En ook Planescape: Torment.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:14 schreef Salamando het volgende:
Het verhaal was goed, de dialogen e.d. ook, maar ik vond Baldur's Gate II toch beter![]()
Naar mijn mening verdiende deze een eigen topic.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Dr was al een DA 1 topic. Waarom ga je daar niet verder?
Bekend probleemquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:20 schreef FinalD87 het volgende:
* eventueel als ik m'n backlog van 20+ games heb weggewerkt
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:16 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
En ook Planescape: Torment.
Ander genrequote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:56 schreef FreezePop het volgende:
Fuck jullie, mass effect 1 en 2 in je leven.
Ik noem het 'Medieval Fantasy'quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:17 schreef maxmit het volgende:
[..]
Ik heb verschillende buien oid. Soms heb ik zin in de soort van fantasie, of weet ik hoe ik het genre van DA moet noemen. Andere keren heb ik weer zin in SciFi. Wel meestal dat laatste trouwens..
Ah. Youtube werkt altijd wel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:21 schreef Pek het volgende:
Ik probeerde een trailer te plaatsen, maar dat lukte niet. Zie het maar als een verkapte tvp
Mja, zal wel aan Chrome liggen dan, het zag er vreemd uitquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:30 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ah. Youtube werkt altijd wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |