Had ik ook, ben ook echt oprecht blij dat alles uit de wereld is, ik heb zo'n gruwelijke hekel aan ruzie, en jullie zijn echt hele fijne mensen waar ik ook oprecht van houquote:Op maandag 21 maart 2011 10:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik viel echt met een fijn gevoel in slaap, ben echt zo dankbaar.
Yep, en nu weer genoeg klefquote:Op maandag 21 maart 2011 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben ook blij dat alles weer goed is
Dat is wederzijds. We zijn weer echt een.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Had ik ook, ben ook echt oprecht blij dat alles uit de wereld is, ik he zo'n gruwelijke hekel aan ruzie, en jullie zijn echt hele fijne mensen waar ik ook oprecht van hou
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is wederzijds. We zijn weer echt een.
quote:
Ruzie is een groot woord maar laten we het zo zeggen, het was hier niet voor niks stil, maar dit weekend heeft alles uit de wereld geholpenquote:
Oud wiefke dat ge er bentquote:Op maandag 21 maart 2011 10:36 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vond het eerst ook jammer wat er gebeurd was en dacht dat dat misschien invloed zou hebben op het weekend. Ik heb er toen niet veel van meegekregen maar ik heb er dit weekend ook niets van gemerkt. Ik vind dat we dit vaker moeten doen.
Gretoejsn van Ria
Eens in Zeeland ofzo, kampvuurtje op het strandquote:Op maandag 21 maart 2011 10:36 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vond het eerst ook jammer wat er gebeurd was en dacht dat dat misschien invloed zou hebben op het weekend. Ik heb er toen niet veel van meegekregen maar ik heb er dit weekend ook niets van gemerkt. Ik vind dat we dit vaker moeten doen.
Gretoejsn van Ria
Ik kan nu een hele slechte grap maken maar dat doe ik niet, maar kampvuurtje op het strand met macaroni klinkt heerlijk!quote:Op maandag 21 maart 2011 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eens in Zeeland ofzo, kampvuurtje op het strand
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eens in Zeeland ofzo, kampvuurtje op het strand
Ja daarom ga ik er ook niet dicht bij zittenquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja daarom ga ik er ook niet dicht bij zitten![]()
Maar dan kunnen Wander en patje losgaan en dan hebben we geen vuurkorf nodig
Ik zat er net serieus aan te denkenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
In zeeland gaan er ook veel duitsers op vakantie, ben benieuwd hoe ze reageren als Wander losgaat met zijn machinegeweer
Ok heb echt geen idee over wie het gaat maar goed. Beter misschien om het niet op te rakelen.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kom jij effe onder een steen vandaan
Hoe was je date?
Jullie gaan elkaar nog wel zien? Zo ja dan mag je best toenadering zoeken, 3 x is scheepsrechtquote:Op maandag 21 maart 2011 10:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok heb echt geen idee over wie het gaat maar goed. Beter misschien om het niet op te rakelen.
Date was oké, beetje verwarrend voor me omdat ik niet echt toenadering durfde te zoeken. Al wilde ik op zich wel.
maar wel gezellig gehad ?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok heb echt geen idee over wie het gaat maar goed. Beter misschien om het niet op te rakelen.
Date was oké, beetje verwarrend voor me omdat ik niet echt toenadering durfde te zoeken. Al wilde ik op zich wel.
Ook goedemorgenquote:
morgequote:
Ja ik had er bijna een nachtmerrie vanquote:Op maandag 21 maart 2011 10:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Die haren in de wasbak is een stuk verwerking.
En jij werkt?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
morge
is druk op werk. stagiaire op wie ik normaal werk kan afschuiven is vrij, mn andere collega is vrij
Okquote:Op maandag 21 maart 2011 10:48 schreef Kally het volgende:
Ik kreeg gisteren nog een paar foto's van Bart. Een van zijn gezicht met een wat mindere baard en 1 van de wasbak waar de haren in lagen
mja iemand moet werkenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik had er bijna een nachtmerrie van![]()
[..]
En jij werkt?
Het is zulk mooi weer, en ik ben nog vrij vandaag
Ga vanmiddag mijn balkon zomerklaar maken
Hij paste goed in de bossen thuis jaquote:Op maandag 21 maart 2011 10:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok
Bart zag er wat verwilderd uit....
Deze post is heel gek als je de achtergrond niet weetquote:Op maandag 21 maart 2011 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
In zeeland gaan er ook veel duitsers op vakantie, ben benieuwd hoe ze reageren als Wander losgaat met zijn machinegeweer
Ja dat besef ik me ook dus netquote:Op maandag 21 maart 2011 10:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze post is heel gek als je de achtergrond niet weet
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Er zat net een man van minstens 2x mijn leeftijd de hele tijd naar me te kijken en zijn kruis te belasten. Niet echt romantisch ofzo...
Dat geldt hetzelfde voor die andere post waar Wander en ik losgaan op het strandquote:Op maandag 21 maart 2011 10:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze post is heel gek als je de achtergrond niet weet
En dan was Bart vrijdagquote:
Je zult ze toch een keer (moeten) tegenkomen.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny
Ik weet niet wat ik moet doen
De baby wil ik wel zien, maar mijn schoonzusje en schoon moeder niet.
Ben in een drama thuis gekomen. Wat isnu het geval geweest, Yurena is dus bijna doodgebloed, zegt dat ze van niks wist.
Maar als je echt van niks wist, dan zou je toch totaal in shock zijn???? Volgens mijn nichtje lag ze erbij alsof het de normaalste zaak van de wereld was
Nee Patrique die post dat hij mijn borsten heeft geschud is leukquote:Op maandag 21 maart 2011 10:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat geldt hetzelfde voor die andere post waar Wander en ik losgaan op het strand
Ik hoop dat die belasting hem pijn heeft gedaan. Een kilo baksteen op zijn zaakje zou hem goed doen.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Er zat net een man van minstens 2x mijn leeftijd de hele tijd naar me te kijken en zijn kruis te belasten. Niet echt romantisch ofzo...
Klinkt nu al smakelijkquote:Op maandag 21 maart 2011 10:48 schreef Kally het volgende:
Ik kreeg gisteren nog een paar foto's van Bart. Een van zijn gezicht met een wat mindere baard en 1 van de wasbak waar de haren in lagen
Ja ik weet hetquote:Op maandag 21 maart 2011 10:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je zult ze toch een keer (moeten) tegenkomen.
En dan weet je al hoe laat het is. Als je de naam al klaar hebt liggen, doet alsof er niks aan de hand is en ga zo maar door. Dan ben je gewoon een ontzettende leugenaar. Niet alleen naar anderen, maarvooral ook naar je zelf. En die leugens zullen nog heel wat problemen opleveren en daar kan ze niet iemand anders de schuld van geven.
Lasergayquote:Op maandag 21 maart 2011 10:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klinkt nu al smakelijk
Ik heb een foto van PatriQue (met zonnebril en lasergay-coupon) en slapende Hans
Die foto van Hansquote:Op maandag 21 maart 2011 10:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klinkt nu al smakelijk
Ik heb een foto van PatriQue (met zonnebril en lasergay-coupon) en slapende Hans
en alle andere posts tot nu toequote:Op maandag 21 maart 2011 10:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat geldt hetzelfde voor die andere post waar Wander en ik losgaan op het strand
Gewoon een heel klassiek concert in zn eentje... in zn slaapquote:Op maandag 21 maart 2011 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die foto van Hanshij lag er prinsheerlijk bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |