Ze roepen overal wel dat het 'much more open world-ish' wordt. Ik heb 2 nooit gespeeld, maar volgens mij was die vet pauper qua maps.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:27 schreef Scorpie het volgende:
Overigens lijkt Inquisition me ook alweer van die kleine kut maps te zijn.
quote:Ray Muzyka, BioWare's former CEO, said in an interview with Wired.com that Dragon Age: Inquisition would be influenced by more open world games, such as The Elder Scrolls V: Skyrim, which BioWare is "checking out aggressively."[17] Also, the developers promised their fans that they will no longer reuse environments, which was considered a main issue in Dragon Age II.[15] In regards to the more open-world nature of the game, BioWare has stated that while they looked to Skyrim for inspiration, it will not be quite that open.
2 was qua maps echt om te janken zo slecht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ze roepen overal wel dat het 'much more open world-ish' wordt. Ik heb 2 nooit gespeeld, maar volgens mij was die vet pauper qua maps.
Van de wiekies:
[..]
We kunnen gewoon van dit topic het algemene DA topic maken, net zoals bij The Elder Scrolls en Fallout, bvb. Lijkt me wel zo makkelijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:22 schreef 2dope het volgende:
Je hebt gelijk. Ziet er bruut uit trouwens, die first-look interview/trailer.
Jammer dat het daar verder niet over gaat, of is er een apart topic voor DA3?
Eens, en dat deed ik dus ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:24 schreef Scorpie het volgende:
Prima, maar praat dan in dit topic daarover.
Zijn beloftes aan het begin doen me denken aan die van ME3quote:Op zondag 19 januari 2014 21:12 schreef The_Substitute het volgende:
Als goedmaker voor de anderen, een interview met Inquisition executice producer Mark Darrah.
Dat is toch het standaard Bioware praatje?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:10 schreef trancethrust het volgende:
Zijn beloftes aan het begin doen me denken aan die van ME3
Precies. Ik ga wel net als met DA2 eerst de kritieken afwachten, en niet direct op de preorder gaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:34 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dat is toch het standaard Bioware praatje?
Maar het lijkt me wel interessant te worden. Een beetje dat element wat je had in Awakening, dat je verantwoordelijk bent voor, naast je keep, ook het gebied erom heen. Alleen nu op een grotere schaal, in een volwaardig spel.
Hij had interessante dingen te zeggen ja. Ook wel tof dat je dat alleen te horen kreeg als je hem vaker meenam.quote:
Klinkt al beter dan 'niks van Bioware komt hier nog binnen'.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:22 schreef trancethrust het volgende:
Precies. Ik ga wel net als met DA2 eerst de kritieken afwachten, en niet direct op de preorder gaan.
Niets van EA komt hier nog binnen was t. Mocht DA:I toch echt een goed spel worden dan koop ik eerst Bioware wel weer losquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:52 schreef The_Substitute het volgende:
Klinkt al beter dan 'niks van Bioware komt hier nog binnen'.![]()
Geen idee, vreemd genoeg (als je kijkt naar mijn mod-gedrag bij de meeste games) nog nooit een mod gebruikt in DA: Oquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat is een goede rebalance mod voor DA:O? Geen extra content oid
Iemand?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat is een goede rebalance mod voor DA:O? Geen extra content oid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |