De hele dag? Als in 24 uur lang? Klinkt vermoeiend.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mietje!
Gisteren hele dag met 2 honden over het strand gelopen! Was heerlijk!
Arme hondenquote:Op maandag 21 maart 2011 09:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
De hele dag? Als in 24 uur lang? Klinkt vermoeiend.
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
/sammzzzquote:
Ik ben gister helemaal niet buiten geweestquote:Op maandag 21 maart 2011 09:43 schreef PeuRac het volgende:
's ochtends met 5 graden buiten lopen of rond de middag als de zon hoog staat lekker buiten zijn is een groot verschil![]()
Ik zag gisteren ook t grootste deel van de middag buiten.
Zondequote:Op maandag 21 maart 2011 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gister helemaal niet buiten geweest
Nou ja, het is best zielig want honden blijven lopen zolang hun baasje blijft lopenquote:Op maandag 21 maart 2011 09:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
/sammzzz
Dat is helemaal niet goed voor die honden, want als honden heel veel zand tussen hun tenen krijgen dan krijgen ze 10093730983% zeker heel veel last van ingegroeide garnalen tussen hun vierde en vijfde teen en dat moet je nooit willen!
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
/sammzzz
Dat is helemaal niet goed voor die honden, want als honden heel veel zand tussen hun tenen krijgen dan krijgen ze 10093730983% zeker heel veel last van ingegroeide garnalen tussen hun vierde en vijfde teen en dat moet je nooit willen!
Maar de meeste honden die gaan gewoon liggen als ze het zat zijn en niet meer kunnen of willenquote:Op maandag 21 maart 2011 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, het is best zielig want honden blijven lopen zolang hun baasje blijft lopenDaarom verwonder ik me ook altijd over die mensen die met hond meedoen aan een wandeltocht. Het baasje is misschien wel redelijk in vorm, maar dan zie je ze lopen met van die dikke worsten 'want dat is goed voor ze, krijgen ze beweging' terwijl de tong over de vloer sleept na een kilometertje of vijf
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je ze traint kan het welquote:Op maandag 21 maart 2011 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, het is best zielig want honden blijven lopen zolang hun baasje blijft lopenDaarom verwonder ik me ook altijd over die mensen die met hond meedoen aan een wandeltocht. Het baasje is misschien wel redelijk in vorm, maar dan zie je ze lopen met van die dikke worsten 'want dat is goed voor ze, krijgen ze beweging' terwijl de tong over de vloer sleept na een kilometertje of vijf
Onzin! Honden lijken op hun baas.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat die 2 honden toch een betere conditie hadden dan dat ik hebquote:Op maandag 21 maart 2011 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat veel honden ook doorliepen.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar de meeste honden die gaan gewoon liggen als ze het zat zijn en niet meer kunnen of willen
Als ze het echt niets aan vinden mag je ze tillen de rest van het stuk
ja, daarom mis ik m'n hond. Ben echt kilo's aangekomenquote:Op maandag 21 maart 2011 09:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je ze traint kan het welgewoon lekker met de baas mee trainen
Altijd leuk, dat lachen om je eigen grappen, he?quote:
Lijkt me eerder andersomquote:Op maandag 21 maart 2011 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat veel honden ook doorliepen.
Hondje van een kennis van me ging inderdaad gewoon liggen, maar dat was een Yorkshire-beestje dus die stopte je gewoon in je tasEn dat beestje was 12 ofzo, dan mag het. Femmie
Tof beestje was dat. Was alleen bang dat ik op 'r zou staan. Ze verdween ook steeds op de hei, was als de dood dat ze was gegrepen door een rat ofzo.
jij trainde met de hond ipv de hond met jouquote:Op maandag 21 maart 2011 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, daarom mis ik m'n hond. Ben echt kilo's aangekomen
Iets leuk vinden staat niet gelijk aan lachen.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Altijd leuk, dat lachen om je eigen grappen, he?
Mijn moeder heeft nu een hondje die zou al gaan zitten als mijn moeder zou beginnen met rennen, zo van: Dikke lul dat doe ik echt niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat veel honden ook doorliepen.
Hondje van een kennis van me ging inderdaad gewoon liggen, maar dat was een Yorkshire-beestje dus die stopte je gewoon in je tasEn dat beestje was 12 ofzo, dan mag het. Femmie
Tof beestje was dat. Was alleen bang dat ik op 'r zou staan. Ze verdween ook steeds op de hei, was als de dood dat ze was gegrepen door een rat ofzo.
Die laatstequote:Op maandag 21 maart 2011 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onzin! Honden lijken op hun baas.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met mijn hond kon ik gewoon niet rennen. Die schoot steeds voor je voeten langs en dan ging je zowat op je giegel. Nee, dan zeiden we dat ze moest blijven zitten, dan liepen we een heel stuk en dan zwaaiden ze dat ze mocht komen. Op zich best zielig, want die hond dacht waarschijnlijk steeds dat we d'r achterlieten en bleef heel trouw zitten, maar zo vielen er geen gewondenquote:Op maandag 21 maart 2011 09:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft nu een hondje die zou al gaan zitten als mijn moeder zou beginnen met rennen, zo van: Dikke lul dat doe ik echt niet.
Hondje van mijn zusje die wil best mee rennen, vind ze leuk. Tot ze het zat is en dan kan je die dikke dus gewoon tillen
En de hondjes die mijn tante heeft gehad waren precies zijn
Je moet die ratten niet onderschattenquote:
Ik overschat de hond zie ikquote:Op maandag 21 maart 2011 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet die ratten niet onderschattenHet was echt een klein beestje en overal bang voor.
Hahaquote:Op maandag 21 maart 2011 09:53 schreef Tally het volgende:
Mijn vader werd zaterdag even getraind door de honddankzij mijn Oom.
De hond had een bal gevonden in het bos en die werd er helemaal hyper van. Maar ze luistert voor geen meter dus mag niet los. Dus mijn Oom gooide elke keer het balletje weg en de hond er achteraan. Mijn vader moest daardoor mee rennen
De hond en mijn Pa waren gesloopt toen ze thuis kwamen 's avonds
En aan de riem met dr rennen? Dan kan je dr voor je voeten weg houden en gewoon leren dat ze niet voor je voeten looptquote:Op maandag 21 maart 2011 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met mijn hond kon ik gewoon niet rennen. Die schoot steeds voor je voeten langs en dan ging je zowat op je giegel. Nee, dan zeiden we dat ze moest blijven zitten, dan liepen we een heel stuk en dan zwaaiden ze dat ze mocht komen. Op zich best zielig, want die hond dacht waarschijnlijk steeds dat we d'r achterlieten en bleef heel trouw zitten, maar zo vielen er geen gewonden
trouwens, honden los op de hei? Dat mag toch niet?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Of dan had ze d'r gekke uurtje op de hei en dan was ze een kwartier lang alleen maar als een dolle heen en weer aan het rennen. Was ze wel rustig 's avonds.
Ruimschoots.quote:
Sneuquote:Op maandag 21 maart 2011 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ruimschoots.
Beestje was ook niet veel later overleden, heb haar maar een paar keer uitgelaten. Maar zooo schattig en klein
Nee, dan struikelde je over de riem. Dan rende ze wel een heel stuk netjes met je mee, als je d'r naast je liet rennen. Maar op een gegeven moment rook ze dan ergens iets en dan trok ze me omver. Kon ook niet met 'r fietsen, als ze dan ergens een golden retriever zag lag ik onderuit.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hahahandig zo'n oom
[..]
En aan de riem met dr rennen? Dan kan je dr voor je voeten weg houden en gewoon leren dat ze niet voor je voeten loopt
Gisteren hele dag achter een niet echt goed luisterende husky van mijn zwager aangerend. Wat een ongeleid jong projectiel is dat zeg. Mijn eigen jack russel luistert juist top, en die snapte er al niks van dat dat lompe beest mar steeds zijn eigen gang ging.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij trainde met de hond ipv de hond met jou![]()
Zou voor mij een grote plus zijn, dan zou ik tenminste elke dag gaan rennen.
Honden op het strandquote:Op maandag 21 maart 2011 09:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gisteren hele dag achter een niet echt goed luisterende husky van mijn zwager aangerend. Wat een ongeleid jong projectiel is dat zeg. Mijn eigen jack russel luistert juist top, en die snapte er al niks van dat dat lompe beest mar steeds zijn eigen gang ging.
Oj, dat klinkt als de husky van m'n oudtante...quote:Op maandag 21 maart 2011 09:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gisteren hele dag achter een niet echt goed luisterende husky van mijn zwager aangerend. Wat een ongeleid jong projectiel is dat zeg. Mijn eigen jack russel luistert juist top, en die snapte er al niks van dat dat lompe beest mar steeds zijn eigen gang ging.
Mijn oom en tante hebben een bearded collie, hiervoor ook eentje gehad. Schat van een beest, maar hij komt volgens mij amper tot het eind van de straat. Ongeleid projectiel ook. En dan terwijl ze zo dicht bij de hei wonen, maar die hond durft de auto niet in. Ik zou dolgraag die hond elk weekend op de hei willen uitlatenquote:Op maandag 21 maart 2011 09:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oj, dat klinkt als de husky van m'n oudtante...Maar die mocht dan ook echt helemaal niks verder behalve een uurtje een blokje om op een dag.
Van katten kan ik t hebben, maar een hond moet gewoon luisteren. Hij mag best ongeleid z'n gang gaan, maar wanneer ik het zeg. Niet wanneer het hem blieft.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik heb zo'n medelijden gehad met die hond... Het was gewoon zielig.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn oom en tante hebben een bearded collie, hiervoor ook eentje gehad. Schat van een beest, maar hij komt volgens mij amper tot het eind van de straat. Ongeleid projectiel ook. En dan terwijl ze zo dicht bij de hei wonen, maar die hond durft de auto niet in. Ik zou dolgraag die hond elk weekend op de hei willen uitlaten
Beest is nog in training, en dat was gisteren goed te merken. Want teveel afleiding was niet goed, gelukkig is het strand en kan je hem goed in de gaten houden. Maar toch irritant om steeds achter dat beest aan te lopen.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van katten kan ik t hebben, maar een hond moet gewoon luisteren. Hij mag best ongeleid z'n gang gaan, maar wanneer ik het zeg. Niet wanneer het hem blieft.
Vroeger veel de Golden Retriever van de buren uitgelaten (als zij overdag naar t werk waren). Die luisterde zo goed, dat ik vaak de riem niet eens mee nam, terwijl ik 2x een grote weg over moest met em.
Husky's moet je vaak en veel hard laten bewegen, anders worden ze helemaal hyper ja.
En dan heeft ie z'n gekke uurtje en dan rent ie rondjes door de kamer, springt ie op de banken, en dan krijgt ie nog op z'n flikker ookquote:Op maandag 21 maart 2011 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb zo'n medelijden gehad met die hond... Het was gewoon zielig.
Het leven van de hond van je oom en tante klinkt ook niet leuk
het nadeel van het strand zijn vliegersquote:Op maandag 21 maart 2011 10:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Beest is nog in training, en dat was gisteren goed te merken. Want teveel afleiding was niet goed, gelukkig is het strand en kan je hem goed in de gaten houden. Maar toch irritant om steeds achter dat beest aan te lopen.
Die Jack Russel is juist super afgericht. Reageert netjes op mijn fluit en wijkt op zijn hoogst 10 meter van mij af.
Arm dingquote:Op maandag 21 maart 2011 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan heeft ie z'n gekke uurtje en dan rent ie rondjes door de kamer, springt ie op de banken, en dan krijgt ie nog op z'n flikker ookHij luistert ook voor geen meter, zou hem niet los laten lopen.
Maar die is vast ook niet zo geboren.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Beest is nog in training, en dat was gisteren goed te merken. Want teveel afleiding was niet goed, gelukkig is het strand en kan je hem goed in de gaten houden. Maar toch irritant om steeds achter dat beest aan te lopen.
Die Jack Russel is juist super afgericht. Reageert netjes op mijn fluit en wijkt op zijn hoogst 10 meter van mij af.
Die retriever mocht overal lopen waar die wilde als die los was, zolang die maar meteen terug kwam als ik em riep en dat deed die. Hij liep niet de weg op en als iemand aan gaf dat die niet in de buurt mocht komen, dan viel die hen ook niet lastig.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mag niet op zandvoortquote:Op maandag 21 maart 2011 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het nadeel van het strand zijn vliegersEn van die kerels die er in buggy's achter hangen. Paar keer doodsangsten uitgestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |