Nee idd ik zag de Jong ook later pas staanquote:Op maandag 21 maart 2011 18:26 schreef yornivv het volgende:
Zelf zie ik liever de variant met Van Der Vaart vanaf links en De Jong controlerend op het middenveld. Dit omdat ik Van Der Vaart beter vind in een aanvallende rol.
Ja echt, nog nooit voorgekomen.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:34 schreef yornivv het volgende:
Dat wordt trouwens wel interessant: Van Der Wiel vs. Dzsudzsák
Als vd wiel zich er voor in kan zetten word dat een mooi duel. Als ie de zelfde motivatie meeneemt als wat ie bij ajax laat zien kan dsoedsak vrij doorlopen.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:34 schreef yornivv het volgende:
idd, alweerquote:Op maandag 21 maart 2011 18:34 schreef yornivv het volgende:
De vraag is of Nigel de eerste helft of de tweede helft kiest om Dzsudzsak in tweeën te schoppen. Jammer voor Balazs maar mooi voor de vaderlandse ploeg en het brengt extra spanning in de competitie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:12 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
We maken goulash van die lui! 1-4! tegengoal komt van Doedelzak door een kogel van 25 meter.
Als Van der Wiel zich een wedstrijd lang concentreerd op zijn tegenstander is hij nog steeds erg goed. Helaas loopt hij dit seizoen in de meeste wedstrijden maar wat rond.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:34 schreef yornivv het volgende:
Wat ben jij een triest manneke zeg, maar dat soort mensen zijn er helaas ook.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De vraag is of Nigel de eerste helft of de tweede helft kiest om Dzsudzsak in tweeën te schoppen. Jammer voor Balazs maar mooi voor de vaderlandse ploeg en het brengt extra spanning in de competitie.
Wie zou jij dan willen zien, Van Nistelrooij?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:48 schreef lebodhi het volgende:
Hoop niet dat van persie in de spits staat,heeft laten zien op het wk dat hij geen spits is maar beter achter de spits of als buitenspeler.
Onderschrift zegt al genoeg toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:38 schreef lebodhi het volgende:
[..]
Wat ben jij een triest manneke zeg, maar dat soort mensen zijn er helaas ook.
HAHAHAHAquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:41 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Onderschrift zegt al genoeg toch?
Ja inderdaadquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie zou jij dan willen zien, Van Nistelrooij?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb gehoord dat de Jong het deze wedstrijd op Dzsudzsák heeft gemunt om zo Ajax kampioen te maken
Dan maak je het alleen maar makkelijker voor Twente, die hebben op papier de beste kans om kampioen te worden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb gehoord dat de Jong het deze wedstrijd op Dzsudzsák heeft gemunt om zo Ajax kampioen te maken
Die heeft een zwemfeestje?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Jammer dat Van Persie weer in de spits zal staan. Huntelaar is beter. Maar die kan helaas niet.
Leg eens uit? Ik denk dat PSV meer kans heeft.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan maak je het alleen maar makkelijker voor Twente, die hebben op papier de beste kans om kampioen te worden.
Hmm.. ik dacht Nederland is erg verzwakt met al die geblesseerden.. Maar als ik deze opstelling zie dan lijkt dat wel mee te vallen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:58 schreef Athlon_2o0o het volgende:
De vermoedelijke opstelling volgens NU.nl (Afellay is volgens hen zeker):
Vorm;
Van der Wiel, Heitinga, Mathijsen en Pieters;
De Jong en Van der Vaart;
Kuijt, Sneijder en Afellay;
Van Persie.
http://www.nu.nl/sport/2476383/oranje-met-afellay-hongarije.html
Wat is een beetje uitverkocht?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:42 schreef tralalala het volgende:
Is het stadion een beetje uitverkocht?
ja maar affelay zit wel bij barcelona op de bank he dat is de allergeweldigste club allertijden ooit oogstrelend voetbal honderd miljoen balcontacten per nanoseconde dat is toch supermooiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:19 schreef Tja..1986 het volgende:
Toch altijd mooi hoe zo'n Van Marwijk zich aan zijn eigen beleid houdt. Een jaar of anderhalf geleden moest je veel basis spelen bij je club om in de selectie te komen, nu mag je in de basis als je waterdrager bent.
Mwa, zelfs de vriendschappelijke wedstrijden onder van Marwijk zijn nog redelijk weg te kijken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:01 schreef dog_mask het volgende:
[..]
ja maar affelay zit wel bij barcelona op de bank he dat is de allergeweldigste club allertijden ooit oogstrelend voetbal honderd miljoen balcontacten per nanoseconde dat is toch supermooi
ik denk dat het zo'n typische nederlands elftal 'het moet maar' wedstrijd wordt. minimale overwinning en het publiek dat collectief denkt 'deze 90 minuten van mijn leven krijg ik nooit meer terug'
Waarom zo negatief? Landen als Moldavie.. tja die gaan staan als een handbal verdediging.. ook wat je op het WK zag.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:01 schreef dog_mask het volgende:
[..]
ik denk dat het zo'n typische nederlands elftal 'het moet maar' wedstrijd wordt. minimale overwinning en het publiek dat collectief denkt 'deze 90 minuten van mijn leven krijg ik nooit meer terug'
Die vriendschappelijke wedstrijden en kwalificatiewedstrijden zijn nog nooit zo leuk geweest als onder Van Marwijk. Vroeger verloor Nederland van landen als Ierland.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:01 schreef dog_mask het volgende:
[..]
ja maar affelay zit wel bij barcelona op de bank he dat is de allergeweldigste club allertijden ooit oogstrelend voetbal honderd miljoen balcontacten per nanoseconde dat is toch supermooi
Exact, goed elftal nog steedsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:33 schreef Cara het volgende:
Das toch wel de kracht van dit elftal. zoveel geblesseerden en je elftal gaat er amper van achter uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |