sommige games zijn gewoon goed ondanks de hypequote:Op woensdag 9 maart 2011 15:51 schreef speknek het volgende:
Het is echt verbazend hoeveel internet nerd rage deze game krijgt.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:55 schreef wdn het volgende:
[..]
sommige games zijn gewoon goed ondanks de hype
Beter goed gejatquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:58 schreef maxmit het volgende:
[..]
Goeie openingspost![]()
Deel 2 al weer!
Tevens tvp
11 maart dus dat wil zeggen dit weekend voor mijquote:
Update: game is geinstalleerd, codes redeemed en dlc staat klaar in social.bioware account. Setup gooit alles op very high, maar game is helaas niet te spelen.quote:Ach, het is tenminste al iets, ik had verwacht dat je niks zou krijgen. Ik heb hem zelf net kunnen ophalen btw, signature was binnen en op naam weggelegd
Installatie loopt nu, ben benieuwd of de game te spelen is (wat dus niet zou moeten lukken gezien bovenstaande posts )
Moet ik me nu zorgen maken dat mijn wederhelft textueel dezelfde is als de jouwequote:
Ja voor mij ook op z'n vroegst morgenavond, maar dat wordt waarschijnlijk toch zaterdag/zondag..als ik tijd/geluk hebquote:[..]
11 maart dus dat wil zeggen dit weekend voor mij
Nou, hype zou ik het niet noemen...quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:55 schreef wdn het volgende:
sommige games zijn gewoon goed ondanks de hype
Aiquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:08 schreef KingLysandus het volgende:
Ik vind hem zwaar tegenvallen. Zit op zo'n tien uur spelen.
Ik voel geen binding met de personages. Vechten begint saai te worden. Ze gebruiken steeds precies dezelfde grot voor verschillende missies. Etc. Etc.
Heb echt het idee dat ze het even snel in elkaar hebben gezet.
Bioware begint slechter te worden.
Hmm, dat voorspelt al niet veel goeds. We zullen het zien morgen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:08 schreef KingLysandus het volgende:
Ik vind hem zwaar tegenvallen. Zit op zo'n tien uur spelen.
Ik voel geen binding met de personages. Vechten begint saai te worden. Ze gebruiken steeds precies dezelfde grot voor verschillende missies. Etc. Etc.
Heb echt het idee dat ze het even snel in elkaar hebben gezet.
Bioware begint slechter te worden.
Ik hoef m'n teamgenoten geen instructies te geven. Het vechten (op normal) is makkelijk. Ze kunnen alles zelf makkelijk aan. Ik bestuur alleen m'n eigen mage.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoezo wordt vechten saai? In 1 was je toch ook continu mezig met micromanagen (ik iig wel, steeds <spatie> elk figuur zn opdracht geven, en weer verder) ?
Kun je wat uitwijden over de gesprekken?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:24 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik hoef m'n teamgenoten geen instructies te geven. Het vechten (op normal) is makkelijk. Ze kunnen alles zelf makkelijk aan. Ik bestuur alleen m'n eigen mage.
Het voelt echt een beetje als een verwaterde KOTOR.
Gesprekken vind ik ook niet goed meer. Terwijl ik dat één van de sterkste punten van Bioware vond. Sinds overname van EA en Sonic: The Dark Brotherhood is Bioware achteruit gegaan. En nee, ik heb niets tegen EA.
Wait, wut!?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:29 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Kun je wat uitwijden over de gesprekken?
Ik was er namelijk bij de preview op first look al bang voor dat de gesprekken ingekort zouden zijn aangezien ze het daar over hadden. (zo'n EA muts gaf dat aan) Dit omdat de massa in deel 1 de gesprekken te lang zou vinden (voor een rpg, really...) Is dit dus het geval?
Misschien moet je hem op hard zetten? Is wat meer uitdagend lijkt mequote:Op woensdag 9 maart 2011 18:24 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik hoef m'n teamgenoten geen instructies te geven. Het vechten (op normal) is makkelijk. Ze kunnen alles zelf makkelijk aan. Ik bestuur alleen m'n eigen mage.
Het voelt echt een beetje als een verwaterde KOTOR.
Gesprekken vind ik ook niet goed meer. Terwijl ik dat één van de sterkste punten van Bioware vond. Sinds overname van EA en Sonic: The Dark Brotherhood is Bioware achteruit gegaan. En nee, ik heb niets tegen EA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |