Ik heb het niet over smaak.quote:
helaas probeert servio er dat helemaal uit te praten door te zeggen dat ze in een corset gehesen moet worden en dat ze er over 5 jaar vast wel beter uit zal zienquote:Op maandag 21 maart 2011 12:08 schreef Roguee het volgende:
Jaaaa lekkah boeiend verder, volgens mij zit Sharon wel prima in der vel en daar gaat het om
Ja wat een kwalbalquote:Op maandag 21 maart 2011 12:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
helaas probeert servio er dat helemaal uit te praten door te zeggen dat ze in een corset gehesen moet worden en dat ze er over 5 jaar vast wel beter uit zal zien
Bot omhuld met evenredig vlees.quote:
Poes is niet bot, poes heeft een meningquote:
ik wil wel een foto van poes.....quote:Op maandag 21 maart 2011 12:10 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Poes is niet bot, poes heeft een meningNiet een mening wat ik deel , maar het is haar mening en dat moeten we respecteren. He? Poesie?
Ja skattie, zo werkt het op een forum.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:10 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Poes is niet bot, poes heeft een meningNiet een mening wat ik deel , maar het is haar mening en dat moeten we respecteren. He? Poesie?
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja skattie, zo werkt het op een forum.![]()
En ik post over hetgeen ik zie op de stream, daar is de COS voor.
Ze had je email van Serv gekregen? Wat een topperquote:Op maandag 21 maart 2011 12:12 schreef suzi1 het volgende:
echt wat ik nu net meemaak is dat ik een mail van ene sharon krijg die een corset van mij wil kopen in de maat 42
COS betekent commentaar op streamquote:Op maandag 21 maart 2011 12:12 schreef iwannabehigh het volgende:
nou ben benieuwd hoe perfect poes eruit ziet
zal wel niet
maar ik zweer het je, 200.000 fakking procenten. is echt heel toevallig welquote:Op maandag 21 maart 2011 12:12 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ze had je email van Serv gekregen? Wat een topper
Weten jullie wel hoe televisie vertekent?? Die andere meiden daar hebben maatje 34/36, ongeveer wat al die annorexia modellen hebben. Hebben jullie wel eens gezien hoe belachelijk de verhoudingen van Laura zijn??Enge dunne benen, lange dunne nek, ingevallen gezicht. Evenals muizenbekkie Monique trouwens. De enige die nog een beetje lijkt is Aafke, maar ook alleen door haar spiermassa.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:08 schreef Roguee het volgende:
Jaaaa lekkah boeiend verder, volgens mij zit Sharon wel prima in der vel en daar gaat het om
Maakt het wat uit hoe iemand eruit ziet? Ik zal mijn eigen foto ook eens weer plaatsen als avaquote:Op maandag 21 maart 2011 12:12 schreef iwannabehigh het volgende:
nou ben benieuwd hoe perfect poes eruit ziet
zal wel niet
En dan quote je mij?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:14 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Weten jullie wel hoe televisie vertekent?? Die andere meiden daar hebben maatje 34/36, ongeveer wat al die annorexia modellen hebben. Hebben jullie wel eens gezien hoe belachelijk de verhoudingen van Laura zijn??Enge dunne benen, lange dunne nek, ingevallen gezicht. Evenals muizenbekkie Monique trouwens. De enige die nog een beetje lijkt is Aafke, maar ook alleen door haar spiermassa.
Sharon is helemaal niet dik, maar een normaal meisje. Met nog wat tienervet, maar dat was voor Guido niet erg, Sharon wordt het aangerekend.
Daar is de COS voor, commentaar op streams, niet op de postersquote:Op maandag 21 maart 2011 12:15 schreef iwannabehigh het volgende:
ja ik vind het altijd jammer als lelijke mensen hele erge commentaren geven terwijl ze er zelf 10x erger uitzien..
maar goeddddd shit happens
uhuh maar we mogen wel afgeven op magere pinnen?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:15 schreef iwannabehigh het volgende:
ja ik vind het altijd jammer als lelijke mensen hele erge commentaren geven terwijl ze er zelf 10x erger uitzien..
maar goeddddd shit happens
oke sorry mamquote:Op maandag 21 maart 2011 12:16 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Daar is de COS voor, commentaar op streams, niet op de posters
nee ook niet,, ook gratenpakhuizen kunnen r soms niks aan doen dat ze dat zijn dus laat iedereen in hun waardequote:Op maandag 21 maart 2011 12:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
uhuh maar we mogen wel afgeven op magere pinnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |