Sowieso op maandagquote:
Eensquote:Op maandag 21 maart 2011 21:18 schreef SiGNe het volgende:
't zou me niks verbazen als die nog in de finale komt.
Mocht dat zo zijn dan vind ik Kranenborg en Jaspers de titel chefkok niet waardig, dan zijn ze hoogstens presentator van een TVprogramma.
Nou die term heb ik al vaker gehoord in dit programma maar ik vind het nogal een dooddoener.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:17 schreef megamandy het volgende:
ik vond dat halve laurierblaadje wel erg jaren zeventig in de opmaak van het bord
In ieder geval een geblancheerd worteltje als je Vossius steeds mag gelovenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou die term heb ik al vaker gehoord in dit programma maar ik vind het nogal een dooddoener.
Wie weet er nog wat er in de jaren 70 op z'n bord lag?
Jij vond haar gerecht niet lekker smaken?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:18 schreef SiGNe het volgende:
't zou me niks verbazen als die nog in de finale komt.
Mocht dat zo zijn dan vind ik Kranenborg en Jaspers de titel chefkok niet waardig, dan zijn ze hoogstens presentator van een TVprogramma.
Naast het feit dat iemand goed moet kunnen koken, moet iemand zich natuurlijk ook staande kunnen houden in een professionele keuken. Efaalania lijkt m.i. in ieder geval niet aan dat laatste te kunnen voldoen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:09 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Jij vond haar gerecht niet lekker smaken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:53 schreef Djokotron het volgende:
Het zonnetje schijnt, de kooltjes smeulen, het M-R-IJ rund gaat zo lekker sidderen, lobbig sausje er bij, topchef aan.. maar denk dat ik toch nog maar even oversla met die hysterische tante in beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zal toch wel meevallen? hoop ik dan...Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Pascal Incarnate is nog niet langsgekomen nee. Misschien vandaag?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:04 schreef Paul-89 het volgende:
Tenzij er weer een kandidaat is die andermans gerechten saboteert.
Zoals Sideshowbobbie ook al zegt zie ik haar niet in een professionele keuken werken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:09 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Jij vond haar gerecht niet lekker smaken?
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:04 schreef Djokotron het volgende:
Ja wellicht ben ik een beetje onredelijk, maar ik vind haar gewoon schijtirritant. Als ze praat.. die stem.. En als ze niets zegt die hele nerveuze houding (je zou bijna denken dat het geacteerd is) dat overdreven gedoe. Doe gewoon normaal man. Ik word er al naar van als ik der op tv zie, laat staan als je der mee moest koken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:
Farce, een soort gemalen vulling.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:07 schreef Dekatria het volgende:
Eefelijne heeft het nu al niet meerWAT DE HEL IS FARK
Je weet toch, ze is een farcequote:
Een zelfoverschattingscursus eerder.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:12 schreef zoem het volgende:
Heeft ze gisteren een assertiviteitscursus gehad ofzo
Projectie hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:18 schreef Susi het volgende:
Beetje lopen miepen dat haar team nerveus is, terwijl de enige die zich nerveus gedraagt, zijzelf is.
Poldermodel, kranenborg zei het al.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:18 schreef Steeven het volgende:
Die ene met het privilege is ook maar een slappe zak. Ze doen alles 'samen' en 'hoe gaat íe boys'x1000. Conflictvermijdende type. Grow some balls man, jezus.
Dat je het nog volhoudtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:18 schreef Susi het volgende:
Ik zit dit voor het eerst te kijken deze week, maar die Efinogwat, wat een figuur
Beetje lopen miepen dat haar team nerveus is, terwijl de enige die zich nerveus gedraagt, zijzelf is.
*checkt Fobo*quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:21 schreef controlaltdelete het volgende:
en die vrouwen zijn allemaal zeugen.
Juist niet, gewoon geen initiatiefnemers, bang voor de verantwoordelijkheid. Bij het poldermodel overlegt men juist over voorwaarden. Het is eerder zoals Jaspers zei: anarchie.quote:Poldermodel, kranenborg zei het al
En dat werkt niet in de keuken. Wordt één grote ratjetoe.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef Steeven het volgende:
[..]
Juist niet, gewoon geen initiatiefnemers, bang voor de verantwoordelijkheid. Bij het poldermodel overlegt men juist over voorwaarden. Het is eerder zoals Jaspers zei: anarchie.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik zie nu dus steeds een Oempaloempa
Schuift verantwoordelijkheden afquote:
Pris had hard opgetredenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:28 schreef Djokotron het volgende:
Het ziet eruit als die geprakte haring in tomatensaus van de aldi
Benieuwd of pris dit geserveerd zou hebben
quote:
Morgen weer, let maar opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |