Nee, die jack hebben we 1,5 jaar flink afgericht. Gewoon zelf gedaan, genoeg ervaring met honden. Dus geen puppy cursus of wat dan ook. En het is een voorbeeldig beest. Goed karakter, energiek en zeer goed luisterend. Durf haar prima los te laten lopen.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Arm dingHoe vaak wordt hij uitgelaten dan?
[..]
Maar die is vast ook niet zo geboren.
Geen idee, ik kom er amper. Drie, vier keer per dag. Soms plasje in de tuin.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Arm dingHoe vaak wordt hij uitgelaten dan?
[..]
Maar die is vast ook niet zo geboren.
Juist wel, vriendin heeft ook een herder, luisterd naar niemand, zou zogenaamd gemuilkorfd naar buiten moeten en zou naar alles en iedereen bijten en grommen.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan heeft ie z'n gekke uurtje en dan rent ie rondjes door de kamer, springt ie op de banken, en dan krijgt ie nog op z'n flikker ookHij luistert ook voor geen meter, zou hem niet los laten lopen.
Onze hond was gezakt voor twee puppycursussenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:04 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nee, die jack hebben we 1,5 jaar flink afgericht. Gewoon zelf gedaan, genoeg ervaring met honden. Dus geen puppy cursus of wat dan ook. En het is een voorbeeldig beest. Goed karakter, energiek en zeer goed luisterend. Durf haar prima los te laten lopen.
Precies. Je hebt 'm afgericht. Dat moet met die husky dus ook gebeuren voor het dier zo is als jouw hondquote:Op maandag 21 maart 2011 10:04 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nee, die jack hebben we 1,5 jaar flink afgericht. Gewoon zelf gedaan, genoeg ervaring met honden. Dus geen puppy cursus of wat dan ook. En het is een voorbeeldig beest. Goed karakter, energiek en zeer goed luisterend. Durf haar prima los te laten lopen.
In een manege, en dan kwamen ze aanzetten met paraplu's en stofzuigers en paarden en katten om die honden eraan te laten wennenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:07 schreef Samzz het volgende:
Ik vind een puppycursus wel ideaal trouwens. Ik kan ook niet wachten tot ik weer een pup heb om eraan mee te doen
wtf, dat is ook wel echt lompquote:Op maandag 21 maart 2011 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In een manege, en dan kwamen ze aanzetten met paraplu's en stofzuigers en paarden en katten om die honden eraan te laten wennenMet de stofzuiger is het nooit goed gekomen.
Maar ze moeten er wel aan wennen. Zo vaak kom je geen paarden tegen, maar stel je laat je hond een keer uit op de hei of in het bos en er komt een paard langs, dan is je hond pleite en in paniek.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wtf, dat is ook wel echt lompzo'n beest hoeft niet over al zijn angsten heen te komen
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In een manege, en dan kwamen ze aanzetten met paraplu's en stofzuigers en paarden en katten om die honden eraan te laten wennenMet de stofzuiger is het nooit goed gekomen.
Of hij valt het paard aan, ben je nog verder van huis.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ze moeten er wel aan wennen. Zo vaak kom je geen paarden tegen, maar stel je laat je hond een keer uit op de hei of in het bos en er komt een paard langs, dan is je hond pleite en in paniek.
Dan liever een pandahondquote:Op maandag 21 maart 2011 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ze moeten er wel aan wennen. Zo vaak kom je geen paarden tegen, maar stel je laat je hond een keer uit op de hei of in het bos en er komt een paard langs, dan is je hond pleite en in paniek.
Toen ze doof werd was de stofzuiger stukken minder eng, kon je de hond schoonzuigenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:11 schreef Samzz het volgende:
[..]Super toch! Toch typisch hoe veel dieren bang zijn voor de stofzuiger...
[..]
Of hij valt het paard aan, ben je nog verder van huis.
Ik kan me best voorstellen dat het geluid van dat ding niet prettig is voor dieren...quote:Op maandag 21 maart 2011 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ze doof werd was de stofzuiger stukken minder eng, kon je de hond schoonzuigen
Zit ik echt net te lezenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:32 schreef Samzz het volgende:
NAVO akkoord met afdwingen wapenembargo Libië
Ik vraag me af of het zin heeft...
Ja, ik ook wel... Ik ben ook wel benieuwd naar de werkelijke motieven van de VS o.a. Volgens de Spits is dit oliequote:Op maandag 21 maart 2011 10:33 schreef STING het volgende:
[..]
Zit ik echt net te lezen
Ben benieuwd tot hoe hoog dit gaat escaleren.
De CIA heeft gewoon de volkopstanden gestimuleerd in die regio, waaronder in Libië.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel... Ik ben ook wel benieuwd naar de werkelijke motieven van de VS o.a. Volgens de Spits is dit olie
It's a conspiracyquote:Op maandag 21 maart 2011 10:38 schreef STING het volgende:
[..]
De CIA heeft gewoon de volkopstanden gestimuleerd in die regio, waaronder in Libië.
Dit is inderdaad gewoon slechts fase 2 van een master plan
Is het erg dat ik zeg dat ik die foto's wel mee vind vallen?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[Upd] Gruwelfoto's Amerikaanse militairen opgedoken
Oh lekker, iemand heeft de foto's gevonden
Maar om er nou zo lachend bij te staan en foto's te makenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het erg dat ik zeg dat ik die foto's wel mee vind vallen?Ik bedoel, het is oorlog, dan is het niet raar dat er mensen omgebracht worden.
Dat lachen vind ik ook wat vreemd...quote:Op maandag 21 maart 2011 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar om er nou zo lachend bij te staan en foto's te maken
Ik vraag me af of dit komt als gevolg van de oorlog... Dat je er zeg maar zo verknipt van raakt, dat je er een morbide vorm van humor op nahoudt.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:53 schreef PeuRac het volgende:
Inderdaad, moet je trots op zijn![]()
zeker die burgers, kudo's hoor![]()
ik mag hopen dat ze vervolgd worden. En ik snap wel dat je er verknipt van raakt, maar dat is nog geen reden om respectloos met doden om te gaan. Hij zou ook niet willen dat iemand zo bij zijn lijk zit ooit.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit komt als gevolg van de oorlog... Dat je er zeg maar zo verknipt van raakt, dat je er een morbide vorm van humor op nahoudt.
Volgens mij worden de mensen in kwestie ook vervolgd.
Dat vinden wij. Maar ik vraag me dus af of die militairen ook nog zo denken... Volgens mij heeft Stanley Kubrick er een film over gemaakt. Oorlog maakt echt enorm veel kapotquote:Op maandag 21 maart 2011 10:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ze vervolgd worden. En ik snap wel dat je er verknipt van raakt, maar dat is nog geen reden om respectloos met doden om te gaan. Hij zou ook niet willen dat iemand zo bij zijn lijk zit ooit.
Het is denk ik vergelijkbaar met de toestanden in Abu Ghraib gevangenis.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit komt als gevolg van de oorlog... Dat je er zeg maar zo verknipt van raakt, dat je er een morbide vorm van humor op nahoudt.
Volgens mij worden de mensen in kwestie ook vervolgd.
Ja, dat denk ik dus ook. Ik vraag me dan ook af in hoeverre deze mensen echt iets kunnen doen aan hoe ze zich gedragen. Die zijn psychisch denk ik helemaal naar de tyfus geholpen door wat ze hebben gezien en meegemaakt.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:59 schreef STING het volgende:
[..]
Het is denk ik vergelijkbaar met de toestanden in Abu Ghraib gevangenis.
Ik wil het niet goedpraten, maar als je maar lang genoeg onder bepaalde slechte omstandigheden opereert, komt bij het gemiddelde persoon die dark side omhoog.
Ja, o wee als een Afghaan oid zo blij bij het lijk van een Amerikaanse soldaat zit.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ze vervolgd worden. En ik snap wel dat je er verknipt van raakt, maar dat is nog geen reden om respectloos met doden om te gaan. Hij zou ook niet willen dat iemand zo bij zijn lijk zit ooit.
Was die niet toevallig dit weekend voor de tig duizendste keer op tv?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vinden wij. Maar ik vraag me dus af of die militairen ook nog zo denken... Volgens mij heeft Stanley Kubrick er een film over gemaakt. Oorlog maakt echt enorm veel kapot
Full Metal jacket?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Was die niet toevallig dit weekend voor de tig duizendste keer op tv?
Geen idee. Weinig tv gekeken van 't weekend.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Was die niet toevallig dit weekend voor de tig duizendste keer op tv?
Maar dat gebeurt echt welquote:Op maandag 21 maart 2011 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, o wee als een Afghaan oid zo blij bij het lijk van een Amerikaanse soldaat zit.
Ik heb helemaal geen tv gekeken. Zaterdag naar de show van Javier Guzman geweest.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Weinig tv gekeken van 't weekend.En het is idd Full Metal Jacket. Erg goede film.
[..]
Maar dat gebeurt echt wel
Jij kent de tv programmering uit je hoofd?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen tv gekeken. Zaterdag naar de show van Javier Guzman geweest.
Nee, maar ik kijk nog wel eens welke films erop tv komen in het weekend.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij kent de tv programmering uit je hoofd?
Oh ja, dat kan ook nog iddquote:Op maandag 21 maart 2011 11:28 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nee, maar ik kijk nog wel eens welke films erop tv komen in het weekend.
Dat is bij mij eigenlijk gewoon standaardquote:Op maandag 21 maart 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
Zo, kantoor netjes gemaaktMocht ook wel, zag door de stapels papieren het bureaublad niet eens meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |