Wat moet het worden dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
oow titel verneukt
ik schrik er gelijk van als ik de laatste post heb![]()
Das Zwabbers textquote:
Het komt nu dicht bij hé. Ik hoop wel dat hij er woensdag heen gaat, anders zit je weer te wachten. Zenuwslopendquote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef indaha het volgende:
Ynske ik wordt niet geopereeerd, mijn man heeft een plek op de nier en die begon ineens flink te groeien.
Dus dat moet wegehaald worden met een deel van de nier of de hele nier, dat kunnen ze pas bij de operatie zien.
Ze weten niet precies wat het is of het goed-of kwaadaardig is, maar omdat het groeit nemen ze geen risico
Spannend hoor, en dat wachten is inderdaad het vervelendste. Sterkte alvast voor jullie allebei!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef indaha het volgende:
Ynske ik wordt niet geopereeerd, mijn man heeft een plek op de nier en die begon ineens flink te groeien.
Dus dat moet wegehaald worden met een deel van de nier of de hele nier, dat kunnen ze pas bij de operatie zien.
Ze weten niet precies wat het is of het goed-of kwaadaardig is, maar omdat het groeit nemen ze geen risico
Nou vooruit!quote:
Ja, het past wel, maar het is gewoon veel te grof op dat kleine nekkie, geen gezicht!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:16 schreef Rewimo het volgende:
Dat roze setje is echt heel erg leukPast Kees het niet, oh-oh? Toch te groot?
dat is niet fijn, maar liever dat ze t nu weghalen en meteen weten wat er aan de hand isquote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef indaha het volgende:
Ja je krijgt nu echt een gevoel dat die lange winter voorbij is, ik heb lekker vanmiddag al zonder jas kunnen lopenquote:
Je ziet gewoon dat ze blij zijn dat ze dat ze weer lekker kunnen rennenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:22 schreef oh-oh het volgende:
Lente![]()
[ afbeelding ]
Ik ben wel echt helemaal uitgeput van dat kleine wandelingetje zeg
Hier was het praktisch windstil, ook in het veldquote:
Ja, bij ons waaide het ook niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier was het praktisch windstil, ook in het veld
Jaaaaa, ik heb echt zooooo genoten van het blije spulquote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Je ziet gewoon dat ze blij zijn dat ze dat ze weer lekker kunnen rennen
Ben je 17 is je moeder 80quote:Op maandag 21 maart 2011 18:26 schreef Ynske het volgende:
Friese vrouw (63) bevalt van dochter
dat gaat me toch echt te ver
ze moet de 80 nog maar zien te halenquote:
Ja lekker egoistisch zulke mensenquote:
Ach, misschien was ze zwanger van een lekkere Ghanees van een jaar of 32.quote:
Jammer dat ik al zo vroeg weer weg moest; ziet er zálig uit daarquote:Op maandag 21 maart 2011 18:22 schreef oh-oh het volgende:
Lente![]()
[ afbeelding ]
Ik ben wel echt helemaal uitgeput van dat kleine wandelingetje zeg
Super om ze zo blij te zien op die foto'squote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef oh-oh het volgende:
Jaaaaa, ik heb echt zooooo genoten van het blije spul
Hier een bak bami... Satestokkies bij gehaald, eitje gebakken en ze smikkelen er heerlijk vanquote:Op maandag 21 maart 2011 18:32 schreef asfalthooligan het volgende:
Zit hier aan de pasta ovenschotel ook van 1 van de dames van me werk gekregen alweer
Neuj, dat niet ... Gewoon het hele feestdag gebeuren, daar geef ik niet zoveel om Vind het met kerst enzo ook heel dubbel, geniet aan de ene kant erg van die sfeer enzo, maar aan de andere mag het me gestolen wordenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Waarom geen zin in morgen Vamp.
Vind je het zo erg om een jaar ouder te worden?
Topic doodgezwaaid!quote:
My flag is a machete ... manchet ... machete!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
My flag is a machete ... manchet ... machete!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja, je had het zeker weten heerlijk gevonden, en tis hier gewoon de straat uit lopenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jammer dat ik al zo vroeg weer weg moest; ziet er zálig uit daar
lekkerquote:Op maandag 21 maart 2011 19:11 schreef Cat22 het volgende:
Happy momentje: mijn baas gaf heel indirect maar wel spontaan non verbaal aan dat er wellicht een contractverlenging voor me inzit.
Fijn zegquote:Op maandag 21 maart 2011 19:11 schreef Cat22 het volgende:
Happy momentje: mijn baas gaf heel indirect maar wel spontaan non verbaal aan dat er wellicht een contractverlenging voor me inzit.
Nou, ik denk dat Diaz relaxed gaat wezen vergeleken bij een stabij / BC mixquote:Op maandag 21 maart 2011 18:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Pff er loopt hier zon leuke kruising bordercollie/staby rond..ben echt verliefd op dat beest
Zo sociaal en leuk met mijn dames. En die laten echt niet iedereen toe om met ze te spelen. Net stond ik bij het veld, Nacho mee.. hij liep al in het veld. Zag ze mij opeens en komt keihard op me afrennen.
Die man heeft zijn hele leven al bordercollie's..nu dan een kruising..en gaat er een nestje mee fokken volgend jaar. Normaal hou ik niet zo van fokken met kruisingen, maar van deze dame zou ik zo een pup willen als ik Diaz niet had![]()
echt een gaaf beest
quote:
Ik geloof het pas als ik op 1 januari een vers contract in handen heb.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:11 schreef Cat22 het volgende:
Voorzichtige wapper he? Maar ik kon peilloze baas eindelijk een beetje peilen.quote:
Nou, deze was echt leuk hoor. Net Jules in een groter jasje. Bij die man zou ik wel zon pup durven nemen, die doet het wel goed allemaal. Ze lijkt ook op een bordercollie, alleen dan niet zo neurotisch en irritant.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat Diaz relaxed gaat wezen vergeleken bij een stabij / BC mix![]()
En ik zou dr nooit een nemen, een hond uit zo een nestje, ik neem of een rashond of een herplaatser ( ok, in mijn geval zijn de herplaatsers ook rashonden) maar geen pup uit een overbodig gelegenheidsnestje
Mm dat is wel weinig he. Gaat hij ook al aan de duck?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Kleine broer is niet echt aangekomen vandaag trouwens, gisteren 520, vandaag 522.
Mss groeit die echt maar om de dag![]()
Hij doet het verder wel heel goed gelukkig.
Hij mag het proberen morgen.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Mm dat is wel weinig he. Gaat hij ook al aan de duck?
Ja, hij huilt zowatquote:
Ze zijn ook allemaal hetzelfdequote:Op maandag 21 maart 2011 19:50 schreef tombolafan het volgende:
Kijk mijn kater-met-kras:
[ afbeelding ]
Dat zielige miauwtje ook voor de fotoEcht een man
quote:
quote:
Dan ben ik 81quote:
Dat weet ik niet hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 20:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar of het dan ook warmer is.
Gaat de klok dan ook eerder vooruit
Nou,het nestje van Bil begon ook aan de carnibest met 18 dagen, dus dat kan Diaz nu helemaal wel hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 19:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
Oke ben benieuwd. Wel snel met 2,5 week, al duck vreten![]()
![]()
Word hij nog dikker![]()
Weet je al wanneer ze weer naar Kim gaan?
Dan ga ik de foto updates wel missen![]()
Buiten gevochten denk ik, het is een stoere kat aan het wordenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou,het nestje van Bil begon ook aan de carnibest met 18 dagen, dus dat kan Diaz nu helemaal wel hoor![]()
Tombo, hoe komt ie dr aan, ach gossie![]()
Chico had es psies zo een kras van een van die snertkatten beneden, ik was zoooo blij dat ie psies zn ogen gemist had![]()
Oognip, ja, Noche had zn oogjes de dag na Diaz al open hoor!
Ho ho 55 is nog niet oud want dat ben ik al over 10 jaar,dat jij ook net pas uit het ei komtquote:Op maandag 21 maart 2011 20:03 schreef Oognip het volgende:
Dan ben ik trouwens ook al een oude taart, 55
Het is idd een flinke kras,die Sefke tochquote:Op maandag 21 maart 2011 19:50 schreef tombolafan het volgende:
Kijk mijn kater-met-kras:
[ afbeelding ]
Dat zielige miauwtje ook voor de fotoEcht een man
Is die bij jullie niet 's avonds open dan, of moet je ook avonden werken?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:07 schreef Ynske het volgende:
zo irri
als je werk steeds zo gepland is dat je op de openingstijden van de bieb moet werken
Oh, de bieb hier is ook op avonden open en zelfs op zondagen somsquote:Op maandag 21 maart 2011 20:07 schreef Ynske het volgende:
zo irri
als je werk steeds zo gepland is dat je op de openingstijden van de bieb moet werken
Dinsdag en donderdag van 10 Tot19.30quote:Op maandag 21 maart 2011 20:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, de bieb hier is ook op avonden open en zelfs op zondagen soms![]()
Maar wij hebben dan ook een superbieb.
Ik ging altijd in de pauze, tot ik Chico mee naar kantoor ging nemen, toen ging ik gewoon boeken kopen
verstoppertje spelenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:24 schreef Oognip het volgende:
Pingoo is zo gek op onder kleedjes liggen
Nu ligt ie er zo bij
[ afbeelding ]
quote:
Fijn zo'n verhaal met een happy endquote:Op maandag 21 maart 2011 20:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Solly....
het gaat hartstikke goed met beide!![]()
Moeders moedert prima... Gaat af en toe een uitstapje maken naar beneden, maar daarna snel weer terug...Houdt t kleintje goed warm, laat het goed drinken, eet zelf ook als een malle van al het lekkers wat ik haar voorschotel...
Zal morgen weer wat foto's maken!
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Solly....
het gaat hartstikke goed met beide!![]()
Moeders moedert prima... Gaat af en toe een uitstapje maken naar beneden, maar daarna snel weer terug...Houdt t kleintje goed warm, laat het goed drinken, eet zelf ook als een malle van al het lekkers wat ik haar voorschotel...
Zal morgen weer wat foto's maken!
Ja, die ruige sex had misschien beter pas over drie weken gekund. Sorryquote:Op maandag 21 maart 2011 19:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga ff lekker douchen, ik ben megabrak na de fysio, de wandeling, en Elies natuurlijk
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, die ruige sex had misschien beter pas over drie weken gekund. Sorry
Als je mij overleeft, kan de Griek niet echt een probleem zijn lijkt mequote:Op maandag 21 maart 2011 21:01 schreef oh-oh het volgende:
Poeh, ik kan dr niet eens van slapen*
Maar goed, voor de Griek ben ik dus ook nog niet helemaal startklaar geloof ik![]()
* das heul nie waar, ik was met Diaz aan het spelen
Volgens mij vindt ze het lekker, is het ook natuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 21:05 schreef oh-oh het volgende:
Eet je serieus al de hele dag gewoon alleen vlaai?
Jaquote:Op maandag 21 maart 2011 21:05 schreef oh-oh het volgende:
Eet je serieus al de hele dag gewoon alleen vlaai?
Lekkerrrrrrrrquote:
Nou dan moet ie wel al op zijn nu toch?quote:
Dan ken je ElisaB&Co nog nietquote:Op maandag 21 maart 2011 21:12 schreef oh-oh het volgende:
Nou dan moet ie wel al op zijn nu toch?
![]()
Ik dacht neem pudding-kruimel, kunnen ze drie dagen van eten
quote:
Hmm...quote:Op maandag 21 maart 2011 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik wacht tot het half 10 is, ik ga Noche elke twee uur voeden de klok rond denk ik, want dat ie niet is aangekomen zit me toch niet zo heel erg lekker eigenlijk.
Heb je al aan Kim gevraagd hoeveel die andere wegen? Ben wel benieuwd naar het verschil dan.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik wacht tot het half 10 is, ik ga Noche elke twee uur voeden de klok rond denk ik, want dat ie niet is aangekomen zit me toch niet zo heel erg lekker eigenlijk.
Yeay Diaz valt wel meequote:Op maandag 21 maart 2011 21:32 schreef oh-oh het volgende:
32 ml gedronken net![]()
Kim belde me daarstraks, de rest is op 2 na allemaal zwaarder, ook zwaarder dan Diaz![]()
En dan is dr een zwaarder dan Noche en 1 lichter.
Ze zegt dat ik vooral moet checken hoe hij doet en zo, en hij is als ie wakker is heel alert en actief, dus ik maak me maar niet te veel zorgen.
Die naakte die ze overheeft die schijnt echt monsterlijk groot te zijnquote:
En dat is een teefquote:Op maandag 21 maart 2011 21:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die naakte die ze overheeft die schijnt echt monsterlijk groot te zijn![]()
Ze zou morgen tijd maken voor nieuwe foto's.
Ze was het hele weekend op show in Dortmund, en daarvoor had ze een paar dagen in het donker gelegen met migraine, ik denk dat dat een beetje de terugslag was na het gedoe met de pups en zo.
Nou in ieder geval fijn voor haar dat die ene naakte en de anderen het nu ook goed doenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die naakte die ze overheeft die schijnt echt monsterlijk groot te zijn![]()
Ze zou morgen tijd maken voor nieuwe foto's.
Ze was het hele weekend op show in Dortmund, en daarvoor had ze een paar dagen in het donker gelegen met migraine, ik denk dat dat een beetje de terugslag was na het gedoe met de pups en zo.
Ah oke, maar goed dat ik voor de reu ben gegaanquote:Op maandag 21 maart 2011 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat teefje gaat ze sowieso wel aanhouden, mocht het geen show/fokhond blijken te zijn dan krijgt ze die altijd nog wel verkocht hoor.
En wss het bruine peludo meisje ook geloof ik.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:42 schreef oh-oh het volgende:
Diaz is echt een te gek hondje voor jou hoor, weet ik zeker.
Kleine avonturier.
Ze zaten in het kenneltje toen ik het veld in was, en toen ik thuis kwam heb ik het deurtje eruit gepakt, ze sliepen gewoon door.
Na een uur zag ik Noche ineens in de mand liggen.
En na een poosje wilde ik ff de kennel verzetten, want die stond wat in de weg.
Dus ik til m op met Diaz dr in en zet m heeeeel voorzichtig weer neer.
Wandelt ie echt zo op 4 poten om zich heen kijkend dr uit, echt zo van heeej mijn huisje, wat doe je?
En sinds vanavond loopt ie me telkens achterna![]()
Ik lig echt in een deuk om hem.
quote:
Wat dacht je van mijquote:Op maandag 21 maart 2011 22:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest langer reizen om Billy te zien hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |