Als je hierlangs holt: Kom een bakkie doenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:42 schreef GotC het volgende:
Bijna thuis! Zo effe hardlopen misschien, lekker weer!
Ik ben gisteren voor de zoveelste keer langsgeholdquote:Op maandag 21 maart 2011 14:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je hierlangs holt: Kom een bakkie doen
En niet even langskomen dan hequote:Op maandag 21 maart 2011 14:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben gisteren voor de zoveelste keer langsgehold
Loop dan een ander rondjequote:Op maandag 21 maart 2011 15:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan moet ik na 1,1KM al stoppen met rennen
Rondje om ons pandquote:
Paar rondjes dan.quote:
Dan snap ik het niet meerquote:Op maandag 21 maart 2011 15:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Paar rondjes dan.
En ik vind het maar gezeur. Je kunt best een leuk rondje bedenken dart hier uitkomt
Ja maar dan kom ik in de krant. "Verwarde rolstoeler van A12 gehaald"quote:Op maandag 21 maart 2011 14:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt de auto een keertje laten staan natuurlijk
Dat zou idd uniek zijn, een verwarde rolstoel...quote:Op maandag 21 maart 2011 15:23 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja maar dan kom ik in de krant. "Verwarde rolstoel van A12 gehaald"
Ik en mijn ros zijn één met elkaarquote:Op maandag 21 maart 2011 15:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zou idd uniek zijn, een verwarde rolstoel...
Je kunt vast wel binnendoorquote:Op maandag 21 maart 2011 15:23 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja maar dan kom ik in de krant. "Verwarde rolstoeler van A12 gehaald"
0 km punt: Flap's huis.quote:
En dan hijgend, puffend, zwetend met een kop als een rijpe tomaat bij jou op de bank?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
0 km punt: Flap's huis.
10 km punt: Miss d'r huis.
Zo beter?
Verzorg ik je met een kopje the o.i.d.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En dan hijgend, puffend, zwetend met een kop als een rijpe tomaat bij jou op de bank?
Oeh!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verzorg ik je met een kopje the o.i.d.
En over een uurtje slagroomsoezen. Staan nu te ontdooien in de zonquote:
waar woon jij??quote:Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En over een uurtje slagroomsoezen. Staan nu te ontdooien in de zon
Helaas vandaag niet. Gisteren al 10k gelopen, vandaag moet ik een paper af hebben. En eigenlijk ook nog mn tentamen van morgen in mn kop krijgen...quote:Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat deed ik een keer met speklappen, zie ik een kwartier later ineens een meeuw voorbij vliegen met een speklap in ze bek..quote:Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef MissMSX het volgende:
Da's wel een heel eind om denk ik. Maar je bent welkom hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
waar woon jij??dan rijd ik wel even om op weg naar huis
Als je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geluk hebt bewaar ik wat soesjesquote:Op maandag 21 maart 2011 16:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Helaas vandaag niet. Gisteren al 10k gelopen, vandaag moet ik een paper af hebben. En eigenlijk ook nog mn tentamen van morgen in mn kop krijgen...
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:06 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dat deed ik een keer met speklappen, zie ik een kwartier later ineens een meeuw voorbij vliegen met een speklap in ze bek..
Nee, kan ik je helaas niet bij helpen.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:09 schreef Barreltje het volgende:
zeg..
weet een van jullie eigenlijk een goede persoonlijkheids trainings / coachings buro in em om den haag??
Wat wil je precies bereiken?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:16 schreef Barreltje het volgende:
google is echt weer een doolhof in deze
PMquote:
PM terugquote:
PM terugquote:
Pingpongquote:
Pingquote:
Zeg, wat zeur je nou? Hij is wél langsgehold, dat schrijft hij toch?!quote:
Dan neem je toch kabebquote:Op maandag 21 maart 2011 15:23 schreef Atreidez het volgende:
Oh nee, ik zou ff een paar maanden geen kebab meer eten
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Zeg, wat zeur je nou? Hij is wél langsgehold, dat schrijft hij toch?!
Maar volgens mij was jouw bedoeling dat hij bínnenkwam![]()
Maar twee keer....quote:Op maandag 21 maart 2011 17:32 schreef Lovechild het volgende:
Hihi, sorry MissMSX, het was té verleidelijk![]()
Dat wil ik je niet horen zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |