quote:
Heb alles al geprobeerd lijkt wel of de sleutel er niet helemaal ingaat als ik het zo bekijk. Muurvast.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:04 schreef loveli het volgende:
Constructieve bijdrage: Waarschijnlijk is het een klavierslot, dan zitten er metalen plaatjes in die passen op de sleutel. Sleutel iets naar voren of achteren bewegen om beter tegen die plaatjes te passen een optie?
Thnx voor de uitleg wist ik niet dat het zo'n systeem was. Ga nog even rommelen.quote:
Ja maar dat gaat nu lastig worden zonder deurklink kan hem dus niet echt makkelijk op tillen.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:08 schreef loveli het volgende:
Als niets helpt tik je de pennen uit de scharnieren en haal je de deur eruit.
Een slotenmaker hiervoor bellen is kansloos?quote:
VAnavond / morgen een update ik heb nu even iets anders aan mijn hoofd @#$#$@quote:
Niet als je hem 2 weken geleden voor het laatst vastgehad hebt.quote:
deur 19,95quote:Op maandag 21 maart 2011 20:37 schreef aloe_vera het volgende:
nieuwe stofzuiger kopen is waarschijnlijk goedkoper dan een nieuwe deur
Heb je nu al geprobeerd wat ik op de vorige pagina heb uitgelegd? Bij mij werkt dat vrijwel altijd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:24 schreef Razor21 het volgende:
Net gebeld met de slotenmaker kosten rond de 100 euro. Hij gaf dat het voordeliger is om de schanieren door te slijpen. Bij de Praxis koop je voor je rond de 10 euro weer 2 nieuwe.
Dan moet ik dat maar gaan doen. Heb alleen geen slijptol hier in de buurt.
Eruit tikken is geen optie totaal geen beweging in.
Goedkope deur hoor!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:42 schreef error_404 het volgende:
[..]
deur 19,95
slotkast 8,50
Tenzij je stofzuiger 2e hands is, gok ik dat je met een nieuwe deur goedkoper uit bent
Fotoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:20 schreef Razor21 het volgende:
Ja hij is open afgelopen donderdag met een ijzerzaag de scharnieren doorgezaagd aan de buitenkant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |