quote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sammy, mijn kat kreeg vandaag een spuitje
Aw, sterktequote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sammy, mijn kat kreeg vandaag een spuitje
Wat is er morgen?quote:
is het dinsdagquote:
Rondjes!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:27 schreef trolololo het volgende:
WAT MOET IK IN GODESNAAM DRAAIEN OM 20:00 ?!?!?!
ik ga al, ben zo terugquote:Op maandag 21 maart 2011 19:27 schreef Zokunen het volgende:
Kan iemand ff voor me pissen, geen zin om op te staan
sorry heb niks om vast te houden dus kan het niet voor je doenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:27 schreef Zokunen het volgende:
Kan iemand ff voor me pissen, geen zin om op te staan
Stijn, draai gewoon kutmuziekquote:Op maandag 21 maart 2011 19:27 schreef trolololo het volgende:
WAT MOET IK IN GODESNAAM DRAAIEN OM 20:00 ?!?!?!
Ik speel het zelf nog wel hoor, ben er alleen een beetje op uitgekekenquote:
dan is het goedquote:Op maandag 21 maart 2011 19:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik speel het zelf nog wel hoor, ben er alleen een beetje op uitgekeken
Oftewel, draai gewoon hoe je altijd draaitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oftewel, draai gewoon hoe je altijd draaitIk bedank voor het complimentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pedicabo ego vos et irrumabo.
Heb nog tegen Hankey gegooid, met zijn pijlen (show/promo), Stompé en van Barneveld gesproken (deden mee aan toernooi, maar, niet geloot), Jelle Klaassen is trouwens echt een toffe gastquote:Op maandag 21 maart 2011 19:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik speel het zelf nog wel hoor, ben er alleen een beetje op uitgekeken
jelle klaasen heeft verdomme een plofkop gekregenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heb nog tegen Hankey gegooid, met zijn pijlen (show/promo), Stompé en van Barneveld gesproken (deden mee aan toernooi, maar, niet geloot), Jelle Klaassen is trouwens echt een toffe gast. dus ik doe nog steeds wel wat met darts
Alleen heb ik zo een vorm dip dat ik toernooien op het moment echt niet meer doe. En ik het op de TV niet echt leuk meer vind.
van der Voort dan, die heeft echt 6 onderkinnen nuquote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jelle klaasen heeft verdomme een plofkop gekregen
So what, Fordham ziet er zonder plofkop niet uitquote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jelle klaasen heeft verdomme een plofkop gekregen
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef sharr het volgende:
Ik ga even douchen en dan vervolgens naar Stijn en zijn kutmuziek luisteren.
Vind je het gek, darten is geen sportquote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
van der Voort dan, die heeft echt 6 onderkinnen nu_!
3/4 van zijn lever werkt niet meer...quote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef Zokunen het volgende:
[..]
So what, Fordham ziet er zonder plofkop niet uit
Het is gewoon een relaxte gast.
Ook een aardige gastquote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef djkoelkast het volgende:
De enige normale darter (normaal, notabene) is Co Stompé
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Spaghettivreter
Bericht:
Jaren 90
Je HOEFT geen 30 bier te drinken voor je begint om te darten hoorquote:
En de andere 25% is er zeer slecht aan toe.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
3/4 van zijn lever werkt niet meer...
Ik dart wel een stuk beter met 30 bier achter mijn kiezenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je HOEFT geen 30 bier te drinken voor je begint om te darten hoor
Snooker is ook geen fysieke sport (maar wel een sport, net als darts), maar daar zitten op de hele tour maar 2 wat dikkere mensen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik dart wel een stuk beter met 30 bier achter mijn kiezen
En Bowlen, bowling en zo nog zoveel sporten, mensen onderschatten het mentale aspect zo enorm!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je HOEFT geen 30 bier te drinken voor je begint om te darten hoor
Snooker is ook geen fysieke sport (maar wel een sport, net als darts), maar daar zitten op de hele tour maar 2 wat dikkere mensen.
Ik heb gebowldquote:Op maandag 21 maart 2011 19:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
En Bowlen, bowling en zo nog zoveel sporten, mensen onderschatten het mentale aspect zo enorm!
dan is het beste van mn dartspel wel af. maar met tafelvoetbal ben ik dan onverslaanbaarquote:Op maandag 21 maart 2011 19:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik dart wel een stuk beter met 30 bier achter mijn kiezen
In Arnhem heb je zo'n discotheek (quote:Op maandag 21 maart 2011 19:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan is het beste van mn dartspel wel af. maar met tafelvoetbal ben ik dan onverslaanbaar
Ik ookquote:Op maandag 21 maart 2011 19:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb gebowldJeugdprijzen gewonnen.
Ben gestopt op mijn 12e. Toen had ik een record van 212 ofzo.quote:
Ik ken alleen maar boeren, ik ben niet anders gewendquote:Op maandag 21 maart 2011 19:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
In Arnhem heb je zo'n discotheek () met tafelvoetbal erbij. Ik zat op dat ding te rammen als een boer.
Mijne in officiele wedstrijden was 250 ofzo, absoluut 270 oid, maar nu ben ik blij met 150quote:Op maandag 21 maart 2011 19:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben gestopt op mijn 12e. Toen had ik een record van 212 ofzo.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg.. nooit gedacht dat ik er last van zou hebben...![]()
maar begin me te ergeren aan al die smileys van ajacied
Haha ik ook, verder kom ik nu ook niet meer.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mijne in officiele wedstrijden was 250 ofzo, absoluut 270 oid, maar nu ben ik blij met 150
Cola en bitterballen tijdens de wedstrijden...quote:Op maandag 21 maart 2011 19:42 schreef Zokunen het volgende:
Gast waar ik toen mee speelde had echt 10+ 300 games gegooid *kwijl*
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Cola en bitterballen tijdens de wedstrijden...Dat is nou eens sport.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:46 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens help!
2 huizen verderop hier hebben ze volgens mij een Varken gekocht..
Ik zat vanochtend lekker een peukje te doen in de achtertuin.. hoor ik echt
de meest onmogelijke knor-geluiden enzulks. Het klonk te hard en zwaar
voor een hont en toen ik vanmiddag thuis kwam rook de hele achtertuin naar
kinderboerderij.
WTF?!..
Als dat beest zo'n bakkes morgenochtend weer open trekt dan maak ik spek
van hem!Varkens slachten gewoon, enige optieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens help!
kinderboerderij.
WTF?!..
van hem!Als huisdier houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Geen optie..quote:Op maandag 21 maart 2011 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Varkens slachten gewoon, enige optie
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Varkens slachten gewoon, enige optie
Waar komt ons vlees dan vandaan?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:47 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jezus man, dat doe je toch niet.
Uit de fabriekquote:Op maandag 21 maart 2011 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar komt ons vlees dan vandaan?
Jongens help!
kinderboerderij.
WTF?!..
van hem!SPEKPANNEKOEKEN + HAM VOOR OP JE TOSTI + SPARERIBSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
OPETEN DIE HAP
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |