hij had jo een mep voor dr kop gegevenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Weet iemand waarom Gerard al is genomineerd?
sanctie voor zaterdagnacht de boeien afdoenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
omdat hij de boeien af had gedaanquote:Op maandag 21 maart 2011 17:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Sanctie gehad voor het afdoen van zijn boeienquote:Op maandag 21 maart 2011 17:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hij deed iets wat niet mocht afgelopen zaterdagnachtquote:Op maandag 21 maart 2011 17:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Misschien omdat ie vuil is.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Omdat hij de handboeien heeft afgedaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Lol, dat heb ik ook. Geen idee waarom.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:57 schreef Day het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je gedachte afdwaalt als aafke aan het woord is? Karim in ieder geval wel.
Dat is zo'n woordenbrij dat het meer een soort achtergrondruis wordt.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:57 schreef Day het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je gedachte afdwaalt als aafke aan het woord is? Karim in ieder geval wel.
nou pasquote:Op maandag 21 maart 2011 17:55 schreef beequeen het volgende:
Kortom: Jo en Flip zijn door de mand gevallen.
vind der een irritante stem hebben ,ze praat door der neus ofzoquote:Op maandag 21 maart 2011 17:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is zo'n woordenbrij dat het meer een soort achtergrondruis wordt.
shit ik ben mijn kip vergeten uit de vriezer te halenquote:
Weet niet of ze alles laten zien maar het staat meestal wel op de site van secretstory zelfquote:Op maandag 21 maart 2011 18:00 schreef mootie het volgende:
Even een stomme vraag, laten ze op tv zien wie wie nomineert?
Ik denk morgen pas. En stomme vragen bestaan niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:00 schreef mootie het volgende:
Even een stomme vraag, laten ze op tv zien wie wie nomineert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |