Kan niet, is al 0-1quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dit wordt echt geen 4-1, dit wordt 6-0
over die 6 heenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:38 schreef BB-King het volgende:
GOAL VAN DER VAART![]()
Appeltje eitje.... 10 10 10 10 10
Oh god, daar is BSB.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Nederland heeft nu leuke spelers op het veld staan, maar ze spelen een soort van pompelmoes fanfare (volgens Merdov uit het oude Rusland), dat ligt ze niet echt.
Gewoon weer terug naar de wentelwieken lijkt me het beste.²
Gaan we voetbal nu als wetenschap bekijken of lekker tegen een balletje trappen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Nederland heeft nu leuke spelers op het veld staan, maar ze spelen een soort van pompelmoes fanfare (volgens Merdov uit het oude Rusland), dat ligt ze niet echt.
Jij bent echt een idioot hé..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:40 schreef Merkie het volgende:
Tot het EK gaat NL niets verliezen en worden ze Europees kampioen. Heb het al vaker gezegd. Maar 't is zo.
Met jou drbij wordt het kijken naar wedstrijden van het Nederlandse elftal draagbaarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
ibi speelt positiver sinds Barçaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:41 schreef Smoofie het volgende:
Wat heeft iedereen hier met ibi, allemaal PSV'ers ofzo?
Waar denk je dat die mestgeur vandaan komtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:41 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind hem niet beter dan Elia op links, maar hij is wel goed. Ik zat te wachten en te wachten op het WK, ik wist dat hij ging scoren.. hij was er ook 2x dichtbij, maar kreeg niet genoeg minuten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:41 schreef Smoofie het volgende:
En dat hadden we hier gevoeld.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
die pompelbal die vorm pakte. had verhoeven 10x erger vallend gedaan
Dank je, ik analyseer wedstrijden graag op vertrouwensbasis. Ik hou van het spelletje.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:41 schreef Falco het volgende:
[..]
Met jou drbij wordt het kijken naar wedstrijden van het Nederlandse elftal draagbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |