginnen
Als je aangenomen wordt is het inderdaad mooiquote:Op maandag 21 maart 2011 20:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha nee helaas niet... ze zou me vanavond of morgen bellen, en als ze me willen ga ik donderdag gelijk op 2e gesprek en zou ik half april al kunnen beginnen
Tof hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 20:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Komt eraanquote:Op maandag 21 maart 2011 20:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tof hoor![]()
Moet trolololo maar ff een feestnummer draaien
Jaaa doe maar morgen als ik het zeker weetquote:Op maandag 21 maart 2011 20:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tof hoor![]()
Moet trolololo maar ff een feestnummer draaien
Mooi werk!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
quote:
ik weet het nietquote:Op maandag 21 maart 2011 20:23 schreef Carooltje79 het volgende:
Ja moet alleen ff kijken hoe ik dat doe want kan eigenlijk pas 4 mei beginnen, ik heb wel nog 3 weken verlof te goed dus die kan ik dan opnemen maar weet eigenlijk niet of je dan al voor een andere baas mag gaan werken
Dank je welquote:Op maandag 21 maart 2011 20:24 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mooi werk!
Ik zal (als ik er aan denk) duimen(ben met groeten doen, feliciteren, duimen en zulks wel een faalhaas
, ik vergeet het bijna altijd)
Ik dacht het wel, maar ben niet echt thuis in het arbeidsrecht. Heb je in ieder geval geen concurrentiebeding?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:23 schreef Carooltje79 het volgende:
Ja moet alleen ff kijken hoe ik dat doe want kan eigenlijk pas 4 mei beginnen, ik heb wel nog 3 weken verlof te goed dus die kan ik dan opnemen maar weet eigenlijk niet of je dan al voor een andere baas mag gaan werken
Nee dat zoiezo niet is totaal andere sector dus dat scheelt.. maar je kan toch meerder banen hebben.. ik heb nu ook 2 bazen...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:25 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik dacht het wel, maar ben niet echt thuis in het arbeidsrecht. Heb je in ieder geval geen concurrentiebeding?
De dagen verschillen insignificant van grootte (liever lengte). Wat bedoel je precies?quote:
quote:Gisteren was het leven nog gewoon zoals het was
speelde ik op straat en was mijn klas gewoon mijn klas
ik dacht dat het zo hoorde
en dat alles blijven zou
ik was ook wel eens vervelend
maar ik had alles, wat ik wou
ik was net als alle andere anderen
er was nierts geks aan mij
ik heus ook wel eens ruzie
maar ik hoorde er toch bij
met voetbal, plaatjes, flippo's en ik speelde met mijn pop
maar sinds een uur geleden staat mn wereld op zijn kop!!!
[refrein]
ik zat in bad, gewoon in bad
een beetje met het sop te klieren
je weet wel met die vlokken schuim
mijn buik en schouders te versieren
voel ik ineens twee kleine bobbels
waar volgens mij eerst nog niks zat
niet veel, maar toch
het zijn echt twee bobbels
en dat hoort niet
ik hoor plat.
+
Dus sinds een uur ben ik nu niet meer te genieten
help, help, help, help! ik krijg tieten...
+
Tieten, zij krijgt tieten
tieten, echte tieten
Hoe moet dat nou met gym
en van de zomer op het strand
dan zien ze die twee dingen en dan val ik door de mand
nu kan ik nog een trui aan
zodat je nergens wat van ziet
want niemand mag het weten en vooral de jongens niet
Yvonne heeft ze ook wel, maar dat is alleen maar vet
zal ik zeggen dat ik ziek ben
dan blijf ik een jaar in bed
ik ga niet meer naar school
ik neem desnoods een krantenwijk
want dit wordt steeds maar erger als ik naar mijn zussen kijk!!!
[refrein]
ik zat in bad, gewoon in bad
een beetje met het sop te klieren
je weet wel met die vlokken schuim
mijn buik en schouders te versieren
voel ik ineens twee kleine bobbels
waar volgens mij eerst nog niks zat
niet veel, maar toch
het zijn echt twee bobbels
en dat hoort niet
ik hoor plat.
+
Dus sinds een uur ben ik nu niet meer te genieten
help, help, help, help! ik krijg tieten...
+
tieten, echte tieten
tieten, echte tieten
Serieus?quote:
quote:
Wat voor genre zoek je?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:19 schreef Zokunen het volgende:
Hmm ik wil een leuke film
Ben met alle redelijke series al bij
Over het algemeen in ieder geval wel, maar ik weet weinig over het beeindigen van een arbeidsovereenkomst en zulks. De opzegtermijn is er niet voor niets, dient ook de werkgever tot het vinden van een vervanger. Maar hoe het zit met nog staande uren en dergelijke weet ik niet (juridisch gezien). Maar in overleg kan vaak VEELquote:Op maandag 21 maart 2011 20:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee dat zoiezo niet is totaal andere sector dus dat scheelt.. maar je kan toch meerder banen hebben.. ik heb nu ook 2 bazen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |