De hele dag? Als in 24 uur lang? Klinkt vermoeiend.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mietje!
Gisteren hele dag met 2 honden over het strand gelopen! Was heerlijk!
Arme hondenquote:Op maandag 21 maart 2011 09:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
De hele dag? Als in 24 uur lang? Klinkt vermoeiend.
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
/sammzzzquote:
Ik ben gister helemaal niet buiten geweestquote:Op maandag 21 maart 2011 09:43 schreef PeuRac het volgende:
's ochtends met 5 graden buiten lopen of rond de middag als de zon hoog staat lekker buiten zijn is een groot verschil![]()
Ik zag gisteren ook t grootste deel van de middag buiten.
Zondequote:Op maandag 21 maart 2011 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gister helemaal niet buiten geweest
Nou ja, het is best zielig want honden blijven lopen zolang hun baasje blijft lopenquote:Op maandag 21 maart 2011 09:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
/sammzzz
Dat is helemaal niet goed voor die honden, want als honden heel veel zand tussen hun tenen krijgen dan krijgen ze 10093730983% zeker heel veel last van ingegroeide garnalen tussen hun vierde en vijfde teen en dat moet je nooit willen!
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
/sammzzz
Dat is helemaal niet goed voor die honden, want als honden heel veel zand tussen hun tenen krijgen dan krijgen ze 10093730983% zeker heel veel last van ingegroeide garnalen tussen hun vierde en vijfde teen en dat moet je nooit willen!
Maar de meeste honden die gaan gewoon liggen als ze het zat zijn en niet meer kunnen of willenquote:Op maandag 21 maart 2011 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, het is best zielig want honden blijven lopen zolang hun baasje blijft lopenDaarom verwonder ik me ook altijd over die mensen die met hond meedoen aan een wandeltocht. Het baasje is misschien wel redelijk in vorm, maar dan zie je ze lopen met van die dikke worsten 'want dat is goed voor ze, krijgen ze beweging' terwijl de tong over de vloer sleept na een kilometertje of vijf
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je ze traint kan het welquote:Op maandag 21 maart 2011 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, het is best zielig want honden blijven lopen zolang hun baasje blijft lopenDaarom verwonder ik me ook altijd over die mensen die met hond meedoen aan een wandeltocht. Het baasje is misschien wel redelijk in vorm, maar dan zie je ze lopen met van die dikke worsten 'want dat is goed voor ze, krijgen ze beweging' terwijl de tong over de vloer sleept na een kilometertje of vijf
Onzin! Honden lijken op hun baas.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat die 2 honden toch een betere conditie hadden dan dat ik hebquote:Op maandag 21 maart 2011 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat veel honden ook doorliepen.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar de meeste honden die gaan gewoon liggen als ze het zat zijn en niet meer kunnen of willen
Als ze het echt niets aan vinden mag je ze tillen de rest van het stuk
ja, daarom mis ik m'n hond. Ben echt kilo's aangekomenquote:Op maandag 21 maart 2011 09:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je ze traint kan het welgewoon lekker met de baas mee trainen
Altijd leuk, dat lachen om je eigen grappen, he?quote:
Lijkt me eerder andersomquote:Op maandag 21 maart 2011 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat veel honden ook doorliepen.
Hondje van een kennis van me ging inderdaad gewoon liggen, maar dat was een Yorkshire-beestje dus die stopte je gewoon in je tasEn dat beestje was 12 ofzo, dan mag het. Femmie
Tof beestje was dat. Was alleen bang dat ik op 'r zou staan. Ze verdween ook steeds op de hei, was als de dood dat ze was gegrepen door een rat ofzo.
jij trainde met de hond ipv de hond met jouquote:Op maandag 21 maart 2011 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, daarom mis ik m'n hond. Ben echt kilo's aangekomen
Iets leuk vinden staat niet gelijk aan lachen.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Altijd leuk, dat lachen om je eigen grappen, he?
Mijn moeder heeft nu een hondje die zou al gaan zitten als mijn moeder zou beginnen met rennen, zo van: Dikke lul dat doe ik echt niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat veel honden ook doorliepen.
Hondje van een kennis van me ging inderdaad gewoon liggen, maar dat was een Yorkshire-beestje dus die stopte je gewoon in je tasEn dat beestje was 12 ofzo, dan mag het. Femmie
Tof beestje was dat. Was alleen bang dat ik op 'r zou staan. Ze verdween ook steeds op de hei, was als de dood dat ze was gegrepen door een rat ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |