quote:Vormer wil Van Geel volgend jaar volgen naar Feyenoord
Maandag, 21 maart 2011 om 21:32
Ruud Vormer is niet van plan om zijn tot 2012 doorlopende contract bij Roda JC Kerkrade te verlengen. De middenvelder is ambitieus en wil volgend jaar graag naar een topclub: het liefst naar Feyenoord. Daar wordt Martin van Geel, momenteel nog directeur bij Roda, na dit seizoen verantwoordelijk voor het technische beleid.
Van Geel gaf eerder aan dat hij geen transfervrije spelers mee zou nemen naar Rotterdam en doelde daarmee op onder meer Pa-Modou Kah en Anouar Hadouir. Vormer is in de zomer echter niet transfervrij: zijn contract in Limburg loopt na dit seizoen nog een jaar door. Volgens Voetbal International wil de middenvelder hierna de overstap naar Feyenoord maken.
De 22-jarige Vormer debuteerde in het seizoen 2006/07 in het shirt van AZ in het betaalde voetbal en bleef twee jaar in Alkmaar, voordat hij naar Limburg verhuisde. Bij Roda werd de middenvelder direct een vaste waarde en na bijna drie seizoenen staat de teller op 89 competitiewedstrijden. Daarin wist de defensief ingestelde Vormer tweemaal te scoren.
Ok. En waar precies zegt Van Geel dan dat hij Vormer mee neemt?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Typisch Martin van Geel, als bedankje je oude aquarium leegvissen...
De Tilburgse vijver (Willem II, red.) is nu net zo bloeiend als de Finse Meren...
Ik denk dat Feyenoord hoe triest ook niet veel keus heeft uit spelers en dus uit deze vijver moet vissen. Hetzelfde geldt voor Koevermans, ik ben benieuwd of Been echt zo standvastig is als er geen andere spits haalbaar blijkt te zijn en Castaignos niet van Inter kan worden gehuurd.quote:
Ik hoop dat het zover niet komt.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:00 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord hoe triest ook niet veel keus heeft uit spelers en dus uit deze vijver moet vissen. Hetzelfde geldt voor Koevermans, ik ben benieuwd of Been echt zo standvastig is als er geen andere spits haalbaar blijkt te zijn en Castaignos niet van Inter kan worden gehuurd.
Ik denk dat dat gewoon heel reëel is. Spelers als Boerrigter tonen zich nu al onhaalbaar. De rest van de aanvallers van Feyenoord zijn of gehuurd. verkocht of eeuwig geblesseerd.quote:
Koevermans is gewoon een spits die bewezen heeft overal en altijd te scoren.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:00 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord hoe triest ook niet veel keus heeft uit spelers en dus uit deze vijver moet vissen. Hetzelfde geldt voor Koevermans, ik ben benieuwd of Been echt zo standvastig is als er geen andere spits haalbaar blijkt te zijn en Castaignos niet van Inter kan worden gehuurd.
Wat een onzin zeg. Boerrigter is echt niet onhaalbaar.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:05 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gewoon heel reëel is. Spelers als Boerrigter tonen zich nu al onhaalbaar. De rest van de aanvallers van Feyenoord zijn of gehuurd. verkocht of eeuwig geblesseerd.
Als Ajax, Utrecht en Ado interesse hebben denk ik niet dat het voor Feyenoord nog haalbare kaart is.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Boerrigter is echt niet onhaalbaar.
Ik ben ook niet tegen een komst van Koevermans. Maar ik vraag me af hoe Been/Feyenoord het spitsenprobleem op gaan lossen als ze Koevermans nu al (gedeeltelijk begrijpelijk door zijn houding) afschrijven.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Koevermans is gewoon een spits die bewezen heeft overal en altijd te scoren.
Wat wil jij dan gaan doen om het vertrek van Luc op te vangen?
Ado wil hem ook en de kans is aanzienlijk dat die EL gaan spelen....quote:Op maandag 21 maart 2011 22:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Boerrigter is echt niet onhaalbaar.
Fileccia?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef Stokstaart het volgende:
Koevermans kan makkelijk mee bij psv = top eredivisie.
Weet niet wat mensen denken hoor, maar echt veel geld om miljoenen in een spits te steken zal er toch niet zijn
Dan liever Cissé + Koef + die talentvolle jongen uit de A1 van wie ik de naam ff niet weetevt Tomasson er bij.
Ja manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |