of roepen leg een handdoekie erbij voor het lekken, zulke bloedvlekken krijg je niet uit het matrasquote:Op maandag 21 maart 2011 11:50 schreef henkvandetillaart het volgende:
Dat schijnheilige gedoe ben ik wel klaar mee.
Wel jammer dat de medebewoners niet roepen:"Ishet lekker?" als ze bezig zijn
dat filmpje heb ik nog niet kunnen vindenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja en ook op tv met die hoge kijkcijfers en 5 anderen die in die kamer proberen te slapen..
krijg je er wel uit johquote:Op maandag 21 maart 2011 11:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of roepen leg een handdoekie erbij voor het lekken, zulke bloedvlekken krijg je niet uit het matras
lolollquote:Op maandag 21 maart 2011 11:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat filmpje heb ik nog niet kunnen vinden
lijkt me wel he. is een beetje zoiets als een vrijwillige opnamequote:Op maandag 21 maart 2011 11:52 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
krijg je er wel uit joh
maarre kunnen de kandidaten ook uit zichzelf het huis verlaten als ze geen zin meer hebben..
nee ze hebben een contrakt getekend, krijgen eerst 24 uur bedenktijd.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:52 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
krijg je er wel uit joh
maarre kunnen de kandidaten ook uit zichzelf het huis verlaten als ze geen zin meer hebben..
Zelfs in Limbabwe doen mensen aan seks hoor!quote:Op maandag 21 maart 2011 11:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
en ook die pappa en mamma hebben dat waarschijnlijk ooit gedaan![]()
jaaaaaaa zelfs in limbabwe
Gatveredamme, wat goor. Maik is dus een goede zeeman en bevaart alles zeen. Jakiebah.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of roepen leg een handdoekie erbij voor het lekken, zulke bloedvlekken krijg je niet uit het matras
en dan zeggen dat je FOK niet kent MO, hij riep het vannacht nog oohhhhhhhhh FOKquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
en dan zeggen dat je FOK niet kent MO, hij riep het vannacht nog oohhhhhhhhh FOK
Neuh is de zenderquote:Op maandag 21 maart 2011 11:54 schreef suzi1 het volgende:
heeft laura nu die g-string van mo aan dr bikini hangen?!
[ afbeelding ]
Er is altijd de befaamde 24 uur.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:54 schreef Urb het volgende:
Als ze echt weg willen mogen ze er elk moment uit word er blijkbaar tegen ze gezegd, maar het lijkt erop dat ze toch altijd weer omgepraat worden.
[..]
![]()
Mo kent FOK wel btw maar toch een goeie.![]()
http://www.secretstory.nl/nieuws/1443/Maandag%2C+nominatiedag+quote:Op maandag 21 maart 2011 11:56 schreef danilel het volgende:
De vrouwen weten dus niet hoe er genomineerd gaat worden..
Vrouwen
Mannen
Gemengd............?
Omdat die het lekkerste zitten denk ikquote:Op maandag 21 maart 2011 11:57 schreef Stability het volgende:
waarom heeft sharon toch altijd van die rare mannenbroeken aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |