quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:47 schreef themauster het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=100964
et TMF Awards Festival van tv-zender TMF vindt dit jaar plaats op de Javakade in Amsterdam. Op zondag 12 juni zullen daar onder meer Ben Saunders, Kane en Go Back To The Zee optreden
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:09 schreef 3rdRock het volgende:
vanavond mag ik de plugplaat aankondigen! (ja, alweer ja!)
Je was in de VS? Cool, waar was je?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:08 schreef alors het volgende:
Kan ik nog een beetje Rihanna verwachten in de MT5? Ik ben een beetje fan geworden in de VS![]()
Who's That Chick komt best regelmatig voorbij, maar meestal niet in de MT5.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:08 schreef alors het volgende:
Kan ik nog een beetje Rihanna verwachten in de MT5? Ik ben een beetje fan geworden in de VS![]()
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:59 schreef alors het volgende:
[..]
Rondgereden door het zuiden, o.a. Atlanta, New Orleans en Memphis. Weer was wisselend maar sowieso beter dan hier, paar dagen met iets minder weer en een graad of 15-20, maar ook een paar met 25 graden, echt heeerlijk
Ik had ook meteen die associatie, maar dan minder positiefquote:Ik vind dit liedje van Dotan heel erg Snow Patrol achtig. Niet onaangenaam, dat niet. Zeker niet.
Bazennummer is datquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Who's That Chick komt best regelmatig voorbij, maar meestal niet in de MT5.
Potverdrie. Ik heb al meerdere windhoeken van dat land gezien maar die hoek wil ik zo graag nog doen, daar ben ik nog niet geweest.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:23 schreef alors het volgende:
Rondgereden door het zuiden, o.a. Atlanta, New Orleans en Memphis. Weer was wisselend maar sowieso beter dan hier, paar dagen met iets minder weer en een graad of 15-20, maar ook een paar met 25 graden, echt heeerlijk
New Orleans is supervet! Echt gaan als je de kans ooit weer hebt! Mooie architectuur, heerlijk weer en een heel andere sfeer dan de andere steden. Muzikanten op elke straathoek, hippies in de parken, echt relaxed en tofquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Potverdrie. Ik heb al meerdere windhoeken van dat land gezien maar die hoek wil ik zo graag nog doen, daar ben ik nog niet geweest.
New Orleans, is dat nog wat? We zouden er eigenlijk in '04 naartoe gaan maar dag voor vertrek vanuit NY werden alle vluchten gecanceled vanwege een orkaan dus we zijn toen maar 4 dagen extra in NY gebleven en daarna naar huis gegaan. Ook geen straf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |