is nog rustig tochquote:Op maandag 21 maart 2011 11:10 schreef Symphonic het volgende:
Hier gaat het wel als een trein eigenlijk
ik zit dus niet op mijn eigen werkplek want daar kan ik onmogelijk 5 minuten ongestoord werkenquote:
Je hebt je nu verstopt in de kantine, naast de koffiemachine?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit dus niet op mijn eigen werkplek want daar kan ik onmogelijk 5 minuten ongestoord werken
Koffie-infuus .quote:Op maandag 21 maart 2011 11:13 schreef DaMart het volgende:
Je hebt je nu verstopt in de kantine, naast de koffiemachine?
wat een schattig topicquote:
Zou ik wel doenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt je nu verstopt in de kantine, naast de koffiemachine?
Die ene in Hoorn?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zou ik wel doenBoh, hier is het niet grappig met de telefoon.... als je niet opneemt (omdat je in gesprek bent) gaan mensen tijdens dat gesprek 5 keer lopen bellen
Maar ik zag net dat een super gave vacature waar ik eerst te laat voor was nog steeds openstaat zonder sluitingsdatum
Dus ik ga zo solliciteren
hoezo was je eerst te laat dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zou ik wel doenBoh, hier is het niet grappig met de telefoon.... als je niet opneemt (omdat je in gesprek bent) gaan mensen tijdens dat gesprek 5 keer lopen bellen
Maar ik zag net dat een super gave vacature waar ik eerst te laat voor was nog steeds openstaat zonder sluitingsdatum
Tsjoeke tsjoeke tsjoeke TUUT TUUTquote:Op maandag 21 maart 2011 11:10 schreef Symphonic het volgende:
Hier gaat het wel als een trein eigenlijk
Wok.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wok.Klopt, druk met verhuizen, wennen nieuwe omgeving, geregel met UWV...pff.
Hoe is het hier, zie weer veel nieuwe namen.
Ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:19 schreef Barreltje het volgende:
ik begrijp dat ik nieuw voor jou ben??
quote:
Liebchenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
oei dan ben je wel al even niet geweest!quote:Op maandag 21 maart 2011 11:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja.Ferrari, fles enz ken ik dan nog wel.
verhuizenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wok.Klopt, druk met verhuizen, wennen nieuwe omgeving, geregel met UWV...pff.
Hoe is het hier, zie weer veel nieuwe namen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |