Nouja van Persie heeft ook nog niet veel laten zien laatste tijd (bij NL). Liever Huntelaar erin.. maar moet je wel de juiste mensen erachter zetten dat hij alleen hoeft af te maken, want voetballen kan die niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sneijder en van Persie kunnen het niveau niet aan
Aldus FOK!kers logica...
Waarom cynisch?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je, ik analyseer wedstrijden graag op vertrouwensbasis. Ik hou van het spelletje.²
Ik heb niets tegen hem omdat hij PSV'er is, ik vind Elia beter op links en Sneijder/Vaart/Persie beter op middenveld,spits.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik vind hem niet beter dan Elia op links, maar hij is wel goed. Ik zat te wachten en te wachten op het WK, ik wist dat hij ging scoren.. hij was er ook 2x dichtbij, maar kreeg niet genoeg minuten.
En geef ons PSV'ers ook wat, staan al genoeg (oud) Ajacieden in het Nederlands elftal
Waarschijnlijk op deze manier zodat hij Elia als invaller laat komen, dan komt hij beter tot zijn recht om ff de rest op te zwepen met wat mooie bewegingen. Beter als invaller imho.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen hem omdat hij PSV'er is, ik vind Elia beter op links en Sneijder/Vaart/Persie beter op middenveld,spits.
Greg heeft geluk dat ie de enige echte RB is bij Nederland.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:45 schreef Smoofie het volgende:
Ook bij NL speelt Greg slecht dus momenteel.
Hij is echt slecht geworden na het WK. Hij heeft ook een slechte arrogante mentaliteit. Van Persie betrap ik hier ook vaak op.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:45 schreef Smoofie het volgende:
Ook bij NL speelt Greg slecht dus momenteel.
Eensch, goede concurrentie maakt je scherper en zolang je dat niet hebt ben je nooit helemaal 100%quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:46 schreef BB-King het volgende:
[..]
Greg heeft geluk dat ie de enige echte RB is bij Nederland.
Net als bij Ajax heeft hij een vaste basis plaats.. hoeft niet zo scherp te zijn inderdaad. Maar vermoeidheid van het WK kan het ook zijn of gewoon effe een minder seizoen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:47 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Eensch, goede concurrentie maakt je scherper en zolang je dat niet hebt ben je nooit helemaal 100%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |