Oh, ik heb geen Apple, dus gewoon windows voor mijquote:
Ik heb QDOS op een floppy!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik heb geen Apple, dus gewoon windows voor mij
En dat jaquote:Op maandag 21 maart 2011 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat is zo basis, daar heeft geen gebruiker direct iets mee te maken.
Wat eromheen zit, vooral qua gebruikerservaring, dat is waar een OS op wordt afgerekend. En OSX is overal hetzelfde, dingen heten overal hetzelfde, knoppen doen overal hetzelfde etc.
Bij Linux en aanverwanten gebruikt iedereen zijn eigen interpretatie van hoe het moet en ziet alles er anders uit, heet anders, en doet wat anders.
Best mee te werken als je met je OS wil stoeien, 99% van de mensen weet niet eens wat een OS is (zie Samzz) en wil gewoon dat die kutcomputer het eens doet.
Is voor echte bazen!quote:
Wat voor baas ben ik dan wel niet, heb nog een MS-Dos op zolder staanquote:
verder nog iets gedaan, of meteen naar huus?quote:
Nee, zijn nog even Amsterdam in gegaan. Het plan was uit eten en een filmpje doen. Uiteindelijk is het alleen bij het eten gebleven... Geen zin om op de film te wachtenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
verder nog iets gedaan, of meteen naar huus?.
Met een leuke man?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, zijn nog even Amsterdam in gegaan. Het plan was uit eten en een filmpje doen. Uiteindelijk is het alleen bij het eten gebleven... Geen zin om op de film te wachten
Uhuuuhquote:
Met vrienden is het natuurlijk ook erg gezelligquote:Op maandag 21 maart 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
Uhuuuh
Met vriendenHoe is jouw 'date' gegaan? Of moet die nog plaatsvinden?
Omdat ik Amsterdam tof vind en de anderen daar nog niet geweest waren.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met vrienden is het natuurlijk ook erg gezelligVanwaar de keuze voor amsterdam? iets te vieren?
Die ging wel goed. Gekookt, gegeten, gebakje in schouwburg, voorstelling, samen met 2 vrienden van hem nog drankjes gedaan in t cafe.
Daarna naar huis, vriendinnen (van mij) opgehaald en de kroeg in / dansen
Alleen toen verdween m'n zin als sneeuw voor de zon, dus was al snel weer terug naar huis
Als het goed is wordt ik mogelijk nog uitgenodigd voor de verjaardag van een vriend van hem (officieel de broer van een vriendin van hem). Die vonden mij wel gezelligquote:Op maandag 21 maart 2011 15:33 schreef Samzz het volgende:
Omdat ik Amsterdam tof vind en de anderen daar nog niet geweest waren.
Druk dagje nog. Voor herhaling vatbaar?
Dus sla je de kroeg gewoon over? nep-studentequote:Op maandag 21 maart 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, zijn nog even Amsterdam in gegaan. Het plan was uit eten en een filmpje doen. Uiteindelijk is het alleen bij het eten gebleven... Geen zin om op de film te wachten
Leukquote:Op maandag 21 maart 2011 15:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het goed is wordt ik mogelijk nog uitgenodigd voor de verjaardag van een vriend van hem (officieel de broer van een vriendin van hem). Die vonden mij wel gezellig
Maar zal hem zeker nog wel eens spreken/met hem afspreken. Alleen geen idee nog of het iets serieus kan gaan worden bv
Sja, ik was niet de enige in het gezelschapquote:Op maandag 21 maart 2011 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus sla je de kroeg gewoon over? nep-studente.
Voor mij welquote:Op maandag 21 maart 2011 15:45 schreef Samzz het volgende:
Sja, ik was niet de enige in het gezelschap
bij mij ook niet zoquote:Op maandag 21 maart 2011 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Als ik in Amsterdam ben reageert niemand enthousiast
Ja dus, bij mij ook nietquote:Op maandag 21 maart 2011 15:46 schreef CherryLips het volgende:
En je belt mij niet eens hequote:Op maandag 21 maart 2011 15:46 schreef CherryLips het volgende:
maar er moet toch vast een reden voor zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 15:51 schreef rival het volgende:
Wat zeuren jullie nou allemaal dat je geen enthousiaste reacties krijgt bij een bepaald bezoek, tegen mij doet principieel nooit iemand enthousiast
Maar dat vind je raar?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:51 schreef rival het volgende:
Wat zeuren jullie nou allemaal dat je geen enthousiaste reacties krijgt bij een bepaald bezoek, tegen mij doet principieel nooit iemand enthousiast
'Ze' mogen mij nietquote:Op maandag 21 maart 2011 15:51 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar er moet toch vast een reden voor zijn
Ik heb liever dat je in Utrecht bent.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Spreekt dat niet voor zich?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moeten we het ook zeggen als we dat niet willen?
Oeh, is het wat?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:58 schreef HeatWave het volgende:
Beady Eyes in Paradiso vanavond, nieuwe band van Liam Gallagher (Oasis).
Vast niet, als hij geen ruzie kan maken met zn broer presteert ie vast niets.quote:
Neuhquote:Op maandag 21 maart 2011 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moeten we het ook zeggen als we dat niet willen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |