SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdDoe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
Alweer een Fok! Manager met een Prentje dusquote:
Reeds mijn tweede. Storm is ook in mijn bezit geweestquote:Op maandag 21 maart 2011 15:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Alweer een Fok! Manager met een Prentje dus
Het zijn ook een stelletje zwervers...quote:Op maandag 21 maart 2011 15:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Alweer een Fok! Manager met een Prentje dus
Dat is de insteek eigenlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 15:27 schreef Gijs_ het volgende:
Ik voel het een beetje aankomen dat je er straks niet meer bij hoort zonder Prent in je team.
npquote:Op maandag 21 maart 2011 15:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het zijn ook een stelletje zwervers...
Dank Flap trouwens
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:27 schreef Gijs_ het volgende:
Ik voel het een beetje aankomen dat je er straks niet meer bij hoort zonder Prent of Van Groningen in je team.
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
np
Komende bekerwedstrijd speelt ie echter nog niet, dus hij mist 1 training. Daarna volle bak pm
Zoek wel zo'n speler,, maar wil max maar 4 miljoen bieden.. Kan deze ook niet beden overigens..quote:Op maandag 21 maart 2011 15:38 schreef DeHovenier het volgende:
Wie biedt er op Stoker (286407531) zodat ik op Broos (255570118) kan bieden?
Helaas...quote:Op maandag 21 maart 2011 15:38 schreef DeHovenier het volgende:
quote:Kapitaal: 568 011 ¤ (30 302 ¤)
Durf het niet aanquote:Op maandag 21 maart 2011 15:38 schreef DeHovenier het volgende:
Nodig dat ik een spelhervattertje voor je ga opleiden? Ik train straks zo'n 1,5 seizoen SP, dus daar kan ik zo een 17- of 18-jarige in mee laten lopen, train je zelf later de hoofdskill er maar opquote:Op maandag 21 maart 2011 15:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is de insteek eigenlijken zodoende heb ik voor de komende seizoenen steeds toptalenten ergens rondlopen...
Hmm..Ik heb dat al behoorlijk goed zelf geregeld de laatste 2 seizoen door in het tussenseizoen sh te trainen. Misschien kan Moon een jonge Sh'er gebruiken?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nodig dat ik een spelhervattertje voor je ga opleiden? Ik train straks zo'n 1,5 seizoen SP, dus daar kan ik zo een 17- of 18-jarige in mee laten lopen, train je zelf later de hoofdskill er maar op
Prima, 't is maar een aanbod natuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 18:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hmm..Ik heb dat al behoorlijk goed zelf geregeld de laatste 2 seizoen door in het tussenseizoen sh te trainen. Misschien kan Moon een jonge Sh'er gebruiken?
Ja, dank voor het aanbodquote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Prima, 't is maar een aanbod natuurlijk
En dan hoor ik het wel van Moon als dat gewenst is..
Ik heb dan stiekem het grootste Prent talent rond lopen.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is de insteek eigenlijken zodoende heb ik voor de komende seizoenen steeds toptalenten ergens rondlopen...
Ellende, wat had je?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
Godverdomme, wat zijn blessures kut...![]()
4 weken niet kunnen sporten, vandaag weer geprobeerd, maar na 25 minuten moeten stoppen...
Ik heb iets aan mijn voet. Aan de bovenkant van de wreef (geen idee wat, maar het is dik, verkleurd en jeukt erg hard). Als ik mijn voet op en neer beweeg dan doet het pijn, het valt nu gelukkig mee. Maar echt over is het nog niet, dus ik moet rustig aan doen.quote:
Misschien een bandje daar in de buurt die een tik heeft gehad? Ben geen dokter hooguit dat ik ervaring mee heb.. dus het weinig zin om een diagnose te stellenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb iets aan mijn voet. Aan de bovenkant van de wreef (geen idee wat, maar het is dik, verkleurd en jeukt erg hard). Als ik mijn voet op en neer beweeg dan doet het pijn, het valt nu gelukkig mee. Maar echt over is het nog niet, dus ik moet rustig aan doen.
Andere mensen zijn van mening dat ik iets ontstoken heb daar. Ikzelf hoop gewoon dat het over gaat zonder dat ik naar de dokter hoef...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Misschien een bandje daar in de buurt die een tik heeft gehad? Ben geen dokter hooguit dat ik ervaring mee heb.. dus het weinig zin om een diagnose te stellen
Succes iig.. misschien wat zwemmen ofzo?
Tja bij langer dan 4 weken zou ik toch eens even langs gaan lijkt mequote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Andere mensen zijn van mening dat ik iets ontstoken heb daar. Ikzelf hoop gewoon dat het over gaat zonder dat ik naar de dokter hoef...
Dat zeggen de meeste mensen inderdaad. Mijn vrouw heeft zelfs al aangeboden om een afspraak voor me te maken...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja bij langer dan 4 weken zou ik toch eens even langs gaan lijkt me
Dan wordt het dus tijd om zelf maar een afspraak te makenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zeggen de meeste mensen inderdaad. Mijn vrouw heeft zelfs al aangeboden om een afspraak voor me te maken...
Hehe... nouja misschien geen sporten kiezen waar je veel moet lopen, maar bijvoorbeeld fietsen/zwemmen en daarna goed koelen. Als dat niet helpt zal ik ff langs een bromsnor fietsenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zeggen de meeste mensen inderdaad. Mijn vrouw heeft zelfs al aangeboden om een afspraak voor me te maken...
Fietsen doet net pijn. Ik denk dat het dan echt zwemmen wordt inderdaad...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe... nouja misschien geen sporten kiezen waar je veel moet lopen, maar bijvoorbeeld fietsen/zwemmen en daarna goed koelen. Als dat niet helpt zal ik ff langs een bromsnor fietsen
Euh, ik wil je niet bang maken, maar....quote:Op maandag 21 maart 2011 20:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hmmm. Dat is wel heftig ja...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Euh, ik wil je niet bang maken, maar....
Een jaar of 3 geleden werden mijn onderbenen ineens vuurrood, dik, en ze gingen jeuken als een idioot. Vooral bij mn enkels. Ik dacht dat het door sporten kwam, maar de fysio kon niets vinden.
De huisarts had ook geen flauw idee, die gaf me slechts slaappillen zodat ik 's nachts in ieder geval zou kunnen slapen. Nooit ingenomen overigens
Uiteindelijk ben ik via/via/via bij een reumatoloog terecht gekomen. Die noemde mijn geval meteen zeeeeeeer opvallend. Hij haalde er direct een tweede reumatoloog bij, om er vervolgens direct nog een bij te halen.
Ik moest foto's laten maken van mn longen. Van mn longen? Huh? Naja, vooruit dan maar!
Even later kreeg ik de longfoto's te zien: Allemaal rare witte vlekjes in mn longen! Ik schrok me dood, want ik ben (helaas nog steeds) een flinke roker![]()
Gelukkig bleek het niets met k. te maken hebben. De vlekjes in mijn longen waren uitingen van sarcoidose (google maar....). En m'n benen dus ook
Na een fikse periode van medicatie ben ik na vele maanden weer schoon verklaard. Niemand weet hoe en waarom het er is gekomen, niemand weet waarom het bij mijn puur bij mn benen en enkels tot uiting kwam, en niemand weet waarom het weer weg is gegaan...
En ik dus maar denken dat het allemaal kwam door een flink ongelukkige botsing tijdens een training, op de avond dat ik mn enkels voor het eerst over mn schoenen zag groeien....
Zo ben ik normaal gesproken ook, maar in dit geval was iedereen maar al te blij dat ik er nog redelijk op tijd bij was.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hmmm. Dat is wel heftig ja...
Ik wil het toch nog even een tijdje aanzien. Ik ben te eigenwijs, al weet ik dat het in dit geval niet echt gezond is...
Zo erg is het gelukkig nog niet. Maar je hebt me wel aan het denken gezet in ieder geval.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo ben ik normaal gesproken ook, maar in dit geval was iedereen maar al te blij dat ik er nog redelijk op tijd bij was.
Moet er wel bij zeggen dat ik op een gegeven moment niet meer kon staan of lopen. Ging zelfs bijna van mn stokkie onder de douche... Ben nog nooit van mn stokkie gegaan
Daarom heb ik ook zo'n lap tekst getieptquote:Op maandag 21 maart 2011 20:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zo erg is het gelukkig nog niet. Maar je hebt me wel aan het denken gezet in ieder geval.
Woeij, heb je nog redelijk geluk gehad.. Mensen met sarcoidose zijn er vaak een stuk slechter aan toe..quote:Op maandag 21 maart 2011 20:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook zo'n lap tekst getiept
Klopt!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:58 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Woeij, heb je nog redelijk geluk gehad.. Mensen met sarcoidose zijn er vaak een stuk slechter aan toe..
Tot welke week gaat hij door? week 16 of week 14? ;-)quote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef Drassss het volgende:
Ronde 1 van de Fok-Quizzzz
1. Flap 7 punten
Tot de Fokkers op zijn..quote:Op maandag 21 maart 2011 22:00 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Tot welke week gaat hij door? week 16 of week 14? ;-)
Niet slecht! Heb je voor mij een overzicht van juist en onjuist beantwoorde vragen?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef Drassss het volgende:
Ronde 1 van de Fok-Quizzzz
1. Flap 7 punten
1.Wint Ado van Ajax dit weekend? Jazekah, we gaan Europa in!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niet slecht! Heb je voor mij een overzicht van juist en onjuist beantwoorde vragen?
Die vraag van de goals is nog best lastigquote:Op maandag 21 maart 2011 22:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
1.Wint Ado van Ajax dit weekend? Jazekah, we gaan Europa in!
Ja
2. Hoeveel rode kaarten vallen er dit weekend in de Eredivisie? 2
0
3. Scoort Berg zondag een doelpunt tegen Fc Utrecht? Neen
Nee
4. Hoeveel goals vallen er in de Jupiler League dit weekend? 27
31 ( nog bezig.. )
5. Louis van Gaal is nog coach as maandag (17.00 ) bij Bayern Munchen? Jawohl
Ja
6. Bij het laatste fluitsignaal spelen Chelsea Manchester City as zondag beide nog met 11 spelers? Yes
Ja
7. Wesley Sneijder scoort tegen Lecce dit weekend? No
Nee
8. Messi scoort dit weekend meer goals dan Ronaldo? Si
Nee ( beide geen goals )
9. De uitslag van Galatasaray Fenerbahce is een 1/2/3? ( toto stand ) 2
0-2
10. Bas Dost weet weer wat scoren is na dit weekend? Nee. Bas Dost is stom
Hij scoorde niet.
Kutje.... kloptquote:Op maandag 21 maart 2011 22:24 schreef vanpers het volgende:
Viel er geen rode kaart bij Excelsior tegen Twente? Niet dat hij de vraag dan goed heeft hoor.
Verder zie ik dat je een speler uit mijn competitie hebt gekocht Drassss.
Hij mag het meteen gaan waarmaken bij mij...quote:Op maandag 21 maart 2011 22:28 schreef vanpers het volgende:
Geen competitiewedstrijd in de benen voor Adrie.
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kan je mooi Sjefke van Groningen (316231445) kopen.
Teveel geldquote:Op maandag 21 maart 2011 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kan je mooi Sjefke van Groningen (316231445) kopen.
Hier staat ie ook bij de competitie, komt vanzelfquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:33 schreef vanpers het volgende:
Competitie programma bekend, begin meteen uit bij de degradant van divisie 5, meteen een topper voor me thuis waarvan ik nog niet precies weet hoe of wat aangezien hij 2 verdedigers en een middenvelder verkocht heeft.
Ben benieuwd, programma staat trouwens nog niet bij de competitie maar wel bij wedstrijden van mijn team.
Bij mij nu ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hier staat ie ook bij de competitie, komt vanzelf
Om nu te zeggen dat ik sta te springen voor de zondagavond wedstrijden... nou neequote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:26 schreef Flappekz het volgende:
Ben blij dat het volgende seizoen weer voor de deur staat. Heb ik tenminste weer wat te doen
Ik mag eindelijk weer gewoon om 8 uur, dat scheelt al een boel ellendequote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Om nu te zeggen dat ik sta te springen voor de zondagavond wedstrijden... nou nee
True! 9 uur is echt een gare tijd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik mag eindelijk weer gewoon om 8 uur, dat scheelt al een boel ellende
Leeftijd?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:41 schreef vanpers het volgende:
Kunnen jullie zonder gebruik te maken van het transfersysteem in hattrick een gok doen wat je uit moet geven voor deze speler:
Total Skill Index (TSI): 20 700
Loon: 6 290 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
matig in vorm, conditie redelijk
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: wereldklasse
Positiespel: zwak
Vleugelspel: zwak
Passen: matig
Scoren: slecht
Spelhervatting: slecht
Ik zou zeggen rond de 2 miljoen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:42 schreef vanpers het volgende:
21 jaar en 68 dagen, volgende verjaardag: 05-05-2011
Jep, lijkt me prima. Nog een beetje passen erbij trainen en je kan hem ook gebruiken voor de counter strategie.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:44 schreef vanpers het volgende:
Gaat om deze speler: 275853833
Hoogste bod: 2 081 000 ¤ door JvP
Een bodje extra had op zich wel gekund, [Koppen] en goed karakter (gebalanceerd en oprecht). Al hangt het er natuurlijk ook af van hoe hard je 'm nodig hebt en je financiële mogelijkhedenquote:
Jij countert nog weleens, toch? Dan zou ik niet besparen en echt 2 snelle uberwingers binnenhalenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:47 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb 3 dertigers in mijn team die ik eruit wil hebben. Mijn winger is 33 jaar en 36 dagen, TSI = 5 190 met wereldklasse vleugelspel en redelijk passen; mijn VLV is 31 jaar en 10 dagen, TSI = 10 730 met wereldklasse verdedigen en goed passen, en mijn spits is 30 jaar en 74 dagen, TSI = 18 420, met wonderbaarlijk scoren, goed passen en matig vleugelspel.
Mss wacht ik nog met die spits, maar ik heb alvast en winger op het oog:
Constantin-Tiberiu Lit (259673239)
Jammer van zijn karakter (Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is), maar met een loon van 5k/week en een TSI van 30k is hij in dat opzicht wel goedkoop
Mijn voorkeur is [Snel]. Met een flinke voorsprong. Daarna [Koppen], daarna [Onvoorspelbaar] maar dan moet ie ook best wat passen hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:52 schreef vanpers het volgende:
Ik heb besloten voor een nieuwe spits te gaan en mijn verdediging te laten zoals ie is.
Aan welke specialiteit moet ik gaan denken en welke stats als ik kampioen wil worden in de VI?
Ze zijn er ook zonder positiespelquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:57 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben idd van plan om dit seizoen weer te gaan counteren, niet alle wedstrijden want er zitten 2 teams bij die een zo laag middenveld halen dat ik beter normaal kan spelen
Maar die snelle wingers zijn allemaal 4-5 miljoen en hebben meestal formidabel/uitmuntend positiespel
Waarom?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ze zijn er ook zonder positiespel
En ik zou voor hogere stats dan wereldklasse gaan...
quote:
De ervaring leert dat [Snel]-events relatief vaak voorkomen en goals opleveren. En bij counter is het wel fijn om 2 supervleugels te hebben om via die vleugels je counters af te kunnen makenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:02 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb trouwens al een onvoorspelbaar winger in m'n team.
Waarom is [snel] beter?
Als je het kunt betalen, zou ik het zeker niet nalaten. Liefst met een klein beetje passen eropquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:07 schreef DeHovenier het volgende:
Ok. Dan zou ik voor een [snel] reusachtig vleugelspel moeten gaan?
Klein beetje maar? Je bedoelt matig/redelijk?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je het kunt betalen, zou ik het zeker niet nalaten. Liefst met een klein beetje passen erop
Vanaf redelijk zou ik doen. Maar da's persoonlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Klein beetje maar? Je bedoelt matig/redelijk?
Altijd gevaarlijk, 'war' met een Duitser...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:10 schreef DeHovenier het volgende:
Ok. Ik zit nu in een kleine bidwar met een Duitser voor een goed keeper
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:11 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Altijd gevaarlijk, 'war' met een Duitser...
Ik laat me niet klein krijgen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:11 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de 'war' om Jannes Prent gewonnen van een Duitserquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:11 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan denk ik eerder aan jou dan aan Finnen... terwijl uiteindelijk...quote:
Aan mij?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan denk ik eerder aan jou dan aan Finnen... terwijl uiteindelijk...
Jij was toch diegene die wel eens dreigde me op te zoeken met je familie en zo?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Aan mij?
Weleens een pinda met een bontkraag gezien?
Ik doe niet anders!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:22 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die wel eens dreigde me op te zoeken met je familie en zo?
Sinds wanneer leef jij onder een steen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:24 schreef DeHovenier het volgende:
Sinds wanneer hebben Finnen bontkraagjes?
Het is een hele mooie steenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sinds wanneer leef jij onder een steen?
Al een tijdje. Lekker warmquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:24 schreef DeHovenier het volgende:
Sinds wanneer hebben Finnen bontkraagjes?
Succes!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:25 schreef Flappekz het volgende:
En als het tentamen me niet bevalt, zoek ik de leraar op. Met mn hele familie!
Inktvis!quote:
Eind juni/begin juli ben je wel thuis he? Dan staan de directrice en ik op een camping in de buurtquote:
Succes!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:25 schreef Flappekz het volgende:
Anyway, ik ga naar school. Een tentamen fixen.
Ja dat moet wel lukkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Eind juni/begin juli ben je wel thuis he? Dan staan de directrice en ik op een camping in de buurt
De vrouw directrice noemen? Daarmee ontkracht je je bedreigingenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Eind juni/begin juli ben je wel thuis he? Dan staan de directrice en ik op een camping in de buurt
Nee, ik zorg voor onderschatting in het andere kampquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
De vrouw directrice noemen? Daarmee ontkracht je je bedreigingen
Geslepen mannetje ben je ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, ik zorg voor onderschatting in het andere kamp
ik zocht zelf voor mijn familieteam altijd tussen de 22 en 25..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:49 schreef IPeePie het volgende:
Op welke leeftijd zoeken jullie, bij het aankopen van nieuwe basisspelers? Willen jullie ze rond de 25, of jonger? Of zijn opa's voor jullie geen probleem?
quote:Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
quote:Teamgeest: bedaard
Zelfvertrouwen: sterk
KUTRECLAME DWARS DOOR M'N BAZENMUZIEKquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:54 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hier
http://www.dumpert.nl/med(...)kken_in_florida.html
Beetje chillen met de haaien in het water jwz!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:54 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hier
Tegenwoordig 22/23 voor de niet-trainees. Lekker waardevast!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:49 schreef IPeePie het volgende:
Op welke leeftijd zoeken jullie, bij het aankopen van nieuwe basisspelers? Willen jullie ze rond de 25, of jonger? Of zijn opa's voor jullie geen probleem?
Open einde... jammer!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:54 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hier
De laatste u20 keeper was volgensmij buitenaards keepen, redelijk verdedigen, briljant SH.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:43 schreef Drassss het volgende:
Het blijkt dat een familielid op zijn 18de al Wereldklasse keepen is en kans maakt om in de U20 te komen volgens de manager die hem nu traint?
Lijkt me sterk of.... 298929471
Vraag ik me af..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:52 schreef IPeePie het volgende:
[..]
De laatste u20 keeper was volgensmij buitenaards keepen, redelijk verdedigen, briljant SH.
Ik weet niet of dat nog te halen is voor Mels?
quote:Je team heeft 50 000 ¤ gekregen, omdat Huibert Henselmans (263237822), die zijn carrière begon bij jouw team, onlangs is verkocht voor 2 500 000 ¤.
quote:Je team heeft 50 000 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Huibert Henselmans (263237822) onlangs is verkocht voor 2 500 000 ¤.
iig lekker voor de toekomst..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:43 schreef Drassss het volgende:
Het blijkt dat een familielid op zijn 18de al Wereldklasse keepen is en kans maakt om in de U20 te komen volgens de manager die hem nu traint?
Lijkt me sterk of.... 298929471
ik zou het niet doen.. hij zit vrij hoog qua dagen..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:33 schreef vanpers het volgende:
279442564
Is deze speler zijn openingsprijs waard?
Moet ik wel snel handelen.
Verder eventueel deze,
259919273
265137150
Dankje, heb het ook niet gedaan, 265137150 zit al hoog in scoren maar zit ook al op een transferprijs waar ik tot wil gaan (moet 2168000 bieden als ik hem wil).quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zou het niet doen.. hij zit vrij hoog qua dagen..
Mooie spelerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:51 schreef DeHovenier het volgende:
Wat vinden jullie van deze spelert: 259172402
Heb net The Eagle gezien in de bioscoop
Ik zou denk ik voor 259172402 gaan. 245979957 gaat qua loon wel duurder worden over 3 weken....volgens mij issie pas gestegenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:56 schreef DeHovenier het volgende:
Idd een leuke speler, maar deze (245979957) is nog hoger qua tsi maar lager qua loon.
Ik weet niet wat ik zal kiezen....
De film was wel goed, een beetje voorspelbaar ook maar leuke actie.
En heb ik deze nog: (260817919)
Ok, dank voor je adviesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou denk ik voor 259172402 gaan. 245979957 gaat qua loon wel duurder worden over 3 weken....volgens mij issie pas gestegen
Nguyễn Duy Việt (259919273)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:33 schreef vanpers het volgende:
279442564
Is deze speler zijn openingsprijs waard?
Moet ik wel snel handelen.
Verder eventueel deze,
259919273
265137150
Andere speler is er voor 2345000 uitgegaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:27 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Nguyễn Duy Việt (259919273)
Vind ik nog wel ok
Geen slechte prijs, wel een TS-hit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:52 schreef vanpers het volgende:
[..]
Andere speler is er voor 2345000 uitgegaan.
Zit nog over die speler te denken, iemand die me over de streep kan duwen?
Maak je veel gebruik van je vleugels?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:57 schreef vanpers het volgende:
Ik speel nu met een formidabel scoren spits met redelijk passen en redelijk vleugelspel zonder specialiteit.
Mmm in de vorm van? Heb 2 vleugelspelers op het middenveld met wonderbaarlijk en wereldklasse.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maak je veel gebruik van je vleugels?
Maak je veel goals over de vleugels? Is dat je sterke punt? Wil je het je sterke punt maken? Want dan zou ik zoeken naar weer een spits met een beetje vleugelspel. Zo nee, is deze Vietnamees met een identiteitscrisis een prima oplossingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:00 schreef vanpers het volgende:
[..]
Mmm in de vorm van? Heb 2 vleugelspelers op het middenveld met wonderbaarlijk en wereldklasse.
Haha, ik ben te slecht op de hoogte over hoe ik mijn goals maak. Twijfel toch weer heel erg, is inmiddels een bod op gedaan door iemand anders.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maak je veel goals over de vleugels? Is dat je sterke punt? Wil je het je sterke punt maken? Want dan zou ik zoeken naar weer een spits met een beetje vleugelspel. Zo nee, is deze Vietnamees met een identiteitscrisis een prima oplossing
Prijs gaat omhoog. Lekker laten gaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:03 schreef vanpers het volgende:
[..]
Haha, ik ben te slecht op de hoogte over hoe ik mijn goals maak. Twijfel toch weer heel erg, is inmiddels een bod op gedaan door iemand anders.
Voor een goede Spec wordt sowieso altijd een paar ton meer betaald dan de TV aangeeftquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:07 schreef vanpers het volgende:
Had een hele lap tekst getypt, maar beter dan dat Flap het samenvat gaat niet.
NEXT!
Dan heb je iig je doelen duidelijk. In dat geval moet je niet meer twijfelen en er gewoon voor gaan. Vanwaar de grens van 2,2M eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:11 schreef vanpers het volgende:
Ben dus gewoon op zoek naar een Spits met minimaal wonderbaarlijk scoren, het liefst een beetje passen, onder de 23 en Snel.
Dat alles onder de 2.2 miljoen.
Dat zijn er 2 de konden 2 uur.
297223079
268667291
Duidelijk en goed doordachtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:14 schreef vanpers het volgende:
Natuurlijk wil ik wel het meeste eruit slepen.
De onderste van de 2 staat op poppen kwa scoren. Maar ook kwa leeftijd.
Wil voor een speler die op poppen staat best 1 of 2 weken scoren trainen.
Wil natuurlijk wel zo veel mogelijk uit die 2.2 miljoen halen.
Waarom dit bedrag, omdat ik vindt dat een speler zoiets waar is en ik tevens(en dat is geheel toevallig) ook zoveel te besteden heb.
Mooie spelerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:16 schreef elby1988 het volgende:
Train je passen?
Ik zou zelf een jaar of 2-3 jonger zoeken. Is niet veel duurder..bijvoorbeeld deze: 292616595
Moet je wel snel zijn
Klopt heb je eigenlijk helemaal gelijk in, aangezien achter de komma het verschil maakt en niet voor de komma.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Duidelijk en goed doordacht
Al weet ik niet of je voor 1 speler moet switchen van training...alleen als je hem daarna direct weer verkoopt zou ik het kunnen begrijpen
Ik heb zelf nooit de discipline gehad om me aan max. prijzen te houden. Als ik een speler wil hebben, dan koop ik mquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:17 schreef vanpers het volgende:
[..]
Klopt heb je eigenlijk helemaal gelijk in, aangezien achter de komma het verschil maakt en niet voor de komma.
Ben blij dat je mijn mening doordacht vindt, maar hoe denk jij er over?
Is idd ook een mooie speler die ook nog wat aan je middenveld toevoegd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:16 schreef elby1988 het volgende:
Train je passen?
Ik zou zelf een jaar of 2-3 jonger zoeken. Is niet veel duurder..bijvoorbeeld deze: 292616595
Moet je wel snel zijn
Misschien heb je geluk zo rond het etenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:19 schreef vanpers het volgende:
[..]
Is idd ook een mooie speler die ook nog wat aan je middenveld toevoegd.
TV geeft ook een hoger gemiddelde aan.
Iemand heeft ook op hem gebodenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:06 schreef vanpers het volgende:
3 op een rij!
Heb een bod gedaan van 2 miljoen. Als iemand hier overheen gaat ga ik daar nog maar 1 keer overheen en anders laat ik hem lopen.
Jammer. Wie is de volgende speler op de lijst?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:20 schreef vanpers het volgende:
Idd, dat wordt weer laten lopen dus.
Komt natuurlijk omdat hij ook boeiend is voor skilltraders. Had hem liever niet op poppen gehad.
Ze zijn trouwens ook beide op mijn team pagina geweest, tevens die gast met die mooie persberichtten.
quote:(16:54) 65 van de 65 door koenzikken21021984 Hattrick Supporter
hoi waarom moest ik kijken dan naar die site van wikipedia?
Schrijf in het gastenboek van koenzikken21021984
Tsja, het is gewoon een dure periode nuquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:38 schreef vanpers het volgende:
Hij is er uiteindelijk uitgegaan voor(niet verschieten):
2 937 000
!!!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
nl.wikipedia.org/wiki/Interpunctie was het voor de duidelijkheid.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
nl.wikipedia.org/wiki/Interpunctie was het voor de duidelijkheid.
mja slaat echt nergens op.. vooral die met die friendlies..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:02 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben wel blij dat ie zn hele speelschema in persberichten gooit
Ach ja...je hebt van die mensen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja slaat echt nergens op.. vooral die met die friendlies..
Hopen op een extra rondje beker, om zodoende extra te kunnen PICcenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:25 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Hopen op een niet al te grote zelfvertrouwen-hit
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:30 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb nu ook zo'n mooi persbericht als pointless koen
Flap maakt nu al plezier en het seizoen is officieel niet eens begonnenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:30 schreef Flappekz het volgende:
Ja, een mens moet toch wat hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Flap maakt nu al plezier en het seizoen is officieel niet eens begonnen
Baggerr toch nog een dilemma hiero!
173512789
Daardoor "verjong" ik mijn middenvelders. Die zijn nu 33/35/26
Wel 40k loon erbij
Tevens schrijf ik deze speler weer helemaal af dus 1,4 miljoen..
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:00 schreef Flappekz het volgende:
Ah, meer info over Pointless Koen:
Zijn naam is Koen Zikken.
Hij woont in Klazienaveen, maar komt oorspronkelijk uit Emmen. Werken doet hij bij de C1000 in Schoonebeek als voorraadbeheerder. Hij houdt van Fitness en vrouwen, hoewel hij vrijgezel is.
Zijn auto is een Seat Ibiza 1.4 uit 2001. Op hyves staat hij bekend als nigthdriver (let op de spelling!).Hij is lid van autotuningclub "Fanatic Styling".
Helaas kan ik zijn profiel op hyves niet nader bekijken.
Facebookprofiel!
Ik dacht uit zijn persberichten op te kunnen maken dat het een ventje van 12 was. Maar hij komt echt uit 1984quote:
Je koffie?quote:
Idd mooi overzichtelijk en puntsgewijs..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:30 schreef Flappekz het volgende:
niet onbelangrijk om je tegenstander te analyseren..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:00 schreef Flappekz het volgende:
Hij woont in Klazienaveen, maar komt oorspronkelijk uit Emmen. Werken doet hij bij de C1000 in Schoonebeek als voorraadbeheerder. Hij houdt van Fitness en vrouwen, hoewel hij vrijgezel is.
Zijn auto is een Seat Ibiza 1.4 uit 2001. Op hyves staat hij bekend als nigthdriver (let op de spelling!).Hij is lid van autotuningclub "Fanatic Styling".
Facebookprofiel!
ik zou het doen als je het geld er voor hebt..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Flap maakt nu al plezier en het seizoen is officieel niet eens begonnen
Baggerr toch nog een dilemma hiero!
173512789
Daardoor "verjong" ik mijn middenvelders. Die zijn nu 33/35/26
Wel 40k loon erbij
Tevens schrijf ik deze speler weer helemaal af dus 1,4 miljoen..
Facebookprofiel!
Dan is het tijd voor Dillemma Dirk, de man die al uw Dillemma's (met een grote D) oplost!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:22 schreef Drassss het volgende:
Geld heb ik..
De vraag is of het wel een echte versterking is. Hij is namelijk ook alweer 31+ redelijk conditie...
Bah ik haat dilemma's
ik twijfel nog tussen pic of normaal spelen..quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vanmiddag eindelijk weer een wedstrijd die ergens om draait![]()
ik ben benieuwd of mijn team klaar is voor het seizoen....
Dit is echt een generale repetitie
Facebookprofiel!
quote:(19:41) 66 van de 66 door koenzikken21021984 Hattrick Supporter
oke in iedergeval bedankt voor je tip, maar ik ga mijn persberichten anders maken maar ik wens je toch veel succes in je competitie.
Wie wat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:10 schreef elby1988 het volgende:
zo, nieuwe coach is aangesteld.. Vergeet de rest het niet? ;-)
is dat van belang dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:10 schreef elby1988 het volgende:
zo, nieuwe coach is aangesteld.. Vergeet de rest het niet? ;-)
Die is dus al zeker verkochtquote:Monopoli F.C. bood 340 000 ¤ voor Victor Prent en nam daardoor de leiding bij het bieden.
ik speel pic, mijn teamgeest had al een hit van mijn laatste aankoop, en met pic moet ik hem ook wel kunnen hebben. Hopen dat het allemaal lukt en dan voor het eerst naar ronde 2!quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik twijfel nog tussen pic of normaal spelen..
ik twijfel of ik het ga halen met pic.. vandaar mijn twijfel..quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik speel pic, mijn teamgeest had al een hit van mijn laatste aankoop, en met pic moet ik hem ook wel kunnen hebben. Hopen dat het allemaal lukt en dan voor het eerst naar ronde 2!
Komt vanavond of morgenavond op de tl, zodat ik over een aantal seizoenen een aardige coach hebquote:26 jaar en 39 dagen, TSI = 1 640
Heeft zwak ervaring en is een goed leider
ik heb 3 spelers met goed leiderschap in mn selectiequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Komt vanavond of morgenavond op de tl, zodat ik over een aantal seizoenen een aardige coach heb
Ja ik dus geen... dat was het minpuntje tot nu toe. Dus hier ben ik wel blij mee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb 3 spelers met goed leiderschap in mn selectie
hmmz.. moet ik het toch met minder doen.. 2x reusachtig, 1x wereldklasse en 1x briljant..quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik dus geen... dat was het minpuntje tot nu toe. Dus hier ben ik wel blij mee.
Misschien maak ik straks ook nog wel een kans wanneer ik die CM kan kopen. Dan heb ik eigenlijk 4 cm's met gemiddeld bovennatuurlijk positiespel.
Om precies te zijn nu:quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz.. moet ik het toch met minder doen.. 2x reusachtig, 1x wereldklasse en 1x briljant..
Ik treintjes? Ik koop wat er op de markt is en dat is vaak vrij weinigquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:05 schreef IPeePie het volgende:
Trainen jullie eigenlijk met treintjes?
Kopen jullie dan gewoon dezelfde speler, maar steeds een half jaar ertussen ofzo?
Goed, jullie zijn eigenlijk niet de goede personen om dat aan te vragenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik treintjes? Ik koop wat er op de markt is en dat is vaak vrij weinig
Als beginner is het verstandig om met een soort treintje te werkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:11 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Goed, jullie zijn eigenlijk niet de goede personen om dat aan te vragen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:11 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Goed, jullie zijn eigenlijk niet de goede personen om dat aan te vragen
Hoe bedoel jequote:Op woensdag 23 maart 2011 12:05 schreef IPeePie het volgende:
Trainen jullie eigenlijk met treintjes?
Kopen jullie dan gewoon dezelfde speler, maar steeds een half jaar ertussen ofzo?
Zoals jullie kunnen zien is de deadline nu binnen een half uur, maar dan kan ik er in ieder geval rekening mee houden bij de volgende poging.quote:Andrés Eduardo Carrusca [playerid=128805841]
31 jaar en 75 dagen, volgende verjaardag: 29-04-2011
Nationaliteit: Argentina
Eigenaar: Raging Bulls United (sinds 07-03-2009 (6/38), 6s 10w 4d)
Total Skill Index (TSI): 23 110
Loon: 14 724 ¤ (12 270 ¤) /week inclusief 20% bonus 235 584 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie redelijk
Keepenrampzalig
Positiespel slecht
Passenuitmuntend
Vleugelspel slecht
Verdedigen wereldklasse
Scoren slecht
Spelhervatting reusachtig
Deadline: 23-03-2011 12:43
(25m)
Vraagprijs: 1 800 000 ¤
kan je niet helpen.. kheb niet genoeg geld..quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:24 schreef NelisZ het volgende:
Hoeveel zouden jullie voor deze speler over hebben? Ik wil hem nu wel graag verkopen, maar er ook zo veel mogelijk voor vangen zodat ik een goede vervanger kan halen...
[..]
Zoals jullie kunnen zien is de deadline nu binnen een half uur, maar dan kan ik er in ieder geval rekening mee houden bij de volgende poging.
Zijn tv is gemiddeld 1,5 miljoen, maar loopt uiteen van 1,3 tot 2,2...
Redelijk conditie, geen spec, hoog 31.. Het Spelhervatten is een leuke bonus die niet in de tvgl zal zijn meegenomen, ik kan me echter voorstellen dat de gevraagde 1,8 mln niet wordt geboden. Voor 1,7 zou je 'm echter sowieso wel kwijt moeten kunnen raken, misschien voor die prijs voor a.s. zaterdagmiddag voor de competitie in Spanje begint listen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:24 schreef NelisZ het volgende:
Hoeveel zouden jullie voor deze speler over hebben? Ik wil hem nu wel graag verkopen, maar er ook zo veel mogelijk voor vangen zodat ik een goede vervanger kan halen...
[..]
Zoals jullie kunnen zien is de deadline nu binnen een half uur, maar dan kan ik er in ieder geval rekening mee houden bij de volgende poging.
Zijn tv is gemiddeld 1,5 miljoen, maar loopt uiteen van 1,3 tot 2,2...
Dat was de vraag niet grapjasquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kan je niet helpen.. kheb niet genoeg geld..
Ach, bieden mag altijdquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet grapjas
misschien moet ik idd eens niet meerdere dingen tegelijk doen en goed lezen..quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet grapjas
Competitiewedstrijden in Spanje beginnen om 14:00u, dus ik zou 'm op z'n laatst rond half 2 listen.. Vraagprijs lijkt 1,7 miljoen me redelijk (+- 2 ton boven tvgl, gecompenseerd door z'n spelhervatten).quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:35 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ach, bieden mag altijd
Maar ik ga hem inderdaad gewoon weer listen voor zaterdag (hoe laat beginnen de eerste competities?). Alleen de vraagprijs is het probleempuntje
Dan zal ik hem er zo maar op gooienquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Competitiewedstrijden in Spanje beginnen om 14:00u, dus ik zou 'm op z'n laatst rond half 2 listen.. Vraagprijs lijkt 1,7 miljoen me redelijk (+- 2 ton boven tvgl, gecompenseerd door z'n spelhervatten).
Een speler die bijvoorbeeld rond z'n 22e wereldklasse wordt. Dan kan je dezelfde speler kopen, die dus ook op z'n 22e wereldklasse wordt, maar nu nog maar 21 is, en dus een niveau lager.quote:
De eerste 2 wedstrijden zal er verwarring optreden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:25 schreef The_Hives het volgende:
die ervaring is toch snel op niveau? De moiete waard om te doen lijkt me
ja okay, maar die 'investering' is het wel waard imhoquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De eerste 2 wedstrijden zal er verwarring optreden.
Zo denk ik er ook over ja. Dat had ik Moon al kenbaar gemaakt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja okay, maar die 'investering' is het wel waard imho
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:20 schreef Flappekz het volgende:
Zo, toen was Flappie ook weer thuis...
Benieuwd of je dat op Eerste Kerstdag ook zegtquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:20 schreef Flappekz het volgende:
Zo, toen was Flappie ook weer thuis...
Ligt eraan waar Flappie dan isquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Benieuwd of je dat op Eerste Kerstdag ook zegt
Ik zeg BAM!quote:03:07
De indraaiende corner van Kai Steinecke kwam terecht bij de tweede paal, waar Anastácio Lara volledig vrij was gelaten. Hij kon eenvoudig inkoppen: 0-1.
quote:Dapp'ere Strijders (361285)
Amsterdam, VIII.1100
Competitie
1e in VIII.1100
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door NelisZ op 23-03-2011 17:23:25 ]Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
ik krijg alleen maar een sex sitequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:18 schreef NelisZ het volgende:
De ultieme Rick-roll
(Voor hen die weten wat dat is
)
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik krijg alleen maar een sex site
Een moment dan...quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik krijg alleen maar een sex site
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:21 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Een moment dan...
Even in een spoiler omdat het een vrij lang plaatje is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
Over all skillers gesproken...quote:Louis Oosterveld (96678280)
16 jaar en 47 dagen, volgende verjaardag: 27-05-2011
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: matig (max. onbekend)
Positiespel: matig (max. matig)
Vleugelspel: matig (max. redelijk)
Passen: onbekend (max. redelijk)
Scoren: onbekend (max. matig)
Spelhervatting: onbekend
quote:Ferenc Zöld breidde de voorsprong van de bezoekers uit door een volley binnen te schieten na een pass van rechts: 0-3.
Very nice sirquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
Een fout van de keeper, die de uit een corner ingekopte bal van Ferenc Zöld voor de voeten van Freddy Hausen-Aubier stompte, zorgde alsnog voor succes voor Meerzicht, dat hiermee op 0-2 kwam.![]()
Als het zo door gaat ben ik voor het eerst in de geschiedenis van mijn huidige team naar de 2e ronde!
quote:De manier van spelen veranderde toen de spelers van Meerzicht het rustiger aan gingen doen en zich terugtrokken op eigen helft om de tegenstander op te vangen.
quote:
SE'squote:18:29
Miguel Vera nam namens KKA een hoekschop. Lester Reesink leek wel in de lucht te zweven toen hij overtuigend de 0-1 binnenkopte.
Had ie m moeten maken dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
Een gemiste kans voor de tegenstander is dat goed of slecht
Goed lijkt me, want hij scoort niet?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
Een gemiste kans voor de tegenstander is dat goed of slecht
BAMquote:Op de linkerflank stak Kamber Tekin van KKA de hele vijandelijke helft over en lepelde in de 21e minuut de 0-2 in het doel.
Special?quote:Dario Antonio Tarabochia van Butcher rukte op door het midden en wist met een zwabberend schot van net buiten het strafschopgebied de stand weer gelijk te trekken: 2-2. Volgens sommigen op de tribune had de keeper 'm moeten hebben, anderen gaven de schuld aan de gebruikte bal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |