is dat de Charles des Gaulle?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Deze schijnt ook onderweg te zijn![]()
[ afbeelding ]
bazenschip
yepquote:
Wat bedoel je "Al Qaeda" vrouw?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:22 schreef deleriouz het volgende:
Een hallucinerende Al-Qaeda vrouw nu vrouw op AJE (Libyan Council's woordvoerdster)
Hoorde ik ook op de radio: schijnt een centenkwestie te zijn. Een no flyzone boven geheel Libie is heel complex en omslachtig, dit gaat heel erg in de kosten lopen. Is ook niet nodig, want 90% van de bevolking en steden bevindt zich in de noordelijke helft.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dát snapte ik dan nog net wel
maar ik dacht dat er gisteren al berichten waren van " no flyzone geheel in werking ??
Was 'sarcasm' modus.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:24 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Wat bedoel je "Al Qaeda" vrouw?
aha ... die fiets..quote:Op maandag 21 maart 2011 18:26 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Hoorde ik ook op de radio: schijnt een centenkwestie te zijn. Een no flyzone boven geheel Libie is heel complex en omslachtig, dit gaat heel erg in de kosten lopen. Is ook niet nodig, want 90% van de bevolking en steden bevindt zich in de noordelijke helft.
Misschien omdat ze ondertussen al al het vliegende materieel van Ghaddafi stuk gebombardeerd hebben.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dát snapte ik dan nog net wel
maar ik dacht dat er gisteren al berichten waren van " no flyzone geheel in werking ??
Het is maar dat je het weetquote:
Ah, schrok even.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Was 'sarcasm' modus.
[ afbeelding ]
Belgie.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:33 schreef hondjes het volgende:
by BelgianBoy » Mon Mar 21, 2011 5:16 pm
AJA: #Belgian jets in #Libya's skies for the first time.
Klopt..... gelukkig kan België nog een stuk meer van Nederland leren!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:35 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Belgie.![]()
Daar kan NL nog wat van leren
wij moeten 18 miljard bezuinigenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:35 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Belgie.![]()
Daar kan NL nog wat van leren
Mooie foto erbijquote:Op maandag 21 maart 2011 18:38 schreef hondjes het volgende:
@walidshaari
MT @TelegraphNews: #Libya: ministers contradict Chief of Defense Staff over legality of targeted strike on #Gaddafi http://tgr.ph/g6iTU6
AJA ook. Hebben het vooral over Jemen.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:49 schreef SemperSenseo het volgende:
Beetje stilletjes op CNN en BBC over Libie
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:51 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Het Libië-dagboek van Jan Eikelboom
21-3-2011
Nieuwsuur-verslaggever Jan Eikelboom is in Libië om verslag te doen van de westerse interventie. Lees hier zijn dagboek.
http://nieuwsuur.nl/blog/(...)eikelboom/#more-1132
quote:We hebben opnieuw een andere chauffeur. Hij vertelt ons dat zijn wereldbeeld volledig is gekanteld door de gebeurtenissen van de afgelopen dagen. 42 jaar lang heeft hij gehoord dat het westen de vijand was, maar nu blijken jullie juist onze vrienden te zijn
quote:Update (18:46) Italië heeft zeven militaire bases beschikbaar gesteld en er zijn zes Italiaanse Tornado’s actief boven Libië. (Reuters)
lol ze bedoelen niet dat hij Khamis Gadaffi is. Maar een van Khamis's soldaten.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:09 schreef pippicaro het volgende:
Ik geloof het niet...
Hij heeft meer negeroïde trekken dan Khamis
[ afbeelding ]
Khamis is dood toch?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:13 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
lol ze bedoelen niet dat hij Khamis Gadaffi is. Maar een van Khamis's soldaten.
Khamis heeft een hardcore speciale militaire eenheid. De Khamis Brigade.
Hij is er nog nietquote:Op maandag 21 maart 2011 18:32 schreef horned_reaper het volgende:
@ebvrNOS: Om 19.05 uur spreekt Obama over Libie, live op o.a. https://www.cnn.com/live
Mar 21, 2011 @ 05:28 PM from web
Claimen ze net bovenstaande en nu hebben ze een nummer op van een Christelijke zangeresquote:Op maandag 21 maart 2011 19:14 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
loool @ staats-TV
Ze claimen dat er 4 jaar geen regen is gevallen in Qatar (al-Jazeera hoofdkwartier) omdat ze een kerk hebben gebouwd.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:13 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
lol ze bedoelen niet dat hij Khamis Gadaffi is. Maar een van Khamis's soldaten.
Khamis heeft een hardcore speciale militaire eenheid. De Khamis Brigade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |