HAHA join the club.... las net mijn post van deze morgen terug en zie een beetje frustratie.... schijnt niet te werken bij de vrouwenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:01 schreef Octagon het volgende:
[..]
Oei, ik geef hier precies een verkeerd beeld van mezelf, of hoe ik aankijk tegen 'de vaststelling dat ze mijn profiel heeft bezocht'.
Ik zal precies nog iets aan mijn communicatieve vaardigheden moeten doen
That was not nice of mequote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:35 schreef JiggyJ het volgende:
Oh ik herken dat hoor ennudan
Nadat het uitging maakte ik een 100 % ommezwaai van afstandelijk en arrogant, naar heel lief en ben bijna op mijn knieen gegaan of ze me nog een 2e kans wou geven..
Ze zei zelf ook vrienden te willen blijven, en de eerste 3 weken lukte dat met heel veel pijn en moeite van mijn kant.
Mijn ex kreeg nu ineens zelf een arrogante houding naar mij toe, deed alsof ik niets meer voorstelde..
Zegde afspraken een uur van tevoren af omdat ze toch liever naar een vriending ging etc, alle omgangsnormen waren opeens verdwenen..
Ze bleef wel vanalles beloven, maar ik zag haar uit mn handen glippen en kon er eigenlijk niets meer aan doen, helaas heb ik met mn stomme kop nog wel een tijdje in haar beloftes geloofd..
Verschil bij mij is dat ik weet dat haar zus en moeder heel erg op haar in hebben gepraat. De eerste paar weken toen het uitwas kwam ze nog dingen aan me laten zien, en als ik weer eens met haar had gepraat dan zei ze misschien toch terug te willen..
Maar was ze weer thuis geweest dan sloeg ze weer volledig om..
Maargoed wat dat betreft: Mijn ex heeft nu met een jongen waarvan haar moeder altijd zei dat ze het zo' n etterbak vond..
Dus of ze nu nog zo blij is met alles betwijfel ik
@Pinzon: Plaats een normale bijdrage of edit je vorige. Je hebt blijkbaar een probeem?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:04 schreef Pinzon het volgende:
[..]
maar ze wordt wel keihard door hem geneukt.
Op mij kom je vrij normaal over hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:01 schreef Octagon het volgende:
[..]
Oei, ik geef hier precies een verkeerd beeld van mezelf, of hoe ik aankijk tegen 'de vaststelling dat ze mijn profiel heeft bezocht'.
Ik zal precies nog iets aan mijn communicatieve vaardigheden moeten doen
Dat is niet erg aardig van jou. Ik mag jou daarom niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:04 schreef Pinzon het volgende:
[..]
Google is my friend - ttz. ik google een aantal maar per jaar een vrouw die ik jaren geleden heb "laten ontsnappen" en waar ik eigenlijk, als ik eerlijk ben met mezelf, altijd spijt van gehad heb. Maar ja, ik was (en ben) geen held als het aankomt op het eerste fysieke contact met het andere geslacht.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:00 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik heb pas geleden ook een paar exen gegoogled. Niet omdat ik weer contact zou willen o.i.d., maar omdat ik nieuwsgierig was hoe het nu met ze zou zijn. Meer niet.
Blij dat je het zelf opmerkt - ik vond aan je post ook een eigenaardig "kantje" zitten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:03 schreef ennudan het volgende:
[..]
HAHA join the club.... las net mijn post van deze morgen terug en zie een beetje frustratie.... schijnt niet te werken bij de vrouwen
Samen cursus communicatief met vrouwen volgen dan maar?
Thanks !quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:08 schreef Mc.Chicken het volgende:
Op mij kom je vrij normaal over hoorhet is maar net hoe je het leest.
Voorop gesteld dat je normaal niet binnenkomt als je niet aanbelt (lang leve de appartementen complexen zeg maar) heeft het niet zozeer met op de pik getrapt te maken als meer met niet gewoon met elkaar om kunnen gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:12 schreef Octagon het volgende:
[..]
Blij dat je het zelf opmerkt - ik vond aan je post ook een eigenaardig "kantje" zitten.
Je opteert zelf om niet naar beneden te gaan, maar als zij er dan voor zorgt dat ze je niet hindert in wat je aan't doen bent, dan ben je toch een beetje op je pik getrapt. (of heb ik het zo verkeerd gelezen ?)
Waar gaat die cursus door ?
Mwa, en juist dat, boeit me geen reet ( meer ) ...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:04 schreef Pinzon het volgende:
[..]
Ik begrijp je, denk ik, en het komt erop neer dat je niet weet wat haar beweegredenen zijn. Voor hetzelfde geld denkt zij net dat ze het -met jou, en hoe ze jou ervaren heeft de laatste maanden, in haar achterhoofd- netjes heeft opgelost. En dat terwijl ze zelf ook niet gelukkig is met de manier waarop ze het heeft opgelost.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:18 schreef ennudan het volgende:
Voorop gesteld dat je normaal niet binnenkomt als je niet aanbelt (lang leve de appartementen complexen zeg maar) heeft het niet zozeer met op de pik getrapt te maken als meer met niet gewoon met elkaar om kunnen gaan.
Het geen beste vrienden kunnen/willen zijn, elkaar eigenlijk niet willen zien etc, door gaan met je leven.... begrijp snap en wil ik allemaal....
alleen als je elkaar dan ergens tegenkomt/iets moet regelen of iets anders ben dan gewoon fatsoenlijk zeg hoi en loop door (even terugwijzend naar mijn post of de kroeg ontmoeting) en regel dingen netjes (en je hebt gelijk met misschien niet willen storen, dat zou een optie kunnen zijn maar geloven doe ik er niet in)
Volgens mij zijn er 2 manieren om de deur dicht te gooien (voor zover ie dat nog niet was) de eerlijke nette manier en de niet zo nette...... zij opteert (let wel in mijn ogen en misschien wel helemaal valselijk beschuldigd) voor de laatste manier....
dat steekt me een beetje.........
en die cursus...... zeg maar waar en wanneer..... nu nog een goeie cursus leider..... ik dacht zelf aan tucker max of neil strauss![]()
Nice, knap van je, ik zou gek wordenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:33 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Mwa, en juist dat, boeit me geen reet ( meer ) ...
Maar ik vind het wel genieten, dat ik me nog herinner dat ik bij hen aan tafel zat, dat we het op de een of andere manier over hem hadden, en dat haar moeder zei : Dat vind ik zo' n vreselijk joch...
Waarschijnlijk zeggen ze dat nu over mij tegen hem maargoed
Wat je zegt, denk ik ook hoor - ook ik heb me de tyfus verschoten van sommige (re)acties van exen. Alleen probeer ik me er van bewust te zijn, dat zij waarschijnlijk ook verschoten zijn van sommige van mijn (re)acties [wat niet zo onbegrijpelijk is aangezien ik zelf ook verschoten ben van sommige van mijn (re)actiesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:50 schreef ennudan het volgende:
@Octagon.... ik weet het niet....
gezien de relatie, de communicatie etc die er altijd geweest is en hoe ik haar als persoon dacht te kennen is dit iets wat ik (en vele met mij) absoluut niet kunnen verklaren... over 180 graden draaien gesproken
Aan de andere kant.... het verandert allemaal niks aan haar keuze, het einde van de relatie of iets anders. Met andere woorden.... het is eigenlijk allemaal de moeite van het druk maken niet waard. (wat overigens niet wegneemt dat het lastig blijft het een plaats te geven)
Je kunt je blijkbaar enorm in mensen vergissen
Excusesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:08 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Op mij kom je vrij normaal over hoorhet is maar net hoe je het leest.
[..]
Dat is niet erg aardig van jou. Ik mag jou daarom niet.
Dat had ik ook bij mijn eerste ex. Die ging na mij terug naar haar ex maar haar moeder mag die gast echt niet.. haha. En nog steeds niet. Hoe de situatie ook is nu.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:33 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Mwa, en juist dat, boeit me geen reet ( meer ) ...
Maar ik vind het wel genieten, dat ik me nog herinner dat ik bij hen aan tafel zat, dat we het op de een of andere manier over hem hadden, en dat haar moeder zei : Dat vind ik zo' n vreselijk joch...
Waarschijnlijk zeggen ze dat nu over mij tegen hem maargoed
Mja het is al 10 maanden uit bijna hequote:
Hahahahahaha. Man. Moet je dat eens terug lezen. Het zijn stuk voor stuk enorm trieste mensen. Hoe ze zich gedragen, hoe ze in het leven staan en hoe ze liegen over zulke onnozele dingen. Als ik jou was zou ik er absoluut geen seconde aandacht meer aan geven. Vergeten die handel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:43 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Mja het is al 10 maanden uit bijna he![]()
Ik kan moeilijk verwachten dat mijn ex verder haar hele leven kuis blijft...
@ McChicken : Maar toch is het waarschijnlijk wel zo..
Ik heb ze nooit gezien als achterbakse mensen, juist altijd als dood en dood eerlijk, maar heel erg simpel / burgerlijk..
Nu kom ik toch steeds meer achter dingen die wel erg tegenstrijdig zijn.
Ze geloven heilig in hun eigen waarheid, mijn ex heeft mij altijd verteld dat haar zus haar voormalige vriend had gedumpt omdat hij zogenaamd niet over zijn gevoelens kon praten etc etc, er was vanalles mis met die jongen..
Paar weken geleden kwam ik erachter dat hij juist haar had gedumpt... Zit er zelf niet mee, maar waarom ben je zo onzeker dat je daar over zal liegen...
Net zoals met de vriend die mijn ex voor mij had. Tegen mij zei ze dat ze soms wel eens dacht dat hij homo was () , dat ie saai was etc etc....
Maar toen we dus laatst met een stel erop uit gingen, en hij er ook bij was, schonk ze echt veel aandacht aan hem, nogal schijnheilig dus...
Heb ook al via via gehoord dat haar moeder wat dingetjes over mij heeft gezegd die niet bepaald positief zijn... Goed, ik vind het een beetje jammer allemaal, maar ben niet zo' n aso die daar een beetje ruzie om gaat lopen maken...
Ik hoop maar dat mensen voor zichzelf kunnen nadenken en niet alles geloven wat ze zeggen, al ben ik inmiddels wel in staat om als ik erachter zou komen dat ze nu nog wel eens in negatieve zin over mij praten, ik ze vriendelijk zal verzoeken dit niet meer te doen.......
Haha gefeliciteerd! Geniet van deze mooie zonnige dag.. en ga niet zitten wachten op een smsje. Dat heeft geen zinquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
W00tw00t ik ben jarig
Vannacht over m'n ex gedroomd (sinds hele lange tijd) maar het voelde anders... alsof ik gevoelsmatig zelfs in m'n dromen al weet dat er afstand is tussen haar en mij.
Toen ik vanochtend wakker werd had ik geen rotgevoelDit weekend lekker vieren met de gepaste alcoholische dranken, vrienden en mooie meiden
Vraag me af of ze nog een smsje stuurt, maar denk het niet.
Haha thanksquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:56 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Haha gefeliciteerd! Geniet van deze mooie zonnige dag.. en ga niet zitten wachten op een smsje. Dat heeft geen zinhet is jouw verjaardag!
Oeh.. ik heb wel zin in taart eigenlijk..
Raar dat je die droom precies vannacht hebt gehad.. gelukkig heeft het je geen rotgevoel bezorgd.
Goed man! Lekker genieten van je verjaardag en van deze mooie dag.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Haha thanks
Nee, ik zit ook niet echt te wachten op een smsje. Ik zou het niet erg vinden, maar ik verwacht niks en als er niks komt zal het me ook niet storen verder
Heb een heerlijke verjaardag tot nu toe. Lekker weer en vanochtend lekker ontbeten in de tuin (ja, zo warm is het hier in Zuid Limburg)
En die droom, tsja het stelde niet zo heel veel voor, maar wel apart dat ie inderdaad vannacht was. Gevallentje toeval
Ik ga nu weer lekker zorgeloos van het weer en m'n verjaardag genieten. Vrijdag is er trouwens pas taart. Ik vier vandaag namelijk nog niksIk zal een stukje opsturen haha
ey rensje gefeliciteerd man! (raad maar wiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Haha thanks
Nee, ik zit ook niet echt te wachten op een smsje. Ik zou het niet erg vinden, maar ik verwacht niks en als er niks komt zal het me ook niet storen verder
Heb een heerlijke verjaardag tot nu toe. Lekker weer en vanochtend lekker ontbeten in de tuin (ja, zo warm is het hier in Zuid Limburg)
En die droom, tsja het stelde niet zo heel veel voor, maar wel apart dat ie inderdaad vannacht was. Gevallentje toeval
Ik ga nu weer lekker zorgeloos van het weer en m'n verjaardag genieten. Vrijdag is er trouwens pas taart. Ik vier vandaag namelijk nog niksIk zal een stukje opsturen haha
Haha je hebt wel gelijk hoor!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:04 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hahahahahaha. Man. Moet je dat eens terug lezen. Het zijn stuk voor stuk enorm trieste mensen. Hoe ze zich gedragen, hoe ze in het leven staan en hoe ze liegen over zulke onnozele dingen. Als ik jou was zou ik er absoluut geen seconde aandacht meer aan geven. Vergeten die handel.
Ik herken het een klein beetje met mijn 2e ex.. Die familie, die vrienden. Omg wat waren die nep. Oh zooo nep. Ik ben echt blij dat ik van haar af benwhoooo, wat is het mooi weer buiten zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |