En je belt mij niet eens hequote:Op maandag 21 maart 2011 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Als ik in Amsterdam ben reageert niemand enthousiast
maar er moet toch vast een reden voor zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 15:51 schreef rival het volgende:
Wat zeuren jullie nou allemaal dat je geen enthousiaste reacties krijgt bij een bepaald bezoek, tegen mij doet principieel nooit iemand enthousiast
Maar dat vind je raar?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:51 schreef rival het volgende:
Wat zeuren jullie nou allemaal dat je geen enthousiaste reacties krijgt bij een bepaald bezoek, tegen mij doet principieel nooit iemand enthousiast
'Ze' mogen mij nietquote:Op maandag 21 maart 2011 15:51 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar er moet toch vast een reden voor zijn
Ik heb liever dat je in Utrecht bent.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Als ik in Amsterdam ben reageert niemand enthousiast
Spreekt dat niet voor zich?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moeten we het ook zeggen als we dat niet willen?
Oeh, is het wat?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:58 schreef HeatWave het volgende:
Beady Eyes in Paradiso vanavond, nieuwe band van Liam Gallagher (Oasis).
Vast niet, als hij geen ruzie kan maken met zn broer presteert ie vast niets.quote:
Neuhquote:Op maandag 21 maart 2011 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moeten we het ook zeggen als we dat niet willen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |