Nou ja of ze zich goed hebben ingelezen is de vraag gisteren hadden ze het over RLS die verglijkbaar waren om mensen te tellen die het zelfde hadden meegemaakt kwamen ze uit op:quote:Op maandag 21 maart 2011 11:26 schreef Ripley het volgende:
Als je meedoet aan zo'n programma is het niet gek als je je bijvoorbeeld inleest in BB en dan kom je snel uit op FOK.
hahahha zit er toch niet ver vanaf hahha bemoei me overal meequote:Op maandag 21 maart 2011 11:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Je moet je pas zorgen gaan maken als alle zoektermen die je intypt naar posts van jezelf verwijzen
dat is om de korstjes los te wekenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:31 schreef knagsje het volgende:
Maik; als ik dit huis uit ben en in het hotel zit neem ik eerst een warm bad????? Hehe......eindelijk
vergeet je badjas niet , die kan ook wel een badje gebruikenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:31 schreef knagsje het volgende:
Maik; als ik dit huis uit ben en in het hotel zit neem ik eerst een warm bad????? Hehe......eindelijk
Neequote:Op maandag 21 maart 2011 11:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Misschien iets voor de volgende COS?
[COS #667] MO: ONGESTELD, GESEKST, MAAR NIET DOUCHEN
denk je?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Echt eh, zo onschuldig doen ze, maar iedereen heeft het allang door.![]()
Echtquote:Op maandag 21 maart 2011 11:32 schreef danilel het volgende:
By the way.....
Ik was toch verwonderd over die maffe string van Mo, zag net in een flits dat Aaf volgens mij ook zoiets draagt.
Heb ik net eens gegoogeld op disposable en g-sting en tadaaaa, volgens mij hebben ze dus wegwerp strings.
Hoeven ze die dingen tenminste niet te wassen.
eeh bahquote:Op maandag 21 maart 2011 11:32 schreef Tamaartje het volgende:
Maik: als het kan heb ik 3x per dag seks of 4 of 5
Als ik tijd heb![]()
![]()
waarop Jo haar bekakte muil ook even opent; tering leugenaar.......quote:Op maandag 21 maart 2011 11:32 schreef Tamaartje het volgende:
Maik: als het kan heb ik 3x per dag seks of 4 of 5
Als ik tijd heb![]()
![]()
me tooquote:Op maandag 21 maart 2011 11:33 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
EchtIk vind het er zo raar uit zien!
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:32 schreef danilel het volgende:
By the way.....
Ik was toch verwonderd over die maffe string van Mo, zag net in een flits dat Aaf volgens mij ook zoiets draagt.
Heb ik net eens gegoogeld op disposable en g-string en tadaaaa, volgens mij hebben ze dus wegwerp strings.
vraag of mama je brengtquote:Op maandag 21 maart 2011 11:33 schreef iwannabehigh het volgende:
hahahaha...
jaja misschien ben ik wel jonger dan dat ik zeg maar wil ik niet door de mand vallen en is dat mijn geheim![]()
maar moet zo werken, echt geen zin in en geen idee hoe ik daar moet komen, fiets of bus![]()
wegwerpstrings??? ik wist niet eens dat dat bestondquote:Op maandag 21 maart 2011 11:32 schreef danilel het volgende:
By the way.....
Heb ik net eens gegoogeld op disposable en g-string en tadaaaa, volgens mij hebben ze dus wegwerp strings.
Je vergeet E-Moquote:Op maandag 21 maart 2011 11:34 schreef iwannabehigh het volgende:
al die bijnamen hier ookik dacht dat ik erg was in real life maar dit slaat nog wel alles.. stervio alnix maaike.. hahaha
Het was vet dat is weggezogen wat ik begreepquote:Op maandag 21 maart 2011 11:34 schreef Mevrouwtje20 het volgende:
Maar Maik heeft borstverkleining gehad, dan moet hij toch aardige littekens hebben?
Stientje Sorbo ( Joanna) O.B.tje is Moniquequote:Op maandag 21 maart 2011 11:34 schreef iwannabehigh het volgende:
al die bijnamen hier ookik dacht dat ik erg was in real life maar dit slaat nog wel alles.. stervio alnix maaike.. hahaha
en lattix, lauwra dusquote:Op maandag 21 maart 2011 11:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Stientje Sorbo ( Joanna) O.B.tje is Monique
ja als sofietje weer besluit om een film te gaan makenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:36 schreef Tamaartje het volgende:
Mo: Zullen we ook worden uitgenodigd voor premieres van Nederlandse films?![]()
Maar dan klopt z'n geheim niet?!quote:Op maandag 21 maart 2011 11:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Het was vet dat is weggezogen wat ik begreep
hoe toepasselijkquote:Op maandag 21 maart 2011 11:37 schreef Stability het volgende:
[..]
ja als sofietje weer besluit om een film te gaan maken
Nee, ze zei een aantal keer "oke" en daarnet zei ze "... dat kan ik niet uitspreken"quote:Op maandag 21 maart 2011 11:37 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Was ze aan het lopen dan ?
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wegwerpstrings??? ik wist niet eens dat dat bestond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en toch zei sophie op tv in de show dat ze overal herkend werd en mensen met haar op de foto wildenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:38 schreef iwannabehigh het volgende:
hahahaahaaha ze hebben wel dromen man, helaas is het een flop
quote:Nachtelijk lawaai
21 maart om 11.22
Na het ontbijt hebben de bewoners het al snel over Maik en Monique.
De bewoners hebben iets gehoord vannacht en bespreken wat er gebeurd is. Aafke zegt dat iedereen wakker was, maar volgens Monique was het helemaal niet zo hard. Joanna zegt dat het hard genoeg was en dat ze zelfs extra is gaan bewegen in bed om het geluid een beetje te verdoezelen. Sharon waarschuwt Monique nog dat haar moeder meekijkt, Aafke wil vooral weten of Maik nou moest lachen na het hoogtepunt. Maik zegt dat hij niet meer weet waarom hij moest lachen.
Als net 5 of SBS de sponsor is wel maar denk niet dat het zo snel gaat gebeuren. Men moet gewoon weer netjes aan het werk als ze eruit komen. Vraag me echt af waarom sommige zich hebben opgegeven en wat hen is voorgehouden.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:36 schreef Urb het volgende:
Ja Mo jullie zullen worden uitgenodigd voor premieres van nieuwe films.![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:38 schreef danilel het volgende:
[..]
vieze gore smerige paus ben jij zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
Tja maar die is redelijk opvallend. De andere zijn toch wel van het kaliber redelijk normale mensen.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:39 schreef Stability het volgende:
[..]
en toch zei sophie op tv in de show dat ze overal herkend werd en mensen met haar op de foto wilden
Zo zijn toch alle pausenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:39 schreef knagsje het volgende:
[..]
vieze gore smerige paus ben jij zeg
Denk dat gerard ook wel herkend wordtquote:Op maandag 21 maart 2011 11:40 schreef marky het volgende:
[..]
Tja maar die is redelijk opvallend. De andere zijn toch wel van het kaliber redelijk normale mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |