Jaja aan de tactics ligt het niet maar waarom zou ik als een zak hooi gaan staan als ik met een paar stappen de aanval kan ontwijken? en waarom zou ik dat met een sword en board doen als ik in de tussentijd ook gewoon een 2h kan gebruiken en dus veel meer damage doe.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:46 schreef Falstyr het volgende:
Je hoeft juist niet te babysitten wat betreft de tank. In tactics instellen dat de tank onder bepaalde omstandigheden een specifieke shield defence of aegis defence moet aanzetten. En wanneer er taunt gebruikt moet worden. Idem voor wanneer er healing potions genomen moeten worden. Dan kun je met de rogue/2hand warrior om de boss cirkelen en het flanken wat weer extra backstab/crits oplevert. Je mages met de hoogste damage zet je op afstand in dezelfde lijn met je tank om te zorgen dat de boss niet opeens zijn neus de andere kant op gaat. Tweede mage zet je links of rechts op afstand van de boss om te healen, buffs en secundaire aanvallen voor de rekening te nemen. En die buff mage zal er voor zorgen dat je hele team een arcane shield heeft of een ander shield waardoor de damage van de boss opeens met 20-30% afneemt. Gecombineerd met andere defences en upgrades kun je die massive damage van bosses flink laten inkrimpen waardoor een tank gewoon baas is als je het maxxed qua con en strength.
Zonder een tank kun je de rest eigenlijk wel gedag zeggen. Een 2hander offensief gericht personage komt dan niet echt aan spelen toe op nightmare omdat het constant sterft. Om maar niet over rogues te beginnen. Ook zal je boss niet op 1 personage gericht zijn met zijn aanvallen waardoor je mages ook flink in de problemen geraken.
Enige wat je moet "baby sitten" zijn de mages op de juiste plek neerzetten en af en toe zeggen welke spells te gebruiken.
beetje voorbarig iddquote:Op maandag 21 maart 2011 14:59 schreef DeeCruise het volgende:
Waarom is deel 3 al open als deel 2 nog niet eens vol is?
Hoop geblaat, maar ik verwacht niet veel meer van o.a. !fok.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:29 schreef Moro het volgende:
[..]
Jaja aan de tactics ligt het niet maar waarom zou ik als een zak hooi gaan staan als ik met een paar stappen de aanval kan ontwijken? en waarom zou ik dat met een sword en board doen als ik in de tussentijd ook gewoon een 2h kan gebruiken en dus veel meer damage doe.
2H op nightmare werkt gewoon goed hoor waarschijnlijk gebruik je de verkeerde build.
Berserker Vanguard - Mach-5 Massacre (Nightmare Guide)
The Ultimate Vanguard: Nightmare Warrior Domination
Waarschijnlijk is het niet helemaal duidelijk dat een tank juist niet bedoeld is als dps class, maar meer als zak hitpoints die de aandacht afleidt. Om damage te doen heb je juist je rogues of de dual handed berserkers, niet een tank buildquote:Op maandag 28 maart 2011 13:10 schreef Falstyr het volgende:
[..]
Hoop geblaat, maar ik verwacht niet veel meer van o.a. !fok.
Je hebt gewoon 1 tank nodig in het team. Maakt geen ruk uit of jij dat bent of iemand anders in het team. Als je die roodharige gebruikt als tank kun jij met je 2hander Hawke flanken en optimaal gebruik maken van je extra damage terwijl de aandacht op de tank gevestigd blijft. Tanken met een 2hander is gewoon dom en vraagt om problemen. Een 2hander Hawke is dus niet gebouwd om een tank te zijn, maar om damage uit de delen. Als je een 2hander maakt ga je die niet als Tank spelen. Dus beetje nadenken als je mijn tekst leest zou geen kwaad kunnen.
Als je mobiel wilt zijn om als tank aanvallen te ontwijken moet je dex vol pompen. Betekend dat je alsnog gewoon geraakt gaat worden op den duur. Op die momenten mis je HP en zak je alsnog snel in elkaar. Daarom zijn Rogues zo nutteloos op de hogere moeilijkheidsgraad. Als je gaat mixen tussen dex/con ben je niet optimaal bezig en heb je in feite 2x niks. Daarom is een tank met con op max gewoon het beste.
Damage vang je hoe dan ook. NPC's gaan bijna standaard op het zwakste teammember af, om dat te voorkomen heb je een tank.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:24 schreef Moro het volgende:
Nee het punt is er is geen enkele reden is om uberhaupt zoveel damage te vangen dat er een tank nodig is.
En het maakt me niet zoveel uit of je nu str/con str/dex/con of str/cun/con wil spelen als tank, of je meer damage doet met flanken, je doet gewoon nog meer damage zonder tank.
Ik weet niet hoe ik het duidelijker moet stellen maar je hebt geen tank nodig om dat je niet zoveel damage hoeft te vangen. Dus waarom zou ik een tank meenemen als ik die damage toch niet vang, ter illustratie.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:45 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Damage vang je hoe dan ook. NPC's gaan bijna standaard op het zwakste teammember af, om dat te voorkomen heb je een tank.
Het tweede verhaal geeft duidelijk aan dat je het niet begrijpt, nogmaals: een tank is er niet om damage te doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Moro op 29-03-2011 14:50:07 (filmpje in spoiler tags) ]Blessed is the mind too small for doubt.
De video laat exact zien wat er hier bedoelt wordt. Jij hebt het de hele tijd over JOUW karakter, terwijl ik en Falstyr het hier hebben over de party. Ik heb tot dusver maar 1 minuut gezien, maar jouw karakter is de helft van zijn leven al kwijt en je rogue is dood.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:01 schreef Moro het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het duidelijker moet stellen maar je hebt geen tank nodig om dat je niet zoveel damage hoeft te vangen. Dus waarom zou ik een tank meenemen als ik die damage toch niet vang, ter illustratie.
Zie het ook niet als een aanval op jouw manier van spelen, dat moet iedereen natuurlijk zelf weten. De hele "discussie" (als je het al zo kunt noemen) gaat meer over het nut van een tank dan wat anders, en dat is nu dan ook duidelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:49 schreef Moro het volgende:
Ik zeg alleen maar dat een tank niet per se nodig is meer niet, wat ik dus met een voorbeeld wil laten zien. Wat iemand makelijker of leuker vind is subjectief. Dat een tank minder damage vangt lijkt mij duidelijk dat is de hele functie van een tank.
Xebenkeck is 1 van de lastigere gevechten ook al gaat de rogue dood, dan nog is 2 minuten wel aardig aangezien het op nightmare zonder pauzes is, zonder ook maar te kiten want de gang in gaan zou het al een stuk makelijker maken, die voorbeelden zijn er ook.
Het is btw niet mijn char, ik heb geen mogelijkheid om een fimpje te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isabela in bed gehadLekker wijf
Vond ik eerst nog niet zo, maar nu toch best wel.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:45 schreef maxmit het volgende:
Gister net uit de Deep Roads gekomen enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isabela in bed gehadLekker wijf
Vond ik eerst nog niet zo, maar nu toch best wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het is niet dat ik 'm hierna weer snel ga spelen. Dus spaar mij niet![]()
Niet dat ik het niet leuk vind, vind het eigenlijk wel steeds leuker worden nu. Ik zit echter met een beetje tijdgebrek.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dunno of het al voorbij is gekomen Isabella heeft een bug als je de friend bonus krijgt en ze word uit je party geforceerd dan krijg je een een -5% haste bonus, nu is dat nog niet zo'n ramp maar het blijft oplopen. Hetzelfde geval bij Sebastian z'n friend bonus.
Voor de PC zijn er mods die dan de rivalry bonus geven, bij de console's word het een oude save laden.Blessed is the mind too small for doubt.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:09 schreef Moro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wel een beetje gelijk :)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |