quote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sammy, mijn kat kreeg vandaag een spuitje
Aw, sterktequote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sammy, mijn kat kreeg vandaag een spuitje
Wat is er morgen?quote:
is het dinsdagquote:
Rondjes!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:27 schreef trolololo het volgende:
WAT MOET IK IN GODESNAAM DRAAIEN OM 20:00 ?!?!?!
ik ga al, ben zo terugquote:Op maandag 21 maart 2011 19:27 schreef Zokunen het volgende:
Kan iemand ff voor me pissen, geen zin om op te staan
sorry heb niks om vast te houden dus kan het niet voor je doenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:27 schreef Zokunen het volgende:
Kan iemand ff voor me pissen, geen zin om op te staan
Stijn, draai gewoon kutmuziekquote:Op maandag 21 maart 2011 19:27 schreef trolololo het volgende:
WAT MOET IK IN GODESNAAM DRAAIEN OM 20:00 ?!?!?!
Ik speel het zelf nog wel hoor, ben er alleen een beetje op uitgekekenquote:
dan is het goedquote:Op maandag 21 maart 2011 19:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik speel het zelf nog wel hoor, ben er alleen een beetje op uitgekeken
Oftewel, draai gewoon hoe je altijd draaitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oftewel, draai gewoon hoe je altijd draaitIk bedank voor het complimentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pedicabo ego vos et irrumabo.
Heb nog tegen Hankey gegooid, met zijn pijlen (show/promo), Stompé en van Barneveld gesproken (deden mee aan toernooi, maar, niet geloot), Jelle Klaassen is trouwens echt een toffe gastquote:Op maandag 21 maart 2011 19:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik speel het zelf nog wel hoor, ben er alleen een beetje op uitgekeken
jelle klaasen heeft verdomme een plofkop gekregenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heb nog tegen Hankey gegooid, met zijn pijlen (show/promo), Stompé en van Barneveld gesproken (deden mee aan toernooi, maar, niet geloot), Jelle Klaassen is trouwens echt een toffe gast. dus ik doe nog steeds wel wat met darts
Alleen heb ik zo een vorm dip dat ik toernooien op het moment echt niet meer doe. En ik het op de TV niet echt leuk meer vind.
van der Voort dan, die heeft echt 6 onderkinnen nuquote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jelle klaasen heeft verdomme een plofkop gekregen
So what, Fordham ziet er zonder plofkop niet uitquote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jelle klaasen heeft verdomme een plofkop gekregen
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef sharr het volgende:
Ik ga even douchen en dan vervolgens naar Stijn en zijn kutmuziek luisteren.
Vind je het gek, darten is geen sportquote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
van der Voort dan, die heeft echt 6 onderkinnen nu_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |