Het leger van Libie met dat van China vergelijken.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De demonstranten in het MO nemen dat risico ook. Ik hou ze niet tegen.
Ik ben in principe tegen buitenlandse interventie.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus jij wilt gewoon helemaal niks doen.
Duidelijk.
Dat is waarschijnlijk het beste,quote:Op maandag 21 maart 2011 15:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus jij wilt gewoon helemaal niks doen.
Duidelijk.
Je hebt gelijk, maar maak dat Papierversnipperaar maar wijs.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:39 schreef lipjes het volgende:
China aanvallen is zelfmoord PUNT.
China zal niet vrezen om eventueel kernwapens in te zetten, daarom is het niet verstandig om bij een vergelijkbare actie in china daar ook binnen te vallen.
Zelfde is trouwens richting de VS of Rusland.
Al deze 3 landen zullen met volle kracht terugslaan met alle gevolgen van dien indien kernwapens worden ingezet (zie nucleaire winter)
Ik vind dat je moet ingrijpen als regimes massamoorden en oorlogsmisdaden plegen.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:37 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik ben in principe tegen buitenlandse interventie.
Zou kunnen, maar we hebben het hier over militair ingrijpen.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:39 schreef Muridae het volgende:
China is heel makkelijk uit te schakelen, gewoon een totale handelsboycot handhaven.
En dat weten ze ook in China.
Ik zie geen verschil in een bevolking die in opstand komt tegen onderdrukking.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:36 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het leger van Libie met dat van China vergelijken.Qua conventioneel leger heeft China het 2e sterkste leger ter wereld. + het heeft nucleaire wapens.
Leef je echt onder een steen of bevat je nog een greintje realisme?
Je gaf zojuist aan dat je China wilde aanvallen. Hoe wil je dit - economisch en militair - verantwoorden?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind dat je moet ingrijpen als regimes massamoorden en oorlogsmisdaden plegen.
Op dezelfde manier als Amerika hun illegale oorlogen in Irak, Afghanistan en Mexico verantwoorden. Gewoon goed verkopen.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:41 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je gaf zojuist aan dat je China wilde aanvallen. Hoe wil je dit - economisch en militair - verantwoorden?
En wat als China met kernwapens terug slaat?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als Amerika hun illegale oorlogen in Irak, Afghanistan en Mexico verantwoorden. Gewoon goed verkopen.
Heb je verstand van economie? Uit deze post merk ik dat namelijk niet op.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:39 schreef Muridae het volgende:
China is heel makkelijk uit te schakelen, gewoon een totale handelsboycot handhaven.
En dat weten ze ook in China.
Ik denk dat je moet kijken naar het uiteindelijke doel.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar we hebben het hier over militair ingrijpen.
Hoe gaat China dat economisch verantwoorden dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En wat als China met kernwapens terug slaat?
Gewoon dollars bijdrukken, net als nu.quote:En hoe zal het met de toch al hoge staatsschuld van de VS vergaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |