Niks !!! Die foto lult iig je oren niet van je kop met onzinquote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Wat is hier nou mis mee??
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:19 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Graag alleen caps van SST!
(wie is dit btw)
Ja joh, jaag al die jaloerse 'dames' hier nog meer op de kast...quote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk morgenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:23 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand wanneer we nominaties weten? Komt dat straks in de live uitzending?
dat mijn smaak anders is dan die van jou betekent niet dat ik geen smaak hebquote:Op maandag 21 maart 2011 18:22 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Met alle respect......
Dan heb je geen smaak.
Ze is ook niet mijn favoriet, maar daarom is ze toch niet lelijk.
Hier lacht ze, dat doet ze anders nooitttttt hoorrrrrrquote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vinden ze over 3000 jaar de neptieten van Joanna en dan komen die in het Leids Oudheidkundig Museum te liggen als trekpleister.quote:
Dat moet t zijn akveor.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja joh, jaag al die jaloerse 'dames' hier nog meer op de kast...
dacht dat het een hondje wasquote:Op maandag 21 maart 2011 18:25 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Met de enige echte liefde op de voorgrond, het zwarte schaapje.
Niets, zou ik je een paar weken geleden geantwoord hebben.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat broekje lubbertquote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's duidelijk dat we niet dezelfde smaak hebben,quote:Op maandag 21 maart 2011 18:24 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat mijn smaak anders is dan die van jou betekent niet dat ik geen smaak heb
nep/gemaakt is gewoon niet mijn smaak
Maaike kijkt spijtvol voor zich uit en denkt, had ik m'n tieten nog maar gehoudenquote:
Is dat nazi flip niet, die zich verstoten voeltquote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef Darakka het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat gerard die daar ligt?
Denk ook dat het Philip isquote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Is dat nazi flip niet, die zich verstoten voelt
ze heeft wel 10000% gelijkquote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ook hoe Joanne Aafke corrigeert: Musea.
A: Wat?
J: Het is musea
A: Oke, musea dus
A gaat verder met gesprek
Jemig,,,
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:29 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Fakking ja. Weet ik. MAar het was dat toontje. Jufje Jo vertelt aan Aafke hoe het moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |