Als je hierlangs holt: Kom een bakkie doenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:42 schreef GotC het volgende:
Bijna thuis! Zo effe hardlopen misschien, lekker weer!
Ik ben gisteren voor de zoveelste keer langsgeholdquote:Op maandag 21 maart 2011 14:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je hierlangs holt: Kom een bakkie doen
En niet even langskomen dan hequote:Op maandag 21 maart 2011 14:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben gisteren voor de zoveelste keer langsgehold
Loop dan een ander rondjequote:Op maandag 21 maart 2011 15:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan moet ik na 1,1KM al stoppen met rennen
Rondje om ons pandquote:
Paar rondjes dan.quote:
Dan snap ik het niet meerquote:Op maandag 21 maart 2011 15:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Paar rondjes dan.
En ik vind het maar gezeur. Je kunt best een leuk rondje bedenken dart hier uitkomt
Ja maar dan kom ik in de krant. "Verwarde rolstoeler van A12 gehaald"quote:Op maandag 21 maart 2011 14:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt de auto een keertje laten staan natuurlijk
Dat zou idd uniek zijn, een verwarde rolstoel...quote:Op maandag 21 maart 2011 15:23 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja maar dan kom ik in de krant. "Verwarde rolstoel van A12 gehaald"
Ik en mijn ros zijn één met elkaarquote:Op maandag 21 maart 2011 15:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zou idd uniek zijn, een verwarde rolstoel...
Je kunt vast wel binnendoorquote:Op maandag 21 maart 2011 15:23 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja maar dan kom ik in de krant. "Verwarde rolstoeler van A12 gehaald"
0 km punt: Flap's huis.quote:
En dan hijgend, puffend, zwetend met een kop als een rijpe tomaat bij jou op de bank?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
0 km punt: Flap's huis.
10 km punt: Miss d'r huis.
Zo beter?
Verzorg ik je met een kopje the o.i.d.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En dan hijgend, puffend, zwetend met een kop als een rijpe tomaat bij jou op de bank?
Oeh!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verzorg ik je met een kopje the o.i.d.
En over een uurtje slagroomsoezen. Staan nu te ontdooien in de zonquote:
waar woon jij??quote:Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En over een uurtje slagroomsoezen. Staan nu te ontdooien in de zon
Helaas vandaag niet. Gisteren al 10k gelopen, vandaag moet ik een paper af hebben. En eigenlijk ook nog mn tentamen van morgen in mn kop krijgen...quote:Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat deed ik een keer met speklappen, zie ik een kwartier later ineens een meeuw voorbij vliegen met een speklap in ze bek..quote:Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef MissMSX het volgende:
Da's wel een heel eind om denk ik. Maar je bent welkom hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
waar woon jij??dan rijd ik wel even om op weg naar huis
Als je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geluk hebt bewaar ik wat soesjesquote:Op maandag 21 maart 2011 16:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Helaas vandaag niet. Gisteren al 10k gelopen, vandaag moet ik een paper af hebben. En eigenlijk ook nog mn tentamen van morgen in mn kop krijgen...
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:06 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dat deed ik een keer met speklappen, zie ik een kwartier later ineens een meeuw voorbij vliegen met een speklap in ze bek..
Nee, kan ik je helaas niet bij helpen.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:09 schreef Barreltje het volgende:
zeg..
weet een van jullie eigenlijk een goede persoonlijkheids trainings / coachings buro in em om den haag??
Wat wil je precies bereiken?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:16 schreef Barreltje het volgende:
google is echt weer een doolhof in deze
PMquote:
PM terugquote:
PM terugquote:
Pingpongquote:
Pingquote:
Zeg, wat zeur je nou? Hij is wél langsgehold, dat schrijft hij toch?!quote:
Dan neem je toch kabebquote:Op maandag 21 maart 2011 15:23 schreef Atreidez het volgende:
Oh nee, ik zou ff een paar maanden geen kebab meer eten
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Zeg, wat zeur je nou? Hij is wél langsgehold, dat schrijft hij toch?!
Maar volgens mij was jouw bedoeling dat hij bínnenkwam![]()
Maar twee keer....quote:Op maandag 21 maart 2011 17:32 schreef Lovechild het volgende:
Hihi, sorry MissMSX, het was té verleidelijk![]()
Dat wil ik je niet horen zeggenquote:
Een foto met een brandend olielampje is nou niet bepaald de beste verkooptechniekquote:
Gewoon sleutel in contact hoor?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Een foto met een brandend olielampje is nou niet bepaald de beste verkooptechniek
Nu weet iedereen iig dat het lampje het doetquote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Een foto met een brandend olielampje is nou niet bepaald de beste verkooptechniek
Ronnie_bravoquote:Op maandag 21 maart 2011 16:09 schreef Barreltje het volgende:
zeg..
weet een van jullie eigenlijk een goede persoonlijkheids trainings / coachings buro in em om den haag??
Doet je olielampje het? Hmmmm?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:45 schreef Marvelous het volgende:
Kan ik hem ruilen voor een fiat punto uit 1996 met 139.000 km?
Scheveningen!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:06 schreef Atreidez het volgende:
Dat deed ik een keer met speklappen, zie ik een kwartier later ineens een meeuw voorbij vliegen met een speklap in ze bek..
Zou goed kunnen, ze hebben pas geleden ook hun project in het forepark afgerond en daar een open glasvezel-netwerk aangelegd. Ook elders in Den Haag (waar precies weet ik niet) zijn ze bezig met uitrollen. Maar ook voor Stedin zijn ze bezig met het vervangen van het spanningsnetwerk in Den Haagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:49 schreef Viking84 het volgende:
Bij mij in de wijk halen mensen van Joulz op diverse plekken de stoep open. Heeft iemand hier enig idee wat ze aan het doen zijn? Glasvezel aanleggen ofzo?
Ja het is niet normaal. Ik heb niet meer de illusie dat ik een looprondje kan verzinnen waarop ze niet met de weg bezig zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:22 schreef GotC het volgende:
Heb t idee dat half Den Haag open ligtZelfs in CS! En het busplatform
En goedemorgennnn
Idd, ze maken het ons erg lastig! Al vind ik het nog moeilijker om een looprondje te vinden zonder verkeerslichtenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja het is niet normaal. Ik heb niet meer de illusie dat ik een looprondje kan verzinnen waarop ze niet met de weg bezig zijn
Blijf komende jaren maar weg bij CS want ze gaan nog veeeeeel meer opengooien daarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:22 schreef GotC het volgende:
Heb t idee dat half Den Haag open ligtZelfs in CS! En het busplatform
En goedemorgennnn
Ja lieverd maar dat gaat me niet echt lukkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Blijf komende jaren maar weg bij CS want ze gaan nog veeeeeel meer opengooien daar
http://www.denhaagnieuwcentraal.nl/
Vanmiddag ga ik weer lijn 4 doen dus als je nou richting huis gaat blijf dan net zolang wachten op CS tot je mij ziet aankomenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja lieverd maar dat gaat me niet echt lukken
Wanneer zit ik een keer bij jou in de RR?
Oeeeeh ja!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vanmiddag ga ik weer lijn 4 doen dus als je nou richting huis gaat blijf dan net zolang wachten op CS tot je mij ziet aankomen
Z'n chickie heeft m zeker verlaten en hij durft zich niet meer te vertonen hier?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik dacht dat Ratmen niet meer op Fok! zat, ging ik zijn profiel bekijken blijkt dat ie enkel nog in KPD zit te hosselen![]()
Blijkbaar is hosselen leuker dan het Den Haag topic
![]()
Ja PM me je nummer dan eens effe johquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Of ping me/whatsapp me als je in de buurt van CS bent
Klopt, ze tapen het meestal alleen in. Zwelling is iets minder, maar doet echt verrekte pijn als ik mn voet wil optillen om een stap te zetten. Dus ik loop nu achteruit en sleep mn linkervoet voorzichtig meequote:Op maandag 21 maart 2011 23:56 schreef tuintegel het volgende:
jill klinkt niet fijn! aan gebroken tenen doen ze vaak niks of een spalkje . ligt er natuurlijk wel aan hoe gebroken , laten we maar hopen dat de zwelling morgen minder is!!!
Dat verklaarde de stoet brandweer/politie/ambulances hier om de hoekquote:Een vrouw is dinsdagmorgen op de Caan van Ecklaan in Rijswijk door het balkon gezakt. Dat gebeurde op twee hoog. De hulpdiensten zijn ter plaatse.
De vrouw is aan de achterkant van het complex door het balkon gezakt. De hulpdiensten proberen haar over het complex heen te takelen. Het is onbekend hoe de vrouw er aan toe is
Sstttt, nu roep je 'm misschien welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Z'n chickie heeft m zeker verlaten en hij durft zich niet meer te vertonen hier?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:55 schreef WheeleE het volgende:
Moggeh allemaal. Moeilijk opstaan, file, gedoe op m'n werk. *zucht* Even doorbikkelen tot de lunch, en dan even de tijd om op adem te komen in de lentezon.
oei.. door het balkon zakken is niet zo fijn lijkt mequote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat verklaarde de stoet brandweer/politie/ambulances hier om de hoek
Dan wordt het tijd om aan een dieet te gaan denken :;)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
oei.. door het balkon zakken is niet zo fijn lijkt me
Met je psv vlagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik dacht dat Ratmen niet meer op Fok! zat, ging ik zijn profiel bekijken blijkt dat ie enkel nog in KPD zit te hosselen![]()
Blijkbaar is hosselen leuker dan het Den Haag topic
![]()
over kpd gesproken...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Met je psv vlag
Hosselen doe je toch niet in KPD??
quote:
De Molen in Wateringen...kun je heel mooi trouwfoto's maken en is gratis. Zo lekker met Chep in tussen de hooibalenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
over kpd gesproken...
![]()
![]()
anyway..
weet er nog iemand een grote loods of anderssoortig leegstaand industrieel gebouw in den haag?
waar je gewoon in kan zonder al te veel toeren
en zonder dat er al krakers IN zitten
ivm maken van trouwfoto's
waar is dat dan??quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
De Molen in Wateringen...kun je heel mooi trouwfoto's maken en is gratis. Zo lekker met Chep in tussen de hooibalen
Als ze met de tijd mee gaan kunnen ze het ook een google examen noemen, met open laptop?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:37 schreef Flappekz het volgende:
Straks tentamen. Voorbereiding: Nul.
Het is een openboektentamen, dus ik moet maar vertrouwen op mn opzoekkunsten denk ik.
Dat nog net niet....maar ik heb er op voorhand wel een redelijk gevoel overquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:50 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als ze met de tijd mee gaan kunnen ze het ook een google examen noemen, met open laptop?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wateringen is niet zo groot he
http://www.molendatabase.nl/nederland/molen.php?nummer=1137
De visafslag is altijd leeg smiddags, maar of je nou de rest van de dag daar naar wil gaan ruiken.. Denk het niet hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:11 schreef Barreltje het volgende:
anyway..
weet er nog iemand een grote loods of anderssoortig leegstaand industrieel gebouw in den haag?
Ja maar intimiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maar die is alleen op zaterdag open!
Of het skateparkje naast het oude ADO-stadionquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:53 schreef Atreidez het volgende:
[..]
De visafslag is altijd leeg smiddags, maar of je nou de rest van de dag daar naar wil gaan ruiken.. Denk het niet he![]()
Op zich kan ik me wel vinden in mooie foto's bij een door de tand des tijds aangetast gebouw, maar of je daar mooie exemplaren van kan vinden in de buurt![]()
Anders blijft de Rozentuin bij het westbroekpark toch een mooie optie?
Is dit de nieuwe SC?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:44 schreef tuintegel het volgende:
Ook gek komt ook bij tijd en wijle langs. De verdwaalde fokkers
22 juni snel genoegquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:02 schreef Flappekz het volgende:
Of de voormalige jeugdherberg in Ockenburgh. Moet je wel snel zijn, die gaan ze slopen en opnieuw opbouwen
Is er op de Binckhorst niets voor je?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
over kpd gesproken...
![]()
![]()
anyway..
Die is al wegquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:02 schreef Flappekz het volgende:
Of de voormalige jeugdherberg in Ockenburgh. Moet je wel snel zijn, die gaan ze slopen en opnieuw opbouwen
het landhuis van ockenburg?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die is al weg
Overigens kun je misschien wel in het landhuis terecht. Daar zitten nu wel een zooi kunstenaars geloof ik.
quote:
Daar hebben ze onlangs nog een film opgenomen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar ik heb geen idee hoe dat er van binnen uitziet
Ik weet alleen van Mind Huntersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daar hebben ze onlangs nog een film opgenomen.
Je kunt ze bijvoorbeeld mailenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:53 schreef Barreltje het volgende:
maar daar kan je toch niet zomaar naar binnen lopen dan??
ik ga er wel eens een keertje wandelenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt ze bijvoorbeeld mailenhttp://www.galeries.nl/mn(...)1&sessionti=39740157
Dat is zeker een goed ideequote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ga er wel eens een keertje wandelen
Ik welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou daar niet zo blij van worden hoor
En hoe zit het qua nieuwe mensen leren kennen, is het een beetje makkelijk vrienden te maken in den haag?quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:17 schreef hierissieweer het volgende:
Ik vroeg me af he... Als ik nou eens mijn leuke vaste stek eens verlaat. De wijde wereld in trek en in den haag uit kom...
Hoe gaat mij dat bevallen?
Ik bedoel: ik vind Amsterdam heerlijk, dat daar alles kan lekker ongedwongen, het ademt de sfeer van vrijheid en ontplooiing.
Terwijl ik bij den haag altijd meer denk aan dat het zo een beetje door sukkelt niet echt spectaculair en niet bruist niet zo. Naar mijn idee heeft het geen leuke markten zoals het waterloo plein of albert cuyp
Of heb ik dat mis?
[quote]
Eerlijk gezegd ben ik bij beiden nog nooit geweest, maar er zijn hier wel regelmatig markten (Haagse markt bv). Of het leuk is? Ik vind een markt vooral nutvol![]()
Dat is zeker fijnquote:Het grote voordeel vind ik aan den haag dar het er goedkoper wonen is, parkeren stukken goedkoper is en het strand ook lekker dicht bij is
Voor die vraag: Wonen in Den Haag: waar wil je wel/ niet wonenquote:Maar wat zijn eigenlijk een beetje leuke buurten om te wonen, waar je veel gezelligheid, levendigheid en bedrijvigheid hebt?
En waar moet je vooral niet willen wonen en waarom?
Tsja, moet toch wat doen terwijl ik aan t wachten ben op de wasmachine?quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:20 schreef nectarientje het volgende:
Goed bezig GotC! Hoe is het met je stroomdiagrammen en rare termen?
Goedemorgen!!
luiwammesquote:
Dat hangt grotendeels van jou af, toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:10 schreef GotC het volgende:
[..]
En hoe zit het qua nieuwe mensen leren kennen, is het een beetje makkelijk vrienden te maken in den haag?
Ligt eraan wat je zoekt.......quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:04 schreef hierissieweer het volgende:
Maar wat zijn een beetje de mens-ontmoet-plekjes?
Ik zoek de zon...quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je zoekt.......
Ga je daar dan met de hond van je zus over heen wandelen? Of hardlopen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dit weekend is de zon er weer
Strand strand strand
Ik las: ga je met de hond over je zus wandelenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:42 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ga je daar dan met de hond van je zus over heen wandelen? Of hardlopen?
Ik denk geen van 2enquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:42 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ga je daar dan met de hond van je zus over heen wandelen? Of hardlopen?
Arme hondquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik las: ga je met de hond over je zus wandelen
andere UI??quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:06 schreef WheeleE het volgende:
Aankomend weekend weer zon? Mooi! Een rondje Zuiderpark dan maar
Krijg nou niksquote:
den haag CS!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:17 schreef sararaats het volgende:
Ik zit met een vraag. Ik zou graag in Den Haag gaan shoppen maar weet niet welk station ik moet hebben om het dichtst bij het centrum te zijn. Willen jullie me even uit de nood helpen?
Dat is mijn oer-fok-ui. Toch iets herkenbaarder dan die sneeuwstoel.quote:
Ik heb altijd dezelfde ui gehad... saai hequote:Op woensdag 23 maart 2011 14:03 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dat is mijn oer-fok-ui. Toch iets herkenbaarder dan die sneeuwstoel.
ik heb er tweequote:Op woensdag 23 maart 2011 14:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb altijd dezelfde ui gehad... saai he
Verbaast me nietsquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb altijd dezelfde ui gehad... saai he
Ze heeft toch 2 accounts muppetquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
UI's?? of heb je het ergens anders over??
[..]
want?
van alles heb ik er tweequote:Op woensdag 23 maart 2011 14:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
[..]
want?
'Saai' is het eerste woord dat bij me opkomt als ik jou voorbij zie komen hierquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
[..]
want?
handig!quote:
Hmm.. toch een heel verkeerd beeldquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
'Saai' is het eerste woord dat bij me opkomt als ik jou voorbij zie komen hier
Zij of jij?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hmm.. toch een heel verkeerd beeld
Nou, vertel eens wat voor enerverends je bijvoorbeeld vandaag al hebt gedaan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
handig!
[..]
Hmm.. toch een heel verkeerd beeld
Ben jij nog wel eens online op msn?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zij of jij?![]()
Het is echt heerlijk buitenDus zit ik nu weer even binnen om bij te komen van al die heerlijkheid
Nope.. zal ik m aanslingeren voor je?quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nope.. zal ik m aanslingeren voor je?
Uh... tja... uh werken en tafeltennissenquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, vertel eens wat voor enerverends je bijvoorbeeld vandaag al hebt gedaan?
Saai dusquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Uh... tja... uh werken en tafeltennissenOverigens is dat elke maandag tot vrijdag he
Tussen 9 en 5.. damn.. Ik kreeg vandaag de verwarmingsmonteur over de vloer, werd bij het maken van de afspraak ook nog even spannend maar dat werd uiteindelijk tussen 8 en 9 dus helemaal perfectquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:14 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben vrij morgenVerwacht een pakketje, kan komen tussen 9 en 5
Dus als er iemand koffie wil komen drinken
Volgens mij weet ookgek niet waar ik woonquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:33 schreef tuintegel het volgende:
Aardig hier zijn voor elkaar he. Atreidez weet je zeker dat je zomaar openbaar er een uitnodiging uitgooit ? Voor je het weet staat er iemand op de stoep waarvan je het net niet gehoopt had
Kzou wel willen, maarja...quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:14 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben vrij morgenVerwacht een pakketje, kan komen tussen 9 en 5
Dus als er iemand koffie wil komen drinken
Net zo'n goeie?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:22 schreef Atreidez het volgende:
Ik zou nog een kwarktaart kunnen maken.. als het is om mensen over een streep te krijgen
Ik moet werken , als je nu vrijdag had gezegd icm kwarktaart ...quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:22 schreef Atreidez het volgende:
Ik zou nog een kwarktaart kunnen maken.. als het is om mensen over een streep te krijgen
BBQ!quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:51 schreef Lovechild het volgende:
Zoooo, ik heb even een uurtje van het zonnetje op m'n dakterras genoten. Beetje op de schommelbank gelegen![]()
Als het zo doorgaat met dit weer, kunnen we 7 mei wel een bbq voorafgaand aan het bowlen doen
Is het goed bereikbaar met het ov?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:22 schreef Atreidez het volgende:
een binnestebuiten pretje!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[Binnenpretmodus]whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha[binnenpretmodus uit]sorry moest even eruit
3 en 11?quote:
Mag ik een kind meenemen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:22 schreef Atreidez het volgende:
is dit echt?quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:38 schreef Atreidez het volgende:
Nog een weirdo gezien ook.. Bij de Hildebrandstraat bezette een sleepcombinatie van 2 auto's de weg, en een vent die aan komt rijden om te kruisen ziet die sleepkabel niet ofzo. Dus zo gauw als die voorste auto ging rijden en er genoeg ruimte was reedt ie m er zo tussen, en hij bleef maar gas geven! Rokende banden, die 2 auto's werden al zijwaarts in een V getrokkenDie 2 gasten van die sleepcombo helemaal uit hun dak.. Was al verbaasd dat ze m zo lieten weg rijden erna
Dat komt omdat ze anders gaan etenquote:Op donderdag 24 maart 2011 07:55 schreef Viking84 het volgende:
Deze reeks gaat niet echt vlot, hè?. Neem een voorbeeld aan de Slankies in LIF, die kletsen soms in een halve dag een topic vol
.
Ik geloof dat je in de war bent met de Dieetclubquote:Op donderdag 24 maart 2011 07:58 schreef ray_nl het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze anders gaan eten![]()
Ze moeten wat te doen hebben he!
Is de taart al klaar? Kom ik vandaag wel ff buurtenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:38 schreef Atreidez het volgende:
Vanavond dierenambu gereden, net een superschattig kitten afgezet in t JulialaantjeSoms is t wel goed dat je niks mee naar huis neemt, maar nu was t wel erg verleidelijk.
Nog een weirdo gezien ook.. Bij de Hildebrandstraat bezette een sleepcombinatie van 2 auto's de weg, en een vent die aan komt rijden om te kruisen ziet die sleepkabel niet ofzo. Dus zo gauw als die voorste auto ging rijden en er genoeg ruimte was reedt ie m er zo tussen, en hij bleef maar gas geven! Rokende banden, die 2 auto's werden al zijwaarts in een V getrokkenDie 2 gasten van die sleepcombo helemaal uit hun dak.. Was al verbaasd dat ze m zo lieten weg rijden erna
[..]
3 en 11?
Zou zo maar kunnnen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik geloof dat je in de war bent met de Dieetclub.
Je moet t topic zien rond een meetquote:Op donderdag 24 maart 2011 07:55 schreef Viking84 het volgende:
Deze reeks gaat niet echt vlot, hè?. Neem een voorbeeld aan de Slankies in LIF, die kletsen soms in een halve dag een topic vol
.
mwah afgelopen weekend hebben we een weekend gedaan over een topicquote:
Wel jammer, Bar.quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mwah afgelopen weekend hebben we een weekend gedaan over een topic
maar ehm..
MEET??
7 mei Bowlen? met BBQ bij LC vooraf??
alleen kan ik dan niet...
Hij komt de ingredienten brengen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:55 schreef Atreidez het volgende:
MoggeOok aan de koffie eindelijk.. Tuindeur al open
Laat die 20 graden maar komen vandaag..
En taart kan ik nu pas maken als die knakker met ze pakketje is geweest
Dus je bent eerst op je gemakkie een bakkie gaan doen en toen pas naar de wc gegaan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:58 schreef WheeleE het volgende:
Hmpf. Later de deur uit vanwege aannemerbezoek, drie kwartier later vertrokken en maarliefs 5 kwartier later op kantoor. Dat is niet fijn als je naar koffie en een wc snakt (in willekeurige volgorde).
Maar nu dan toch aangekomen. Koffie!![]()
Jij bent ook echt een ster in blij maken met een dooie mus hequote:Op donderdag 24 maart 2011 09:55 schreef Atreidez het volgende:
MoggeOok aan de koffie eindelijk.. Tuindeur al open
Laat die 20 graden maar komen vandaag..
En taart kan ik nu pas maken als die knakker met ze pakketje is geweest
Eerst koffie..dan wc... volgorde vrij essentieelquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:58 schreef WheeleE het volgende:
Hmpf. Later de deur uit vanwege aannemerbezoek, drie kwartier later vertrokken en maarliefs 5 kwartier later op kantoor. Dat is niet fijn als je naar koffie en een wc snakt (in willekeurige volgorde).
Maar nu dan toch aangekomen. Koffie!![]()
Ik had aan allebei een even grote behoefte. Toen ik op kantoor kwam heb ik toch de wc-behoefte eerst bevredigd, die was net ietsje urgenterquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Eerst koffie..dan wc... volgorde vrij essentieel
Je had ook een bakkie kunnen halen en die op het toilet op kunnen drinkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:45 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik had aan allebei een even grote behoefte. Toen ik op kantoor kwam heb ik toch de wc-behoefte eerst bevredigd, die was net ietsje urgenter.
dat lijkt me echt helemaal niks..quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je had ook een bakkie kunnen halen en die op het toilet op kunnen drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat lijkt me echt helemaal niks..
bovendien hebben mannen hun handen nodig ..Gewoon rustig gaan zitten, bakkie in de ene hand, mobieltje met spelletje of internet in de andere hand en ff lekker relaxenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
bovendien hebben mannen hun handen nodig ..Mannen die hun handen nodig hebben om te plassen moeten opgevoed worden en zittend plassen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't you love her madly?
[..]
bovendien hebben mannen hun handen nodig ..Ik schud m er meestal gewoon uit en hang m over de rand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het had dus wel gekund koffie en toilet tegelijk. De wc was alleen de eerste die ik tegenkwam."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:55 schreef ray_nl het volgende:
[..]
Gewoon rustig gaan zitten, bakkie in de ene hand, mobieltje met spelletje of internet in de andere hand en ff lekker relaxen
TMIquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:03 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik schud m er meestal gewoon uit en hang m over de rand.![]()
Het had dus wel gekund koffie en toilet tegelijk. De wc was alleen de eerste die ik tegenkwam.
Ja hallo, IK begon niet over multitasken, dat was MissMSXquote:
Er kwamen toch ook reacties na je post?!quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:19 schreef Atreidez het volgende:
Wist niet eens dat er zoveel kwark fans waren hier.. Maar toen ik t poste kon ik nog boodschappen doen
Zon heb ik al wel, tot een uurtje of half 3
FF serieus.....quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:56 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Mannen die hun handen nodig hebben om te plassen moeten opgevoed worden en zittend plassen!
Wat een haantje ben je toch ook he?!quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:45 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wat een haantje ben je toch ook he?!![]()
Nooit gehoord van meer ontspannen kunnen plassen en beter kunnen uitplassen op die manier?
Ik vond het ook wel even een huh momentje . Ik ben niet anders gewend dan dat mannen staand plassen ( en de bril vergeten weer omlaag te doen!) .quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:45 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wat een haantje ben je toch ook he?!![]()
Nooit gehoord van meer ontspannen kunnen plassen en beter kunnen uitplassen op die manier?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:53 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel even een huh momentje . Ik ben niet anders gewend dan dat mannen staand plassen ( en de bril vergeten weer omlaag te doen!) .
Of vergeten vrouwen hem omhoog te doen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:53 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel even een huh momentje . Ik ben niet anders gewend dan dat mannen staand plassen ( en de bril vergeten weer omlaag te doen!) .
En haren verliezen op de rand van de potquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:56 schreef MissMSX het volgende:
Staand plassen doe je maar in een pisbak. Beetje het hele toilet onderspetteren
Ik houd mij gewoon lekker niet bezig met hoe mannen plassenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:55 schreef Lovechild het volgende:
Hier in huis alleen maar zittend plassende mannen. Twee moesten van hun ouders, een doet het uitzichzelf.
Onmogelijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:58 schreef Lovechild het volgende:
[..]
En haren verliezen op de rand van de pot
quote:
Die insteek zou ik ongetwijfeld ook hebben als ik geen zoons hadquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:59 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik houd mij gewoon lekker niet bezig met hoe mannen plassen. Daar heb ik dat ding niet voor nodig gelukkig
Dus...dus...hij heeft geen leuter om mij mee in vervoering te brengen maar slechts om staand te kunnen zeiken???quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:28 schreef ook_gek het volgende:
Gaan zitten om te plassen als man....
Je hebt een leuter om lekker te kunnen staan zeiken! Maak daar gebruik van!
Nee...je bent genaaid en daarom heb je vier kinderenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:37 schreef Lovechild het volgende:
Meeeeeen, ben ík even genaaid met die 4 kinderen
Oh ja, zo zat hetquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee...je bent genaaid en daarom heb je vier kinderen
Wees blij dat hij destijds die dingen niet door elkaar haaldequote:Op donderdag 24 maart 2011 15:10 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh ja, zo zat het![]()
En dat terwijl hij zijn leuter heeft gekregen om staand te kunnen plassen, dit wordt echtscheiding
neequote:Op donderdag 24 maart 2011 15:13 schreef rubje het volgende:
Yo antisemietenvanwege dat gezeik over de ADO speler die "jodenjacht"zei
vertel eens waarom wij op PowNed Tv altijd die Rutger zien rondlopen daar op dat plein bij de 2de kamer. Is dat the place to be vwb uitgaan in het zo zo oer gezellige Den Hag of zijn daar andere plaatsen voor?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wees blij dat hij destijds die dingen niet door elkaar haalde
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:18 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben zo blij. Mijn uk heeft een geweldig rapport , het wordt mooier weer , mijn huisje wordt zo leuk en ik heb gewoon alles om me heen wat ik liefheb , niets kan mijn dag verpesten ! Dat moest ik even kwijt
![]()
Zelfs niet de MI van een goaty?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:18 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben zo blij. Mijn uk heeft een geweldig rapport , het wordt mooier weer , mijn huisje wordt zo leuk en ik heb gewoon alles om me heen wat ik liefheb , niets kan mijn dag verpesten ! Dat moest ik even kwijt
![]()
Ik ben nooit zo van de volle bak in 1 keer in mijn huis , maar als ik vrij ben en je hebt zin om langs te komen ben je altijd welkomquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zelfs niet de MI van een goaty?
Maarre... good for you
Wanneer is de house warming?
pm me maar wanneer je tijd hebtquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:29 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo van de volle bak in 1 keer in mijn huis , maar als ik vrij ben en je hebt zin om langs te komen ben je altijd welkom, geld voor de anderen hier ook hoor. Ik wordt altijd een beetje verlegen en nerveus van teveel drukte , dus een housewarming is niet echt aan mij besteed *schaam* .
Gedaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
pm me maar wanneer je tijd hebt
en het adres. ben benieuwd waar het is
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:58 schreef MissMSX het volgende:
Het is dat ik al getrouwd ben, maar anders had ik At geschaakt. Geen kwarttaart gemaakt, maar wel speciaal een gebakje gehaald. Wat een man
Ik wilde ook komen maar... :-( Ik voel me kut en klote dus ga eens elders hangen voordat ik me alles weer eens persoonlijk aantrek. Tot later!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:58 schreef MissMSX het volgende:
Het is dat ik al getrouwd ben, maar anders had ik At geschaakt. Geen kwarttaart gemaakt, maar wel speciaal een gebakje gehaald. Wat een man
Mooi. Nog op tijd boodschapjes kunnen doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:53 schreef Atreidez het volgende:
Goed voor de blijheid
[..]
Pakketje kwam ook gewoon echt 5 min. nadat je weg was!
Dan adopteren we hem toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:58 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:31 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik wilde ook komen maar... :-( Ik voel me kut en klote dus ga eens elders hangen voordat ik me alles weer eens persoonlijk aantrek. Tot later!
Mag hij dan 's nachts ook aan het voeteneind?quote:
Als 'ie maar niet gaat grommen als er een andere kat in de buurt komt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:00 schreef MissMSX het volgende:
Mag hij dan 's nachts ook aan het voeteneind?
Dan mag hij wel naast m'n kussen slapenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als 'ie maar niet gaat grommen als er een andere kat in de buurt komt.Én als 'ie mijn tenen niet aanvalt.
Wat was er aan de hand dan? iets vervelends gebeurd??quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:35 schreef Lovechild het volgende:
Jullie zijn liefen ik ben gewoon een suffe muts. Heb een schop onder m'n achterste gehad van miene man en ik geloof dat het weer gaat...
Lief dat je dat vraagt!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:40 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand dan? iets vervelends gebeurd??
Is helemaal begrijpelijk lieverdquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:31 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Lief dat je dat vraagt!
Ik heb een beetje een afvaldip. Het gaat eigenlijk al heel lang niet zo goed. Gaan maar kleine beetjes af en soms ook zomaar ineens wat erbij. En ja, ik ben al 13,4 kwijt (was 13,5 ;-)) dus dat is al aardig maar ik moet nog zoveel. Ik doe zó m'n best, drink alleen maar water en af en toe thee, ga me niet meer ongegeneerd aan iets te buiten dus ik wil gewoon wat meer resultaat.
Bij mijn schoonzusje vliegt het eraf, die zit al bijna op haar streefgewicht al moest ze de helft minder dan ik. En ik ben jaloers. Niet op haar maar wel op haar resultaat.
Ik had zo graag in de leuke jurkjes gewild deze zomer maar het is nog niet echt in de buurt en daar ben ik verdrietig van.
En dan gaat het malen: heeft het wel nut, waarvoor doe ik het eigenlijk, ik kan het gewoon toch niet, wat als het nou helemaal niet lukt?
Dan voel ik me dom en stom (ja, ben érg goed in mezelf naar beneden halen maar dat weten jullie inmiddels wel denk ik) en dan zie ik ineens in alles bevestiging van dat gevoel.
Maar gelukkig heb ik mijn kanjer die allemaal lieve dingen heeft gezegd en me er weer een beetje uitgetrokken heeft.
Ik ben vandaag even in staking gegaan en heb vanavond heul veel patat gegeten en 3 kroketten en dan ga ik morgen maar weer met frisse moed verder. Toch maar proberen door te zetten voor de overige 30 kilo.
Good for you!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:31 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Lief dat je dat vraagt!
Ik heb een beetje een afvaldip. Het gaat eigenlijk al heel lang niet zo goed. Gaan maar kleine beetjes af en soms ook zomaar ineens wat erbij. En ja, ik ben al 13,4 kwijt (was 13,5 ;-)) dus dat is al aardig maar ik moet nog zoveel. Ik doe zó m'n best, drink alleen maar water en af en toe thee, ga me niet meer ongegeneerd aan iets te buiten dus ik wil gewoon wat meer resultaat.
Bij mijn schoonzusje vliegt het eraf, die zit al bijna op haar streefgewicht al moest ze de helft minder dan ik. En ik ben jaloers. Niet op haar maar wel op haar resultaat.
Ik had zo graag in de leuke jurkjes gewild deze zomer maar het is nog niet echt in de buurt en daar ben ik verdrietig van.
En dan gaat het malen: heeft het wel nut, waarvoor doe ik het eigenlijk, ik kan het gewoon toch niet, wat als het nou helemaal niet lukt?
Dan voel ik me dom en stom (ja, ben érg goed in mezelf naar beneden halen maar dat weten jullie inmiddels wel denk ik) en dan zie ik ineens in alles bevestiging van dat gevoel.
Maar gelukkig heb ik mijn kanjer die allemaal lieve dingen heeft gezegd en me er weer een beetje uitgetrokken heeft.
Ik ben vandaag even in staking gegaan en heb vanavond heul veel patat gegeten en 3 kroketten en dan ga ik morgen maar weer met frisse moed verder. Toch maar proberen door te zetten voor de overige 30 kilo.
Dankjewel, GotC, wat een ontzettend lieve reactiequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Is helemaal begrijpelijk lieverdHet is nu eenmaal frusterend als t bij iemand anders erg snel gaat.. Heel goed dat je vanavond effe gewoon
hebt gedaan, en er vanaf morgen weer voor gaat.
Ik wil ook even zeggen dat ik onwijs trots op je bent en echt respect heb voor je. Je doet t maar wel! Je hebt een ongelofelijke discipline, daar ben ik echt jaloers op!
Iig, eventjes eenYou go girl! You can do it!
![]()
Doen! Doen! Daar verbrand je vast een paar calorieën extra mee.quote:
Haha, dank jequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:50 schreef tuintegel het volgende:
Bij de een gaat het snel en bij de ander langzaam . Het gaat om het resultaat wat JIJ wil bereiken . Met het kijken naar een ander maak je jezelf alleen maar gek maar dat had je zelf vast al door.
Morgen weer een nieuwe dag , er weer vol tegenaan , het gaat om jouw resultaat en niet om dat van een ander al is het je zus, zet hem op!
Heheheh, jij ook bedankt voor je supportquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doen! Doen! Daar verbrand je vast een paar calorieën extra mee.
Hardlopers zijn doodlopersquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:56 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Haha, dank je![]()
Het is niet dat ik alleen maar naar haar resultaat kijk hoor maar ik ga me er wel door afvragen wat ik dan fout doe. Mijn eigen resultaat van de eerste keer dat ik dit deed speelt ook mee, toen viel ik ook iedere week minstens een kilo af. Maar goed, ik probeer te accepteren dat ik nu ouder ben (ook 6 jaar ouder dan m'n schoonzus wie weet speelt dat ook mee) en dat het nu dus gewoon anders loopt.
Al is dat dus stiekem heel moeilijk
En daar ben ik zelf dus het beste bewijs vanquote:
Hoe ouder je bent hoe moeilijker het is om af te vallen. Pas als je dan weer over de 70 ofzo bent dan gaat het ineens weer heel hard....moet je moeite doen om aan te komen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:56 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maar goed, ik probeer te accepteren dat ik nu ouder ben (ook 6 jaar ouder dan m'n schoonzus wie weet speelt dat ook mee) en dat het nu dus gewoon anders loopt.
Al is dat dus stiekem heel moeilijk
Ik probeer altijd te gaan voor de benadering met humor. Die vervolgens 8 van de 10 keer verkeerd valt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:57 schreef Lovechild het volgende:
Heheheh, jij ook bedankt voor je support
Aaaah, nee, was niet zo hoor, ik moest er wel degelijk om lachen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik probeer altijd te gaan voor de benadering met humor. Die vervolgens 8 van de 10 keer verkeerd valt.
Oké, dat laatste wist ik niet. Misschien toch nog maar een paar jaartjes uitstellen dat afvallen....lol.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:01 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Hoe ouder je bent hoe moeilijker het is om af te vallen. Pas als je dan weer over de 70 ofzo bent dan gaat het ineens weer heel hard....moet je moeite doen om aan te komen.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:06 schreef Lovechild het volgende:
Aaaah, nee, was niet zo hoor, ik moest er wel degelijk om lachen!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:54 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dankjewel, GotC, wat een ontzettend lieve reactieZit ik gelijk bijna weer te janken
En MissMSX ook natuurlijk, jij bent regelmatig via MSN heel supportive. Ik waardeer het heel erg wat jullie zeggen!
![]()
![]()
Morgen weet ik nog nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Lekker hoor!Wat ga je allemaal doen met je vrije weekend?
Nja, zon laat zich niet zo zien dit weekend volgens mijquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Morgen weet ik nog nieten zaterdag naar de aquariumbeurs
![]()
en zondag verjaardagen
![]()
en hopelijk dat er tussendoor nog wat zon is
En jij?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja, zon laat zich niet zo zien dit weekend volgens mijBeetje jammer, maar wel lekker voor onze hardloopwedstrijd zaterdag
.
Morgen ga ik nog gewoon ouderwets naar Gouda, gezellig alleen in t kantoor zitten. Mja, t moet! Zaterdag dus die hardloopwedstrijd en zondag nog niks, Flap gaat aan de studie
.
Ik wist niet eens dat er een aquariumbeurs bestond
Nja, dat is ehm..onmogelijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]sportief weekend dus
Ga je Flap verslaan?
![]()
Morgen ga ik de hele dag onder de douche staan denk iklekker ontspannen, spiertjes losmaken en s'avonds sporten
Jaja hier is de beurs
Ik las juist dat t aardig bewolkt zou worden!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Volgens mij wordt het wel mooi weer hoor, alleen koud. Maar wel zon
F4F Wateringen of ADO stadion.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja, dat is ehm..onmogelijkHij loopt 10 km, ik 5 km
.
Lekker hoor, hele dag douchen. Bij ons is de douche toch echt na..3 kwartier oid koud
Waar sport je dan?
Je gaat me niet blij maken met een dooie mus hequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Volgens mij wordt het wel mooi weer hoor, alleen koud. Maar wel zon
Ik vind de duinenmars juist depressingquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
F4F Wateringen of ADO stadion.damn sowieso 5 of 10 km rennen
respect voor jullie
mij zal je dat niet zien doen, misschien de duinenmars, dan kan je lekker wandelen
![]()
[..]
Je gaat me niet blij maken met een dooie mus he
Maar dat is langzaam en daar komen ook kinderen bij de finish aan dus dan moet dat mij ook lukkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind de duinenmars juist depressingLiepen er vorig jaar per ongeluk ineens tussen
over twee weken ! een bakkie zit er niet meer inquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dit staat me te wachten over 2 weken![]()
![]()
![]()
Damn heb er zo'n zin in
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef tuintegel het volgende:
[..]
over twee weken ! een bakkie zit er niet meer inwat was het nummer van je vriendin , drink ik met haar een bakkie
ik ga het regelen ! wordt tegen zeven april aan ergens 's avonds !quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]echt wel een bakkie doen. Kga pas 7 april pleite
![]()
![]()
dus je zorgt maar voor vrije tijd
En je mag altijd een bakkie met haar doen![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:27 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik ga het regelen ! wordt tegen zeven april aan ergens 's avonds !
Maar met je lief een bakkie is ook
Als het zou mogen , zij is echt zo lief !quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]zo gemeen
Jaja een bakkie doen en dan pik je haar in he![]()
Kres gaat z'n weekend eraan opofferenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef GotC het volgende:
Ik wist niet eens dat er een aquariumbeurs bestond
hoeveel tijd kan je besteden aan een bak water met wat vissen en wat planten er inquote:Op vrijdag 25 maart 2011 06:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Kres gaat z'n weekend eraan opofferen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 06:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Kres gaat z'n weekend eraan opofferen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoeveel tijd kan je besteden aan een bak water met wat vissen en wat planten er in*blub*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al op je werk?quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee joh, doe eens niet zo gekZit nog in m'n boxertje op de bank
Mooie werktijdenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Ehm..wil rond 9 uur in de trein zittenAangezien ik een voordeelurenabo heb
Hoef in principe niet eens naar m'n werk te gaanquote:
Koffie en toilet al gehad?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |