quote:Op maandag 21 maart 2011 16:12 schreef Capt1caveman het volgende:
Joanna heeft weer een superslim idee in der kop, lees ik?
De suffe trut laat nu Herr Flipp vallen?
Welnee, als ie echt bij haar weg zou blijven gaat ze kirren om zijn aandacht.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:12 schreef Capt1caveman het volgende:
Joanna heeft weer een superslim idee in der kop, lees ik?
De suffe trut laat nu Herr Flipp vallen?
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:13 schreef Guuskeee het volgende:
De stem: "iedereen is nu genomineerd, behalve Joanna. Eigen schuld omdat jullie Joanna niet bijstonden en niet aardig tegen haar deden."
HAHAHAHAHAHA!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:13 schreef Guuskeee het volgende:
De stem: "iedereen is nu genomineerd, behalve Joanna. Eigen schuld omdat jullie Joanna niet bijstonden en niet aardig tegen haar deden."
En Jo kom nu naar de kvdw en op je knieen nu . Dat doet ze wel want dan ziet Dennis het niet. En zo krigt ze alles voormekaar.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:13 schreef Guuskeee het volgende:
sorry late reactie.. maar jaquote:Op maandag 21 maart 2011 16:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is Jo dan al in de kamer geweest?
Tnxquote:
Mag voor jou hopen dat je die ziekte nooit krijgt want dan klets je wel anders .quote:Op maandag 21 maart 2011 16:15 schreef MargrietV het volgende:
en Aafke raadt het geheim... slaapwandelen van Joanna en Joanna kan daar niet tegen en gaat boel kort en klein slaan, valt Aafke aan en Aafke neemt haar in de houtgreep en houdt haar net zo lang vast tot Joanna zich moet aftikken, Daarna gaan de brulboeien aan bij Joanna want nu heeft ze van rode vlekken er ook nog blauwe bij en wordt ze Mams toverbal.
Buiten onder een deken met Flip telt zeker weer niet mee, omdat het niet in haar straatje past?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:17 schreef trollie67 het volgende:
Ik ik ik laat niemand onder me deken,alleen mijn hond,DIERENBEUL!!!
Noemen ze Aafke nou een paard?quote:"Waarom denkt iedereen dat?"
21 maart om 16.00
Joanna snapt niet waarom ze aan Philip wordt gelinkt.
Nadat Joanna heeft gebroken met Philip komen de rest van de bewoners kijken wat er aan de hand is. Laura probeert de blondine tot rust te manen, maar Joanna wil weten waarom iedereen haar aan mannen koppelt. Aafke komt er ook bij en Joanna valt de Fries gelijk aan door te zeggen dat Joanna nog nooit zo bloot als Aafke bij één van de mannen heeft gelegen. De discussie galt door het Huis der Geheimen heen.
IK dacht dat illegaal was nu.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:17 schreef trollie67 het volgende:
Ik ik ik laat niemand onder me deken,alleen mijn hond,DIERENBEUL!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |