Haten op je afkomstquote:
Ik ben heul geen Rotterdamsequote:Op maandag 21 maart 2011 18:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haten op je afkomst. Jij verdient gewoon de ghetto
BALLONquote:
Schapenkop = Dordrecht?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben heul geen Rotterdamse![]()
Ik ben er trots op een Schapenkop te zijn![]()
Jaquote:
Goeie welquote:
Deze is dan ook prachtigquote:
Zal yvonne leuk vindenquote:
Weet ze alquote:
Dit is gewoon genietenquote:
heerlijk toch.. even een rustpuntje in de dagquote:
Dwarsliggerquote:
quote:
quote:
Shame on you manquote:
tja.. je kan niet alles hebbenquote:
heerlijk een mening als feit..quote:Op maandag 21 maart 2011 18:10 schreef djkoelkast het volgende:
Het is zelfs walgelijker dan Dire Straits, dan moet je behoorlijk je best doen hoor.
Jouw mening, prima, genoeg die die mening niet delen, nu weten we jouw mening ook wel hoor inmiddelsquote:Op maandag 21 maart 2011 18:10 schreef djkoelkast het volgende:
Het is zelfs walgelijker dan Dire Straits, dan moet je behoorlijk je best doen hoor.
Smaken verschillen gelukkigquote:
blablabla gitaren blablabla niet mijn stijl blablablaquote:Op maandag 21 maart 2011 18:10 schreef djkoelkast het volgende:
Kap nou eens met je mening/feit gedoe. Als ik zeg is dan bedoel ik is.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heerlijk een mening als feit..
gelukkig heb je popje.. dan hoef je geen smaak te hebben
ooh had niet verwacht dat je zou happenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kap nou eens met je mening/feit gedoe. Als ik zeg is dan bedoel ik is.
Dat is net zoals "we hebben hier geen honger, alleen in afrika hebben ze honger". Gelul. In Afrika hebben ze niks te vreten en wat je net hoorde is kutmuziek. Klaar.
Wasn't mequote:Op maandag 21 maart 2011 18:11 schreef Ragboer het volgende:
Zokunen, waar ben je nou mee bezig? http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Te laat gegeten.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ooh had niet verwacht dat je zou happen
Jij zegt stoppen, ga je er over doorquote:Op maandag 21 maart 2011 18:12 schreef djkoelkast het volgende:
Nog meer van die "dat is jouw mening" zeikerds.
Het is ook mijn mening, maar dan zeg ik gewoon "is" en niet "ik vind" want dat klinkt slap.
oh en de tijd van maand?koelkast stuk?quote:
Gewoon kijken wanneer je wat aanvraagt?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:11 schreef Zokunen het volgende:
Jammer dat je niet kan zien wanneer de 18 minuten om zijn
smoelquote:Op maandag 21 maart 2011 18:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh en de tijd van maand?koelkast stuk?
Daar let ik toch heul niet opquote:Op maandag 21 maart 2011 18:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon kijken wanneer je wat aanvraagt?
ben ik vergeten te doen, ik zit nu de hele tijd aan te vragen maar het lukt maar nietquote:Op maandag 21 maart 2011 18:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon kijken wanneer je wat aanvraagt?
Ibiza is opliftende house. Niet echt chilbaar.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:14 schreef Stokstaart het volgende:
Koelkast is Ibiza stijl goede muziek om te chillen??????
Dit is 6000x beter dan simon en garfunkelquote:Op maandag 21 maart 2011 18:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
deze beter koelkast?
vast niet
![]()
Ik moet nog eten en ik heb hongerquote:
Trijntje Oosterhuis is ergerquote:
Ok thx manquote:Op maandag 21 maart 2011 18:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ibiza is opliftende house. Niet echt chilbaar.
Als je 'rustige' house wil kijk eens naar deephouse.
Goed album: Defected on the beach Greece.
Busje Westerflat?quote:
ok danquote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is de beste zanger van Nederland.
Ja, het is een man.
klinkt wel goed.. en oke so notedquote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is de beste zanger van Nederland.
Ja, het is een man.
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef djkoelkast het volgende:
Stef Ekkel is de beste zanger van Nederland.
zat jij vannacht weer te klieren met kkj?quote:
Die staan op wanneer ik er aan denk.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:18 schreef quaas het volgende:
Koelkast staat die Meest Aangevraagd lijst ingesteld op week?
WAT? Ik heb 2 nummers aangevraagd en ben toen op bed gaan liggen. Die nummers waren van Bob Marley en Damian Marley.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zat jij vannacht weer te klieren met kkj?
En de restquote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
WAT? Ik heb 2 nummers aangevraagd en ben toen op bed gaan liggen. Die nummers waren van Bob Marley en Damian Marley.
jij niet dus?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
WAT? Ik heb 2 nummers aangevraagd en ben toen op bed gaan liggen. Die nummers waren van Bob Marley en Damian Marley.
???quote:
Want de 26.000 nummers die er in staan zijn niet genoeg?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef Hatsekiedee het volgende:
kan er nog muziek bij geplaatst worden?
die hardcore lidjes heb jij toch aangevraagd of niet?quote:
Wat is kkj?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo vaak snachts kut nummers onder kkj
En ik weet wie het was.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo vaak snachts kut nummers onder kkj
op zich wel maar als ik echt een heel specifiek nummer wil horen kan dat nietquote:Op maandag 21 maart 2011 18:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Want de 26.000 nummers die er in staan zijn niet genoeg?
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En ik weet wie het was.
En nog 1x en diegene heeft een ban.
Draakje is op zich niet bedoeld voor heel specifieke nummers, maar wat zoek jequote:Op maandag 21 maart 2011 18:22 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
op zich wel maar als ik echt een heel specifiek nummer wil horen kan dat niet
Deuk in je busquote:Op maandag 21 maart 2011 18:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vet asociaal gedaan met mijn auto net
[ afbeelding ]
Ik wens hem veel succes met instappen, moest hij maar normaal inparkeren
quote:
Aah toch van het werk, en als hij dat goed weet ik wie het gedaan heeftquote:
the Freeze - Talking Bombs (punk)quote:Op maandag 21 maart 2011 18:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Draakje is op zich niet bedoeld voor heel specifieke nummers, maar wat zoek je
Groot gelijkquote:Op maandag 21 maart 2011 18:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Aah toch van het werk, en als hij dat goed weet ik wie het gedaan heeft
Is nu al de zoveelste keer dat hij super scheef staat...
Hij past daar zelf niet doorheen, hij zal via de passagiersstoel in moeten stappen
~Ik heb het op de pc en op mn mobiel, dat vind ik wel genoegquote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef sharr het volgende:
Piel is even aan het Angry Birds doen op de iPad beneden
You're welcome.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Door Shar heb ik de hele dag al trek in tosti's
Oh dus die "waterval" in je UI is gewoon de kwijl door de zin in tosti's?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe maak je de perfecte tosti?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
goed je best doen schatjequote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef quaas het volgende:
Ik ga huiswerk maken, mijn vader dwingt me Alsjeblieft, bel de politie ik denk dat hij straks gaat slaan
Hehe nee volgens Koelkast is het zo'n kitscherig Turken schilderijquote:Op maandag 21 maart 2011 18:29 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Oh dus die "waterval" in je UI is gewoon de kwijl door de zin in tosti's?
hangt er vanaf waar je zin in hebtquote:
gewoon zeggen dat je op de computer bezig bent(samenvatting maken ofzo) en dan stiekem gaan FOK!enquote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef quaas het volgende:
Ik ga huiswerk maken, mijn vader dwingt me Alsjeblieft, bel de politie ik denk dat hij straks gaat slaan
Hela curryquote:
Of gewoon daadwerkelijk je schoolwerk maken, daarna fok!ken en ook echt iets van je leven makenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:31 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je op de computer bezig bent(samenvatting maken ofzo) en dan stiekem gaan FOK!en
Ghehe, heb je die op de Bazaar/Zwarte Markt in Beverwijk gekocht?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:31 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je op de computer bezig bent(samenvatting maken ofzo) en dan stiekem gaan FOK!en
Want?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:33 schreef sharr het volgende:
Ik moet nu eigenlijk veertig kilometer gaan hardlopen. Maargoed, geen zin in.
Ja papa.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:35 schreef Ragboer het volgende:
Doe nou maar je best op school. Heb ik vanochtend ook al gezegd.
Conditie kweken.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:36 schreef trolololo het volgende:
[..]
Waarom zou je in godesnaam 40 km gaan hardlopen?
Ben ik nu ook de papa van Piel?quote:
Als er een hondsdolle herdershond achter je aanzit?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:36 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ze denkt dat 1 tosti 14000 Kcal bevatquote:Op maandag 21 maart 2011 18:36 schreef trolololo het volgende:
[..]
Beter gewoon doorroken. Conditiequote:
400, duhquote:Op maandag 21 maart 2011 18:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze denkt dat 1 tosti 14000 Kcal bevat
Nouja, ik ga ook geen hardlopen maar snelwandelen. Dat heeft meer te maken met het tempo van mijn lieve hond.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:37 schreef Zokunen het volgende:
conditie kweek je ook niet met hardlopen, maar met op 70% lopen.
voel de liefdequote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
Voro Koelkast
Dus dat arme beest moet ook 40km?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Nouja, ik ga ook geen hardlopen maar snelwandelen. Dat heeft meer te maken met het tempo van mijn lieve hond.
daag het nou maar niet uitquote:
Met rookpauze achteraf, anders doe ik niet mee.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:39 schreef sharr het volgende:
Wie heeft er zin om met mij te gaan sporten?
Half FOK!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:39 schreef sharr het volgende:
Ga naakt zwemmen in de Boogerd en dan wegrennen voor de politiequote:Op maandag 21 maart 2011 18:39 schreef sharr het volgende:
Heb je een Husky ofzo?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe graag ze dat wil.
Sowieso.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Met rookpauze achteraf, anders doe ik niet mee.
Ok dan, waar zullen we hardlopen?quote:
Vorige keer wel gedaan, naakt zwemmen daar. Vonden ze geen succes, die badmeester was iemand van m'n schoolquote:Op maandag 21 maart 2011 18:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga naakt zwemmen in de Boogerd en dan wegrennen voor de politie
Zo van Oud-Beijerland naar Utrecht?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Vorige keer wel gedaan, naakt zwemmen daar. Vonden ze geen succes, die badmeester was iemand van m'n school!
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Zo van Oud-Beijerland naar Utrecht?Oke dannnnn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Maar die horen te boxen, niet te hardlopenquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
![]()
had het ff doorgegeven was ik komen kijken
Hmm... Dan doe ik iets foutquote:Op maandag 21 maart 2011 18:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar die horen te boxen, niet te hardlopen
vrijdagavond zeker met dat discozwemmen of zo?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:41 schreef sharr het volgende:
[..]! Was ook niet te lang hoor, was meer een 'durf jij dit?' actie
Punk mag je nu toch niet aanvragen, maar voor 's nachts zou het kunnen.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:26 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
the Freeze - Talking Bombs (punk)
Easyquote:Op maandag 21 maart 2011 18:42 schreef Ragboer het volgende:
Nou Sharr, maak je borst maar nat (hihi):
http://route.anwb.nl/rout(...)city2=oud-beijerland
Nee, overdag, waren maar zes mensenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
vrijdagavond zeker met dat discozwemmen of zo?
quote:
Dus je bent een vliegtuig?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb echt geen conditie. Na vijf meter stort ik neer.
ok maar s'nachts moet ik slapen gelukkig vind ik de meeste muziek wel goed (behalve rapmuziek)quote:Op maandag 21 maart 2011 18:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Punk mag je nu toch niet aanvragen, maar voor 's nachts zou het kunnen.
Baasquote:
Moet ik je dan tillen?quote:
BEK DICHT ZOON! SLAPEN JIJ!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:45 schreef mc-Piel het volgende:
Sharrelien, heb jij aan m'n Angry birds gezeten?
Ik ben al m'n sterren bij Seasons kwijt! Heb je op een verkeerde knop gedrukt ofniet?
Ik moet helemaal opnieuw beginnen... kutspel!
Nee serieus, ik heb niets gedaanquote:Op maandag 21 maart 2011 18:45 schreef mc-Piel het volgende:
Sharrelien, heb jij aan m'n Angry birds gezeten?
Ik ben al m'n sterren bij Seasons kwijt! Heb je op een verkeerde knop gedrukt ofniet?
Ik moet helemaal opnieuw beginnen... kutspel!
Echt?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Baas![]()
De Boogerd sowieso. shampoo in de glijbaan en bubbelbad = Boogerd dicht
We laten erik gewoon lopen, die moet morgen vroeg naar school en ik niet dus dan ga ik morgenochtend wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee serieus, ik heb niets gedaanIk faal echt in dat spel
Hey man, ga ik of jij de hont uitlaten?
Ja en dan vervolgens weer klappen krijgen van die gasten van het kamp die met hun neukertjes in het bubbelbad zaten te friemelen.quote:
Nah... ik ga wel. Erik zit zo verslaafd naar die computer te kijken, ik ga zelf wel even een frisse neus sigaret halen.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
We laten erik gewoon lopen, die moet morgen vroeg naar school en ik niet dus dan ga ik morgenochtend wel.
Stokstaart mat met kampers.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja en dan vervolgens weer klappen krijgen van die gasten van het kamp die met hun neukertjes in het bubbelbad zaten te friemelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
wacht ff dan, kom ik ook!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:47 schreef sharr het volgende:
[..]
Nah... ik ga wel. Erik zit zo verslaafd naar die computer te kijken, ik ga zelf wel even een frisse neus sigaret halen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:48 schreef Monopoly het volgende:
Onze kat heeft een spuitje gehad vanmiddag
Gecondoleerd.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:48 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:48 schreef Monopoly het volgende:
aaawquote:Op maandag 21 maart 2011 18:48 schreef Monopoly het volgende:
Neequote:Op maandag 21 maart 2011 18:49 schreef mr-green het volgende:
Tof zijn Sharr en Mc-Piel familie van elkaar?
Inenting?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:48 schreef Monopoly het volgende:
Nee man, te langzaam. Ik pleur m'n as lekker op de grondquote:Op maandag 21 maart 2011 18:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
wacht ff dan, kom ik ook!
Had ma al 'n nieuwe asbak gekocht of niet?
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Stokstaart mat met kampers.heb nog steeds een vriend die op een heel groot kamp woont bij Den Haag. Moet je altijd je schoenen uit anders ook weer klappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel aardige mensen alleen als je zegt gezeik te hebben met je baas komt hij meteen met 'oplossingen' aan dat je denkt sjonge jonge
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Ik had net een tennisbal onder 't tuintafeltje gegooid, ze zal wel voor 't tafeltje staan!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee man, te langzaam. Ik pleur m'n as lekker op de grondEven die hond zoeken, die 's alweer weg
!
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:50 schreef Monopoly het volgende:
Ben wel verdrietig, maar het was beter zo. Al een week lang bijna niets gegeten en heel zwak. Ik dop een biertje open op Sammy!
Nee joh, ben geen kamper hoor, ghehe.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
heb nog steeds een vriend die op een heel groot kamp woont bij Den Haag. Moet je altijd je schoenen uit anders ook weer klappen.
Wel aardige mensen alleen als je zegt gezeik te hebben met je baas komt hij meteen met 'oplossingen' aan dat je denkt sjonge jonge
Sterkte man!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:50 schreef Monopoly het volgende:
Ben wel verdrietig, maar het was beter zo. Al een week lang bijna niets gegeten en heel zwak. Ik dop een biertje open op Sammy!
Ik moet gelijk aan Viro denken.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:55 schreef Zokunen het volgende:
Hoe fout m'n requests ook zijn, ze zijn elke keer wel populair, lol
Die geilt altijd zo op zichzelfquote:
watquote:
Das liefquote:Op maandag 21 maart 2011 18:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Back![]()
Ik ga mijn oude iPhone niet voor 250 euri verkopen, maar heef hem aan mijn vriendin
Sorryquote:Op maandag 21 maart 2011 18:59 schreef djkoelkast het volgende:
"Sepultura" is wel een beetje te hard hoor, beetje foei!
kijk dan op de verzoekpagina jonguhquote:
Het nieuwsquote:
De regel is aangepast hequote:Op maandag 21 maart 2011 19:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sorry
Het is wel top 40 geweest trouwens
dat wist hij nog niet.. stokstaart is een beetje dommetjesquote:Op maandag 21 maart 2011 19:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De regel is aangepast he![]()
Het gaat niet meer om specifiek top 40, maar om harde nummers. Gewoon ietsje algemener proberen aan te vragen.
Klopt ik was er bij dus zou het moeten wetenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De regel is aangepast he![]()
Het gaat niet meer om specifiek top 40, maar om harde nummers. Gewoon ietsje algemener proberen aan te vragen.
gevoel.. twijfel je dan niet doenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:02 schreef Hatsekiedee het volgende:
hoe weet ik wat ik wel en niet mag aanvragen?
Alles wat mainstream is mag, en niet mainstream die mainstream zou kunnen zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 19:02 schreef Hatsekiedee het volgende:
Nadenkenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:02 schreef Hatsekiedee het volgende:
voor vorig jaar? succesquote:Op maandag 21 maart 2011 19:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn komende goede voornemen (voor 2010 ) wordt denk ik: aardiger doen tegen andere mensen
Daarom zegt hij dus net dat dat eigenlijk niet mag. Wat snap je niet?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:04 schreef Hatsekiedee het volgende:
Lordi en Sepultura mogen maar zijn toch ook redelijk "hard"?
ik denk dat ik het nu wel snapquote:Op maandag 21 maart 2011 19:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom zegt hij dus net dat dat eigenlijk niet mag. Wat snap je niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker ik snap ook niet dat dit te hard zou zijnquote:
daarom.. gewoon niet aan beginnen hoor.. ze gaan ook wel dood als jij niet aardig doetquote:Op maandag 21 maart 2011 19:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Uhm 2012 bedoel ik, nja dan gaan we toch dood.
ik kan morgen niet luisterenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef Zokunen het volgende:
Is het een idee om morgen van 13-14 of van 14-15 een uurtje 60's muziek te draaien? Moet nog even kijken dan wat me het beste uitkomt, maar begin nu een redelijke hoeveelheid te hebben.
Dan kan ik daarna misschien nog wel een uurtje wat anders doen maar dat ligt echt nog van wat andere dingen af.
Maar als het niet gewild is, is iets anders misschien beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |