watisser met je poppedopjequote:Op maandag 21 maart 2011 11:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, wel goed.
Nu op school, en straks richting ziekenhuis om bloed te laten prikken.
En dan vrijdag weer naar ziekenhuis om te kijken hoe het er voor staat.
samenwonen klinkt niet als vervelende omstandighedenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moest verhuizen door omstandigheden dat wel. Maar ben niet kleiner gaan wonen, wel samenwonen.![]()
Mja, ze doen het nu nog niet netjes, maar maanden geschorst worden omdat zij het fout in hun systeem hebben staan en het niet kunnen rechtzetten is erg frustrerend.![]()
Ken het hier eigenlijk niet anders.![]()
[..]
Blijkbaar niet.Mijn langgeheugen werkt misschien iets beter.
![]()
ehm....quote:Op maandag 21 maart 2011 11:39 schreef Barreltje het volgende:
is er nog iemand in de KSC die NIET onder het mes hoeft (of andere lichamelijke gebreken) , WEL een goede baan heeft (zonder vervelende collega's/managers etc)
en WEL een gelukkige relatie heeft?
Ik zie de quote van Bar, maar zie em nergens in het topicquote:Op maandag 21 maart 2011 11:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm....
nee![]()
volgende week onder het mes, kut managers
Niks bijzonders.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
watisser met je poppedopje?
juist dat bedoel ik.. we zijn allemaal een beetje probleem gevallenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zie de quote van Bar, maar zie em nergens in het topicMaar Bar, niet onder het mes, wel een gelukkige relatie alleen die bana nog
![]()
Ik zie het niet als een probleem, maar als een uitdagingquote:Op maandag 21 maart 2011 11:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
juist dat bedoel ik.. we zijn allemaal een beetje probleem gevallen
gedverdemme!quote:Op maandag 21 maart 2011 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zie het niet als een probleem, maar als een uitdaging![]()
nee, 21 uur in de week nuquote:Op maandag 21 maart 2011 11:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ben je alweer volledig aan het werk??
Ik hoef NIET onder het mes, heb een baan, maar GEEN gelukkige relatiequote:Op maandag 21 maart 2011 11:39 schreef Barreltje het volgende:
is er nog iemand in de KSC die NIET onder het mes hoeft (of andere lichamelijke gebreken) ,
WEL een goede baan heeft (zonder vervelende collega's/managers etc)
quote:
het waren niet voor niks 3 puntenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:43 schreef littledrummergirl het volgende:
@ bar, leuk leven, leuke bijbaan en studie, geweldige
alleen mn vinger is nog gebroken
Jawel, met jezelf en je vrienden/familiequote:Op maandag 21 maart 2011 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoef NIET onder het mes, heb een baan, maar GEEN gelukkige relatie.
ah gelukkigquote:Op maandag 21 maart 2011 11:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niks bijzonders.
Ik heb 8 maanden die medicijnen voor mijn roaccutane (acne).
Dus ik moet om de maand bloed laten prikken, en naar het ziekenhuis voor controle.
Ja, maar ik denk dat Barretje dat niet bedoeldequote:Op maandag 21 maart 2011 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, met jezelf en je vrienden/familie![]()
Geef me even en ik voldoe aan allesquote:Op maandag 21 maart 2011 11:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het waren niet voor niks 3 punten
er "mankeert" altijd wel wat aan
maan baas roept dat altijd.. ik hoor dat zinnetje dagelijks..quote:Op maandag 21 maart 2011 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Laat me nou
Als ik alles als probleem moet beschouwen dan kan ik het wel meteen opgeven
![]()
Nouja, het is gewoon vervelend.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ah gelukkigniks ernstigs verder
Ik ben geen prutserquote:Op maandag 21 maart 2011 11:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maan baas roept dat altijd.. ik hoor dat zinnetje dagelijks..
"nee het is geen probleem het is een UITDAAAAAAAAAAGING"
flikker op prutser!
Nou niet te veel ineens vragen hequote:Op maandag 21 maart 2011 11:39 schreef Barreltje het volgende:
is er nog iemand in de KSC die NIET onder het mes hoeft (of andere lichamelijke gebreken) ,
WEL een goede baan heeft (zonder vervelende collega's/managers etc)
true, maar toch is het leven leukquote:Op maandag 21 maart 2011 11:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het waren niet voor niks 3 punten
er "mankeert" altijd wel wat aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |