Nou ja of ze zich goed hebben ingelezen is de vraag gisteren hadden ze het over RLS die verglijkbaar waren om mensen te tellen die het zelfde hadden meegemaakt kwamen ze uit op:quote:Op maandag 21 maart 2011 11:26 schreef Ripley het volgende:
Als je meedoet aan zo'n programma is het niet gek als je je bijvoorbeeld inleest in BB en dan kom je snel uit op FOK.
hahahha zit er toch niet ver vanaf hahha bemoei me overal meequote:Op maandag 21 maart 2011 11:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Je moet je pas zorgen gaan maken als alle zoektermen die je intypt naar posts van jezelf verwijzen
dat is om de korstjes los te wekenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:31 schreef knagsje het volgende:
Maik; als ik dit huis uit ben en in het hotel zit neem ik eerst een warm bad????? Hehe......eindelijk
vergeet je badjas niet , die kan ook wel een badje gebruikenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:31 schreef knagsje het volgende:
Maik; als ik dit huis uit ben en in het hotel zit neem ik eerst een warm bad????? Hehe......eindelijk
Neequote:Op maandag 21 maart 2011 11:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Misschien iets voor de volgende COS?
[COS #667] MO: ONGESTELD, GESEKST, MAAR NIET DOUCHEN
denk je?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Echt eh, zo onschuldig doen ze, maar iedereen heeft het allang door.![]()
Echtquote:Op maandag 21 maart 2011 11:32 schreef danilel het volgende:
By the way.....
Ik was toch verwonderd over die maffe string van Mo, zag net in een flits dat Aaf volgens mij ook zoiets draagt.
Heb ik net eens gegoogeld op disposable en g-sting en tadaaaa, volgens mij hebben ze dus wegwerp strings.
Hoeven ze die dingen tenminste niet te wassen.
eeh bahquote:Op maandag 21 maart 2011 11:32 schreef Tamaartje het volgende:
Maik: als het kan heb ik 3x per dag seks of 4 of 5
Als ik tijd heb![]()
![]()
waarop Jo haar bekakte muil ook even opent; tering leugenaar.......quote:Op maandag 21 maart 2011 11:32 schreef Tamaartje het volgende:
Maik: als het kan heb ik 3x per dag seks of 4 of 5
Als ik tijd heb![]()
![]()
me tooquote:Op maandag 21 maart 2011 11:33 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
EchtIk vind het er zo raar uit zien!
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:32 schreef danilel het volgende:
By the way.....
Ik was toch verwonderd over die maffe string van Mo, zag net in een flits dat Aaf volgens mij ook zoiets draagt.
Heb ik net eens gegoogeld op disposable en g-string en tadaaaa, volgens mij hebben ze dus wegwerp strings.
vraag of mama je brengtquote:Op maandag 21 maart 2011 11:33 schreef iwannabehigh het volgende:
hahahaha...
jaja misschien ben ik wel jonger dan dat ik zeg maar wil ik niet door de mand vallen en is dat mijn geheim![]()
maar moet zo werken, echt geen zin in en geen idee hoe ik daar moet komen, fiets of bus![]()
wegwerpstrings??? ik wist niet eens dat dat bestondquote:Op maandag 21 maart 2011 11:32 schreef danilel het volgende:
By the way.....
Heb ik net eens gegoogeld op disposable en g-string en tadaaaa, volgens mij hebben ze dus wegwerp strings.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |