tv is paar seconden eerder dan de streamsquote:
ketting van 3 meter der tussen en zorgen da ie strak blijft staan en dan bij voorkeur een boei om de strot van jo en eenboei om de arm van philip. geeft leuk effect als jo het zwembad in duikt....quote:Op maandag 21 maart 2011 16:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmm het wordt vast Flips taak om te zorgen dat hij 3 meter afstand bewaart.
Ik kijk geen tvquote:Op maandag 21 maart 2011 16:10 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
tv is paar seconden eerder dan de streams
En de rode bank begreep ik.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:10 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
tv is paar seconden eerder dan de streams
Hij was al genomineerd.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:10 schreef mYsca het volgende:
Geer bij deze ben je genomineerd en ga je naar huis donderdag.
Dat dacht ik dus vorige week ook en kijk wat er gebeurde!!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:07 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Raar, ik krijg het idee dat Servio zijn laatste dagen uitzit en daarom ook zo bezig is geweest dit weekend, kon hem niks meer schelen. Hij doet geen donder meer
Is Jo dan al in de kamer geweest?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:11 schreef Tamaartje het volgende:
Zal wel over de druk van Aafke -> Joanna gaan
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:12 schreef Capt1caveman het volgende:
Joanna heeft weer een superslim idee in der kop, lees ik?
De suffe trut laat nu Herr Flipp vallen?
Welnee, als ie echt bij haar weg zou blijven gaat ze kirren om zijn aandacht.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:12 schreef Capt1caveman het volgende:
Joanna heeft weer een superslim idee in der kop, lees ik?
De suffe trut laat nu Herr Flipp vallen?
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:13 schreef Guuskeee het volgende:
De stem: "iedereen is nu genomineerd, behalve Joanna. Eigen schuld omdat jullie Joanna niet bijstonden en niet aardig tegen haar deden."
HAHAHAHAHAHA!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:13 schreef Guuskeee het volgende:
De stem: "iedereen is nu genomineerd, behalve Joanna. Eigen schuld omdat jullie Joanna niet bijstonden en niet aardig tegen haar deden."
En Jo kom nu naar de kvdw en op je knieen nu . Dat doet ze wel want dan ziet Dennis het niet. En zo krigt ze alles voormekaar.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:13 schreef Guuskeee het volgende:
sorry late reactie.. maar jaquote:Op maandag 21 maart 2011 16:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is Jo dan al in de kamer geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |