Wat moet het worden dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
oow titel verneukt
ik schrik er gelijk van als ik de laatste post heb![]()
Das Zwabbers textquote:
Het komt nu dicht bij hé. Ik hoop wel dat hij er woensdag heen gaat, anders zit je weer te wachten. Zenuwslopendquote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef indaha het volgende:
Ynske ik wordt niet geopereeerd, mijn man heeft een plek op de nier en die begon ineens flink te groeien.
Dus dat moet wegehaald worden met een deel van de nier of de hele nier, dat kunnen ze pas bij de operatie zien.
Ze weten niet precies wat het is of het goed-of kwaadaardig is, maar omdat het groeit nemen ze geen risico
Spannend hoor, en dat wachten is inderdaad het vervelendste. Sterkte alvast voor jullie allebei!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef indaha het volgende:
Ynske ik wordt niet geopereeerd, mijn man heeft een plek op de nier en die begon ineens flink te groeien.
Dus dat moet wegehaald worden met een deel van de nier of de hele nier, dat kunnen ze pas bij de operatie zien.
Ze weten niet precies wat het is of het goed-of kwaadaardig is, maar omdat het groeit nemen ze geen risico
Nou vooruit!quote:
Ja, het past wel, maar het is gewoon veel te grof op dat kleine nekkie, geen gezicht!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:16 schreef Rewimo het volgende:
Dat roze setje is echt heel erg leukPast Kees het niet, oh-oh? Toch te groot?
dat is niet fijn, maar liever dat ze t nu weghalen en meteen weten wat er aan de hand isquote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef indaha het volgende:
Ja je krijgt nu echt een gevoel dat die lange winter voorbij is, ik heb lekker vanmiddag al zonder jas kunnen lopenquote:
Je ziet gewoon dat ze blij zijn dat ze dat ze weer lekker kunnen rennenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:22 schreef oh-oh het volgende:
Lente![]()
[ afbeelding ]
Ik ben wel echt helemaal uitgeput van dat kleine wandelingetje zeg
Hier was het praktisch windstil, ook in het veldquote:
Ja, bij ons waaide het ook niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier was het praktisch windstil, ook in het veld
Jaaaaa, ik heb echt zooooo genoten van het blije spulquote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Je ziet gewoon dat ze blij zijn dat ze dat ze weer lekker kunnen rennen
Ben je 17 is je moeder 80quote:Op maandag 21 maart 2011 18:26 schreef Ynske het volgende:
Friese vrouw (63) bevalt van dochter
dat gaat me toch echt te ver
ze moet de 80 nog maar zien te halenquote:
Ja lekker egoistisch zulke mensenquote:
Ach, misschien was ze zwanger van een lekkere Ghanees van een jaar of 32.quote:
Jammer dat ik al zo vroeg weer weg moest; ziet er zálig uit daarquote:Op maandag 21 maart 2011 18:22 schreef oh-oh het volgende:
Lente![]()
[ afbeelding ]
Ik ben wel echt helemaal uitgeput van dat kleine wandelingetje zeg
Super om ze zo blij te zien op die foto'squote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef oh-oh het volgende:
Jaaaaa, ik heb echt zooooo genoten van het blije spul
Hier een bak bami... Satestokkies bij gehaald, eitje gebakken en ze smikkelen er heerlijk vanquote:Op maandag 21 maart 2011 18:32 schreef asfalthooligan het volgende:
Zit hier aan de pasta ovenschotel ook van 1 van de dames van me werk gekregen alweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |