Nee, die jack hebben we 1,5 jaar flink afgericht. Gewoon zelf gedaan, genoeg ervaring met honden. Dus geen puppy cursus of wat dan ook. En het is een voorbeeldig beest. Goed karakter, energiek en zeer goed luisterend. Durf haar prima los te laten lopen.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Arm dingHoe vaak wordt hij uitgelaten dan?
[..]
Maar die is vast ook niet zo geboren.
Geen idee, ik kom er amper. Drie, vier keer per dag. Soms plasje in de tuin.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Arm dingHoe vaak wordt hij uitgelaten dan?
[..]
Maar die is vast ook niet zo geboren.
Juist wel, vriendin heeft ook een herder, luisterd naar niemand, zou zogenaamd gemuilkorfd naar buiten moeten en zou naar alles en iedereen bijten en grommen.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan heeft ie z'n gekke uurtje en dan rent ie rondjes door de kamer, springt ie op de banken, en dan krijgt ie nog op z'n flikker ookHij luistert ook voor geen meter, zou hem niet los laten lopen.
Onze hond was gezakt voor twee puppycursussenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:04 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nee, die jack hebben we 1,5 jaar flink afgericht. Gewoon zelf gedaan, genoeg ervaring met honden. Dus geen puppy cursus of wat dan ook. En het is een voorbeeldig beest. Goed karakter, energiek en zeer goed luisterend. Durf haar prima los te laten lopen.
Precies. Je hebt 'm afgericht. Dat moet met die husky dus ook gebeuren voor het dier zo is als jouw hondquote:Op maandag 21 maart 2011 10:04 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nee, die jack hebben we 1,5 jaar flink afgericht. Gewoon zelf gedaan, genoeg ervaring met honden. Dus geen puppy cursus of wat dan ook. En het is een voorbeeldig beest. Goed karakter, energiek en zeer goed luisterend. Durf haar prima los te laten lopen.
In een manege, en dan kwamen ze aanzetten met paraplu's en stofzuigers en paarden en katten om die honden eraan te laten wennenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:07 schreef Samzz het volgende:
Ik vind een puppycursus wel ideaal trouwens. Ik kan ook niet wachten tot ik weer een pup heb om eraan mee te doen
wtf, dat is ook wel echt lompquote:Op maandag 21 maart 2011 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In een manege, en dan kwamen ze aanzetten met paraplu's en stofzuigers en paarden en katten om die honden eraan te laten wennenMet de stofzuiger is het nooit goed gekomen.
Maar ze moeten er wel aan wennen. Zo vaak kom je geen paarden tegen, maar stel je laat je hond een keer uit op de hei of in het bos en er komt een paard langs, dan is je hond pleite en in paniek.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wtf, dat is ook wel echt lompzo'n beest hoeft niet over al zijn angsten heen te komen
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In een manege, en dan kwamen ze aanzetten met paraplu's en stofzuigers en paarden en katten om die honden eraan te laten wennenMet de stofzuiger is het nooit goed gekomen.
Of hij valt het paard aan, ben je nog verder van huis.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ze moeten er wel aan wennen. Zo vaak kom je geen paarden tegen, maar stel je laat je hond een keer uit op de hei of in het bos en er komt een paard langs, dan is je hond pleite en in paniek.
Dan liever een pandahondquote:Op maandag 21 maart 2011 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ze moeten er wel aan wennen. Zo vaak kom je geen paarden tegen, maar stel je laat je hond een keer uit op de hei of in het bos en er komt een paard langs, dan is je hond pleite en in paniek.
Toen ze doof werd was de stofzuiger stukken minder eng, kon je de hond schoonzuigenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:11 schreef Samzz het volgende:
[..]Super toch! Toch typisch hoe veel dieren bang zijn voor de stofzuiger...
[..]
Of hij valt het paard aan, ben je nog verder van huis.
Ik kan me best voorstellen dat het geluid van dat ding niet prettig is voor dieren...quote:Op maandag 21 maart 2011 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ze doof werd was de stofzuiger stukken minder eng, kon je de hond schoonzuigen
Zit ik echt net te lezenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:32 schreef Samzz het volgende:
NAVO akkoord met afdwingen wapenembargo Libië
Ik vraag me af of het zin heeft...
Ja, ik ook wel... Ik ben ook wel benieuwd naar de werkelijke motieven van de VS o.a. Volgens de Spits is dit oliequote:Op maandag 21 maart 2011 10:33 schreef STING het volgende:
[..]
Zit ik echt net te lezen
Ben benieuwd tot hoe hoog dit gaat escaleren.
De CIA heeft gewoon de volkopstanden gestimuleerd in die regio, waaronder in Libië.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel... Ik ben ook wel benieuwd naar de werkelijke motieven van de VS o.a. Volgens de Spits is dit olie
It's a conspiracyquote:Op maandag 21 maart 2011 10:38 schreef STING het volgende:
[..]
De CIA heeft gewoon de volkopstanden gestimuleerd in die regio, waaronder in Libië.
Dit is inderdaad gewoon slechts fase 2 van een master plan
Is het erg dat ik zeg dat ik die foto's wel mee vind vallen?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[Upd] Gruwelfoto's Amerikaanse militairen opgedoken
Oh lekker, iemand heeft de foto's gevonden
Maar om er nou zo lachend bij te staan en foto's te makenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het erg dat ik zeg dat ik die foto's wel mee vind vallen?Ik bedoel, het is oorlog, dan is het niet raar dat er mensen omgebracht worden.
Dat lachen vind ik ook wat vreemd...quote:Op maandag 21 maart 2011 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar om er nou zo lachend bij te staan en foto's te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |