Dat heb ik bij Gerard.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:04 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik begin haar een arrogant wijf te vinden.
Normale mensen praten met verschillende gezichtsuidrukkingen tijdens het geprek.
Zij heeft steeds dezelde, die verveelde blik van ik weet waar ik het over heb en als ik het niet weet doe ik net alsof.
het interesseert me niet maar dit is wat ik ervan vind.
Fakking irritant dat smoel van der
die heeft toch wel gezichtsuitdrukkingenquote:
ik krijg er onderbuik gevoelens vanquote:Op maandag 21 maart 2011 18:10 schreef ieniemieniee het volgende:
joanna heeft een onderbuik. geen onderkin, een onderbuik.
Haar oren schijnen door.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:15 schreef beequeen het volgende:
Jo denkt dat Geer niet meer zo lekker ligt bij de kijker. Nou Jo, daar vergis je je in.
Maar het ligt natuurlijk aan het knip en plakwerk.
kan die snol wel denken dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:15 schreef beequeen het volgende:
Jo denkt dat Geer niet meer zo lekker ligt bij de kijker. Nou Jo, daar vergis je je in.
Maar het ligt natuurlijk aan het knip en plakwerk.
Kijk maar ik heb geen voetschimmelquote:
Mag ook gelijk die andere COS gesloten worden.....quote:Op maandag 21 maart 2011 18:10 schreef Toverheks het volgende:
Is er een MOD in de buurt......mag me titel worden veranderd in Apies kijken!!!!
Dus Gerard niet meer?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef beequeen het volgende:
Jo weet/ denkt dat K, S en S genomineers zijn. Heeft ze niet gehoord, maar dat denkt ze.
gaat ze peniskokers breien?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:16 schreef Soury het volgende:
Hoorde ik dat goed. Jo wil breinaalden om leuke dingetjes te maken.
Badpakjes!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:16 schreef Soury het volgende:
doorgekregen van oma zeker.....quote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef beequeen het volgende:
Jo weet/ denkt dat K, S en S genomineers zijn. Heeft ze niet gehoord, maar dat denkt ze.
Jo lult onzin...... Nooit opgevallen?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef beequeen het volgende:
Ja, tankini's breien voor de dames. That is da bomb.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:16 schreef Soury het volgende:
nee dat was me nou nog nooit opgevallenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Jo lult onzin...... Nooit opgevallen?
Handigquote:
Komt alleen bagger uit haar mond, met een zgn, semi-intellectueel sausje.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Jo lult onzin...... Nooit opgevallen?
Graag alleen caps van SST!quote:
Nah hoe ken dat nou, die lacht, die kijkt serieus, die kan bedenkelijk kijken die heeft honderd manieren van kijken integenstelling tot flapoorquote:
Wat is hier nou mis mee??quote:Op maandag 21 maart 2011 18:10 schreef ieniemieniee het volgende:
joanna heeft een onderbuik. geen onderkin, een onderbuik.
wat moet er anders uit een strontschuit komen?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:19 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Komt alleen bagger uit haar mond, met een zgn, semi-intellectueel sausje.
heel veelquote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Wat is hier nou mis mee??
[ afbeelding ]
alles, gelukkig vergaat hetquote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen Secret Story Caps!!quote:
Met alle respect......quote:
die gaat dan helemaal door het lint maar mammie zorgt er wel voor dat ze niet genomineerd word hoor. In ieder geval niet naar huis hoeft.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef Myraela het volgende:
Wat zal jo schrikken als ze zelf op die nominatiestoel moet. Graag camera's in de aanslag houden
Niks !!! Die foto lult iig je oren niet van je kop met onzinquote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:19 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Graag alleen caps van SST!
(wie is dit btw)
Ja joh, jaag al die jaloerse 'dames' hier nog meer op de kast...quote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk morgenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:23 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand wanneer we nominaties weten? Komt dat straks in de live uitzending?
dat mijn smaak anders is dan die van jou betekent niet dat ik geen smaak hebquote:Op maandag 21 maart 2011 18:22 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Met alle respect......
Dan heb je geen smaak.
Ze is ook niet mijn favoriet, maar daarom is ze toch niet lelijk.
Hier lacht ze, dat doet ze anders nooitttttt hoorrrrrrquote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vinden ze over 3000 jaar de neptieten van Joanna en dan komen die in het Leids Oudheidkundig Museum te liggen als trekpleister.quote:
Dat moet t zijn akveor.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja joh, jaag al die jaloerse 'dames' hier nog meer op de kast...
dacht dat het een hondje wasquote:Op maandag 21 maart 2011 18:25 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Met de enige echte liefde op de voorgrond, het zwarte schaapje.
Niets, zou ik je een paar weken geleden geantwoord hebben.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat broekje lubbertquote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's duidelijk dat we niet dezelfde smaak hebben,quote:Op maandag 21 maart 2011 18:24 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat mijn smaak anders is dan die van jou betekent niet dat ik geen smaak heb
nep/gemaakt is gewoon niet mijn smaak
Maaike kijkt spijtvol voor zich uit en denkt, had ik m'n tieten nog maar gehoudenquote:
Is dat nazi flip niet, die zich verstoten voeltquote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef Darakka het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat gerard die daar ligt?
Denk ook dat het Philip isquote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Is dat nazi flip niet, die zich verstoten voelt
ze heeft wel 10000% gelijkquote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ook hoe Joanne Aafke corrigeert: Musea.
A: Wat?
J: Het is musea
A: Oke, musea dus
A gaat verder met gesprek
Jemig,,,
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:29 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Fakking ja. Weet ik. MAar het was dat toontje. Jufje Jo vertelt aan Aafke hoe het moet.
je kunt wel zeggen 'met alle repect' maar dat wil niet zeggen dat wat volgt respectvol is, zeggen dat ik geen smaak heb omdat die verschilt van die van jou is niet respectvol.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Da's duidelijk dat we niet dezelfde smaak hebben,
ik zei ook "met alle respect".
Het gaat mij erom dat ze volgens het commentaar zo de grond in wordt getrapt, en dat gaat wel erg ver.
Immers zijn er toch veel lelijkere vrouwen?
Of begin ik blind te worden?
Viel me ook al op dat die wel echt super goor zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Jo mag de ramen wel een's lappen
Mooie meid vind ik het.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:29 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Fakking ja. Weet ik. MAar het was dat toontje. Jufje Jo vertelt aan Aafke hoe het moet.
Jo mag wel eens optyfen dat is beter....quote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gewoon commentaar.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Da's duidelijk dat we niet dezelfde smaak hebben,
ik zei ook "met alle respect".
Het gaat mij erom dat ze volgens het commentaar zo de grond in wordt getrapt, en dat gaat wel erg ver.
Immers zijn er toch veel lelijkere vrouwen?
Of begin ik blind te worden?
Kan me er precies wat bij voorstellen.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:29 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |