een rubens vrouw...quote:Op maandag 21 maart 2011 11:58 schreef iwannabehigh het volgende:
kvind die sharon helemaal niet zo dik eigenlijk
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:58 schreef iwannabehigh het volgende:
kvind die sharon helemaal niet zo dik eigenlijk
Ze is wat steviger maar dik is ze nietquote:Op maandag 21 maart 2011 12:00 schreef iwannabehigh het volgende:
oke kheb iets verkeerds gezegd hahaa
Stevig is een verbloeming voor dik.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze is wat steviger maar dik is ze niet
het is een vrouw met vlees en geen hap knokenquote:Op maandag 21 maart 2011 12:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze is wat steviger maar dik is ze niet
Wat voor maat zou ze hebben? 42 misschien?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Stevig is een verbloeming voor dik.
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:01 schreef Ripley het volgende:
Sharon is niet slank maar ook niet dik. Gewoon een gemiddeld postuur
Ik denk niet dat ze in 42 past met die dikke reet en huge bovenbenen.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:02 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Wat voor maat zou ze hebben? 42 misschien?
Sorry maar dat vind ik écht niet dik!
whahahaha HATERquote:Op maandag 21 maart 2011 12:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze in 42 past met die dikke reet en huge bovenbenen.
Vond het ook zeker meevallen op die fotoquote:Op maandag 21 maart 2011 12:02 schreef iwannabehigh het volgende:
hahaha oke ze is niet dun maar zeker niet dik
tenminste op die foto..
beter zo'n lichaam dan zo'n anorexia bottenlijf zonder rondingen , vind ik
Realistisch eerder.quote:
voor haar leeftijd is ze echt wel veel te dik hoor, kijk ff als ze straks eenmaal een kind heeft gekregen!!quote:Op maandag 21 maart 2011 12:03 schreef Roguee het volgende:
Vergeleken bij de rest lijkt sharon een dikke vette zeug ja. Maar dat is gewoon een gemiddeld postuur dunkt me
Ze heeft alleen te weinig tiet waardoor haar middel dikker lijkt. Wat grotere borsten zou haar figuur ten goede komen.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:02 schreef iwannabehigh het volgende:
hahaha oke ze is niet dun maar zeker niet dik
tenminste op die foto..
beter zo'n lichaam dan zo'n anorexia bottenlijf zonder rondingen , vind ik
En zo is dat!quote:Op maandag 21 maart 2011 12:04 schreef Stability het volgende:
[..]
voor haar leeftijd is ze echt wel veel te dik hoor, kijk ff als ze straks eenmaal een kind heeft gekregen!!
nou ja niet heel de wereld hoeft rond te lopen met anorexia lichameen.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:04 schreef Stability het volgende:
[..]
voor haar leeftijd is ze echt wel veel te dik hoor, kijk ff als ze straks eenmaal een kind heeft gekregen!!
Nou ik vind 'veel te dik' echt wel overdreven.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:04 schreef Stability het volgende:
[..]
Weet jij wel wat een damesmaat 42 is?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:04 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee hoor, je eigen realiteit dan
Mijn heupen/bovenbenen zijn ook flink, maar ik heb wel 42.. het is altijd moeilijk vergelijken als je iemand op tv ziet. Maar ik denk echt dat het niet veel meer zal zijn dan datquote:Op maandag 21 maart 2011 12:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze in 42 past met die dikke reet en huge bovenbenen.
jij ziet dus liever size zero...quote:Op maandag 21 maart 2011 12:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet jij wel wat een damesmaat 42 is?
ja heeft me moeder ook dus ja.. ,valt wel meequote:Op maandag 21 maart 2011 12:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet jij wel wat een damesmaat 42 is?
Het doet er niet toe wat ik liever zie, ik zíé dat Sharon niet in een maat 42 past.quote:
is goed als ze ooit op fok komt vragen we haar de maat van haar kleding en dan denk ik dat ze zegt maat 40/42 !!quote:Op maandag 21 maart 2011 12:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het doet er niet toe wat ik liever zie, ik zíé dat Sharon niet in een maat 42 past.
laat ik het dan zo zeggen/vragen: jij ziet leiver een size zero dan iemand die nog net niet in maat 42 past?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het doet er niet toe wat ik liever zie, ik zíé dat Sharon niet in een maat 42 past.
En jij kan beter een kleurplaat gaan inkleuren dan invullen wat ik liever zou zien.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
ja heeft me moeder ook dus ja.. ,valt wel mee
edit jij valt vast op gratenpakhuizen (niks mis mee)
Ik heb het niet over smaak.quote:
helaas probeert servio er dat helemaal uit te praten door te zeggen dat ze in een corset gehesen moet worden en dat ze er over 5 jaar vast wel beter uit zal zienquote:Op maandag 21 maart 2011 12:08 schreef Roguee het volgende:
Jaaaa lekkah boeiend verder, volgens mij zit Sharon wel prima in der vel en daar gaat het om
Ja wat een kwalbalquote:Op maandag 21 maart 2011 12:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
helaas probeert servio er dat helemaal uit te praten door te zeggen dat ze in een corset gehesen moet worden en dat ze er over 5 jaar vast wel beter uit zal zien
Bot omhuld met evenredig vlees.quote:
Poes is niet bot, poes heeft een meningquote:
ik wil wel een foto van poes.....quote:Op maandag 21 maart 2011 12:10 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Poes is niet bot, poes heeft een meningNiet een mening wat ik deel , maar het is haar mening en dat moeten we respecteren. He? Poesie?
Ja skattie, zo werkt het op een forum.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:10 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Poes is niet bot, poes heeft een meningNiet een mening wat ik deel , maar het is haar mening en dat moeten we respecteren. He? Poesie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |