Haten op je afkomstquote:
Ik ben heul geen Rotterdamsequote:Op maandag 21 maart 2011 18:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haten op je afkomst. Jij verdient gewoon de ghetto
BALLONquote:
Schapenkop = Dordrecht?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben heul geen Rotterdamse![]()
Ik ben er trots op een Schapenkop te zijn![]()
Jaquote:
Goeie welquote:
Deze is dan ook prachtigquote:
Zal yvonne leuk vindenquote:
Weet ze alquote:
Dit is gewoon genietenquote:
heerlijk toch.. even een rustpuntje in de dagquote:
Dwarsliggerquote:
quote:
quote:
Shame on you manquote:
tja.. je kan niet alles hebbenquote:
heerlijk een mening als feit..quote:Op maandag 21 maart 2011 18:10 schreef djkoelkast het volgende:
Het is zelfs walgelijker dan Dire Straits, dan moet je behoorlijk je best doen hoor.
Jouw mening, prima, genoeg die die mening niet delen, nu weten we jouw mening ook wel hoor inmiddelsquote:Op maandag 21 maart 2011 18:10 schreef djkoelkast het volgende:
Het is zelfs walgelijker dan Dire Straits, dan moet je behoorlijk je best doen hoor.
Smaken verschillen gelukkigquote:
blablabla gitaren blablabla niet mijn stijl blablablaquote:Op maandag 21 maart 2011 18:10 schreef djkoelkast het volgende:
Kap nou eens met je mening/feit gedoe. Als ik zeg is dan bedoel ik is.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heerlijk een mening als feit..
gelukkig heb je popje.. dan hoef je geen smaak te hebben
ooh had niet verwacht dat je zou happenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kap nou eens met je mening/feit gedoe. Als ik zeg is dan bedoel ik is.
Dat is net zoals "we hebben hier geen honger, alleen in afrika hebben ze honger". Gelul. In Afrika hebben ze niks te vreten en wat je net hoorde is kutmuziek. Klaar.
Wasn't mequote:Op maandag 21 maart 2011 18:11 schreef Ragboer het volgende:
Zokunen, waar ben je nou mee bezig? http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Te laat gegeten.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ooh had niet verwacht dat je zou happen
Jij zegt stoppen, ga je er over doorquote:Op maandag 21 maart 2011 18:12 schreef djkoelkast het volgende:
Nog meer van die "dat is jouw mening" zeikerds.
Het is ook mijn mening, maar dan zeg ik gewoon "is" en niet "ik vind" want dat klinkt slap.
oh en de tijd van maand?koelkast stuk?quote:
Gewoon kijken wanneer je wat aanvraagt?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:11 schreef Zokunen het volgende:
Jammer dat je niet kan zien wanneer de 18 minuten om zijn
smoelquote:Op maandag 21 maart 2011 18:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh en de tijd van maand?koelkast stuk?
Daar let ik toch heul niet opquote:Op maandag 21 maart 2011 18:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon kijken wanneer je wat aanvraagt?
ben ik vergeten te doen, ik zit nu de hele tijd aan te vragen maar het lukt maar nietquote:Op maandag 21 maart 2011 18:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon kijken wanneer je wat aanvraagt?
Ibiza is opliftende house. Niet echt chilbaar.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:14 schreef Stokstaart het volgende:
Koelkast is Ibiza stijl goede muziek om te chillen??????
Dit is 6000x beter dan simon en garfunkelquote:Op maandag 21 maart 2011 18:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
deze beter koelkast?
vast niet
![]()
Ik moet nog eten en ik heb hongerquote:
Trijntje Oosterhuis is ergerquote:
Ok thx manquote:Op maandag 21 maart 2011 18:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ibiza is opliftende house. Niet echt chilbaar.
Als je 'rustige' house wil kijk eens naar deephouse.
Goed album: Defected on the beach Greece.
Busje Westerflat?quote:
ok danquote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is de beste zanger van Nederland.
Ja, het is een man.
klinkt wel goed.. en oke so notedquote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is de beste zanger van Nederland.
Ja, het is een man.
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef djkoelkast het volgende:
Stef Ekkel is de beste zanger van Nederland.
zat jij vannacht weer te klieren met kkj?quote:
Die staan op wanneer ik er aan denk.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:18 schreef quaas het volgende:
Koelkast staat die Meest Aangevraagd lijst ingesteld op week?
WAT? Ik heb 2 nummers aangevraagd en ben toen op bed gaan liggen. Die nummers waren van Bob Marley en Damian Marley.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zat jij vannacht weer te klieren met kkj?
En de restquote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
WAT? Ik heb 2 nummers aangevraagd en ben toen op bed gaan liggen. Die nummers waren van Bob Marley en Damian Marley.
jij niet dus?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
WAT? Ik heb 2 nummers aangevraagd en ben toen op bed gaan liggen. Die nummers waren van Bob Marley en Damian Marley.
???quote:
Want de 26.000 nummers die er in staan zijn niet genoeg?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef Hatsekiedee het volgende:
kan er nog muziek bij geplaatst worden?
die hardcore lidjes heb jij toch aangevraagd of niet?quote:
Wat is kkj?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo vaak snachts kut nummers onder kkj
En ik weet wie het was.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo vaak snachts kut nummers onder kkj
op zich wel maar als ik echt een heel specifiek nummer wil horen kan dat nietquote:Op maandag 21 maart 2011 18:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Want de 26.000 nummers die er in staan zijn niet genoeg?
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En ik weet wie het was.
En nog 1x en diegene heeft een ban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |