Als ze maar aan het voeteneind blijven. Maar dan gaan ze zich de halve nacht lopen likken of ze kunnen hun draai niet vinden, dat is irritantquote:Op maandag 21 maart 2011 08:46 schreef Samzz het volgende:
Iel. Nee. Nooit honden op bed. Zelfs geen kleintjes, slapend ben je veel te kwetsbaar. Sowieso wat betreft de honden die ik wil. Die slapen maar lekker in hun eigen mand.
+1quote:
Het was niet 's nachts hoor, want dan deed je geen oog dicht. Meer 's ochtends vroeg, als iedereen al wakker was en ze even buiten was geweest, dan kwam ze bij me liggen. Ze wist dat haar plekje in de keuken was. En als ze niet op m'n kamer mocht, stond ze ook niet voor de deur te blaffen, terwijl katten gewoon urenlang tegen de deur gaan krabben om hun zin te krijgenquote:Op maandag 21 maart 2011 09:02 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat zeg je nu wel. Je moet 't ook zelf weten. Naast dat ik het vies vind, is het niet aan te raden in de opvoeding. Een hond heeft z'n eigen plek, net als een kat. En dat is niet mijn bed
En iedere hond kent dominantie.
Dat dus.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:55 schreef CherryLips het volgende:
Dominantie te tonen?Dat kende die hond niet eens. Leuk dat roedel-gebeuren enzo, maar ik heb zo'n hond ook als maatje en dan mag ze lekker bij me op bed liggen.
Moet je zelf wetenquote:Op maandag 21 maart 2011 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was niet 's nachts hoor, want dan deed je geen oog dicht. Meer 's ochtends vroeg, als iedereen al wakker was en ze even buiten was geweest, dan kwam ze bij me liggen. Ze wist dat haar plekje in de keuken was. En als ze niet op m'n kamer mocht, stond ze ook niet voor de deur te blaffen, terwijl katten gewoon urenlang tegen de deur gaan krabben om hun zin te krijgenZe mocht ook alleen bij mij op bed, niet bij m'n ouders en dat wist ze. Het was geen losgeslagen projectiel dat het hele huis opeiste. Dat kwam pas toen ze dement werd
Toen waren alle regels verdwenen.
Die mot ik niet op m'n bed.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
De gemiddelde pitbull is liever en schatiger.
Omdat ik mijn mening geef, zie ik dingen zwart-wit?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je ziet alles nog zo fijn zwart-wit
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
De gemiddelde pitbull is liever en schatiger.
Jij zegt: dit moet niet, want zus en zo. Maar dan heb ik vaak het idee dat het in de praktijk niet zo simpel ligt.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik mijn mening geef, zie ik dingen zwart-wit?Dat moet je toch eens uitleggen...
Het is mijn mening dat het niet zo hoort. Wat jij wilt doen moet je lekker zelf weten.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij zegt: dit moet niet, want zus en zo. Maar dan heb ik vaak het idee dat het in de praktijk niet zo simpel ligt.
Nee, dat snap ik. je moet een hond ook niet als mens behandelen. Wat wel zwart-wit is, is dat je denkt dat je je hond non-stop op z'n plaats wijst. Op een gegeven moment heb je zoiets van: kom maar op bed. Kleedje erop, klaar. Op een gegeven moment verdwijnt wel steeds meer de lijn tussen huisdier/maatje en wil je gewoon lekker met je hond in bed liggen.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is mijn mening dat het niet zo hoort. Wat jij wilt doen moet je lekker zelf weten.
Een hond denkt gewoon niet zoals een mens dat doet, niks zwart-wit aan
Jij wilt dat. En ik zeg nergens dat je je hond steeds op zijn plaats moet wijzen. Ik wil gewoon geen dieren op bed. Mijn oude hondjes zijn nooit van hun leven boven geweest en mijn toekomstige honden komen dat ook niet, al is het maar om medische redenen.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. je moet een hond ook niet als mens behandelen. Wat wel zwart-wit is, is dat je denkt dat je je hond non-stop op z'n plaats wijst. Op een gegeven moment heb je zoiets van: kom maar op bed. Kleedje erop, klaar. Op een gegeven moment verdwijnt wel steeds meer de lijn tussen huisdier/maatje en wil je gewoon lekker met je hond in bed liggen.
+1quote:Op maandag 21 maart 2011 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je ziet alles nog zo fijn zwart-wit
Nou kijk, en ik wil geen katten op bed, maar dat is inderdaad meer hygiënisch en qua nachtrust, maar heeft niks met dominantie oid te maken. En ik had vroeger ook m'n hamster op de slaapkamer staan, maar die maakte herrie. Al hoorde ik hem nog toen hij in de woonkamer stondquote:Op maandag 21 maart 2011 09:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wilt dat. En ik zeg nergens dat je je hond steeds op zijn plaats moet wijzen. Ik wil gewoon geen dieren op bed. Mijn oude hondjes zijn nooit van hun leven boven geweest en mijn toekomstige honden komen dat ook niet, al is het maar om medische redenen.
Bij mij heeft 't ook met hygiene te maken, maar dat heb ik al aangegeven.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou kijk, en ik wil geen katten op bed, maar dat is inderdaad meer hygiënisch en qua nachtrust, maar heeft niks met dominantie oid te maken. En ik had vroeger ook m'n hamster op de slaapkamer staan, maar die maakte herrie. Al hoorde ik hem nog toen hij in de woonkamer stond
Ik geef gewoon mijn mening, Godt. Sorry hoor.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
+1
Vooral over onderwerpen over dieren.
Goed voor de weerstandquote:Op maandag 21 maart 2011 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij heeft 't ook met hygiene te maken, maar dat heb ik al aangegeven.
En ik gewoon die van mij. Volgens mij ging het ook meer over de manier van communiceren. Iedereen heeft recht op zijn of haar mening.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening, Godt. Sorry hoor.
jij hebt de neiging om jouw mening zo te formuleren dat deze veroordelend is naar mensen die het anders doen. Vaak haal je er argumenten bij die niet eens van toepassing hoeven te zijn bij die persoon, maar alleen bij jou zo gelden.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening, Godt. Sorry hoor.
Dat gebeurt dan onbewust, want ik wil helemaal niet veroordelen. Ieder zijn eigen ding.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij hebt de neiging om jouw mening zo te formuleren dat deze veroordelend is naar mensen die het anders doen. Vaak haal je er argumenten bij die niet eens van toepassing hoeven te zijn bij die persoon, maar alleen bij jou zo gelden.
Weerstand, jeejquote:
is dat een hondje?quote:
Pando Dog populair in Aziequote:Op maandag 21 maart 2011 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is dat een hondje?
frieking cute!!!!
Schattigquote:Op maandag 21 maart 2011 11:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pando Dog populair in Azie
[ afbeelding ]
Echt de lelijkste hond ooit!quote:Op maandag 21 maart 2011 11:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pando Dog populair in Azie
[ afbeelding ]
Joh, Chow Chows zijn tofquote:Op maandag 21 maart 2011 12:04 schreef again1928 het volgende:
[..]
Echt de lelijkste hond ooit!
Nul atletisch, nul blik, nul vorm (zit allemaal ondergefrot onder willekeurig groeiend haar) en het enige wat ik kan zien is z'n achterwerk.
Maar ja bij gebrek aan Panda's zullen we maar zeggen.
Oh wacht ik ben 4 minuten te laat voor een ochtendhumeur.
Heeft inderdaad wat weg van een Chow chow, leuke hond. Zoals hier vind ik het minder.quote:
Het is hond vriendelijke verf.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heeft inderdaad wat weg van een Chow chow, leuke hond. Zoals hier vind ik het minder.
Hoe lang zouden ze doorgefokt moeten hebben om zoiets te krijgen.
Wil je vertellen wat er is gebeurd?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:15 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben woest.
Ik!
Da's echt knap als je dat lukt
What happened?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:15 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben woest.
Ik!
Da's echt knap als je dat lukt
Vervolgens zeg ik tegen de cassiere dat het belachelijk is, waarop ze blijft antwoorden dat het helemaal niet belachelijk is. Dat het voor mijn eigen bestwil is, want de klanten ondervinden hinder van de scholieren in de normale rijen.quote:
Er zit een school naast het winkelcentrum en daar komen op bepaalde tijden nogal veel scholieren vandaan die wat spullen halen in de AH hier.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:31 schreef rhubarbje het volgende:
wat is een scholierenkassa?
Mogen daar alleen jonge mensen in de rij?
zo ondervind je toch alsnog hinder?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vervolgens zeg ik tegen de cassiere dat het belachelijk is, waarop ze blijft antwoorden dat het helemaal niet belachelijk is. Dat het voor mijn eigen bestwil is, want de klanten ondervinden hinder van de scholieren in de normale rijen.
Wait, whut? Je meent serieus dat je denkt een klant zo te horen behandelen door te zeggen dat het NIET belachelijk is? Dat je insinueert dat de klant gek is?
Gelukkig kreeg ik bij mijn officiele klacht die ik daarna deed nog een extra groot deksel op m'n neus. Klant: het is UW probleem, niet het onze. Succes
Dus wat mij betreft: AH succes
dat is altijd wel irritant jaquote:Op maandag 21 maart 2011 13:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er zit een school naast het winkelcentrum en daar komen op bepaalde tijden nogal veel scholieren vandaan die wat spullen halen in de AH hier.
Bij de officiele klacht was het geen kassamiep. Maar toch vond ze het nodig mij te vertellen dat ik hier echt bij gebaat ben. Dat het vanzelf went. Dat er een groot bord bij de betreffende kassa staat.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo ondervind je toch alsnog hinder?
Naja het zijn niet de slimste mensen achter de kassa natuurlijk...
Dit dus!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
Ik snap niet waarom je überhaupt niet bij die kassa zou mogen afrekenen... Het is een kassa, er staat geen rij en er zijn geen studenten waar je al dan niet last van hebt. En al stonden ze er wel, is het je eigen keuze dat je ertussen gaat staan.
Wat een vreemde gang van zaken.
Ja preciesquote:Op maandag 21 maart 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
Ik snap niet waarom je überhaupt niet bij die kassa zou mogen afrekenen... Het is een kassa, er staat geen rij en er zijn geen studenten waar je al dan niet last van hebt. En al stonden ze er wel, is het je eigen keuze dat je ertussen gaat staan.
Wat een vreemde gang van zaken.
bejaarden zijn ook irritant jaquote:Op maandag 21 maart 2011 13:39 schreef MissMSX het volgende:
Maar goed. Ik ben dus van rij verhuisd en heb de scholieren die voor me stonden lekker af laten rekenen terwijl de cassiere ze al weg wilde sturen toen ze me aan zag komen foeteren.
Waren hele geschikte jongens die er zelf ook niks van snapten.
En nu ik er zo over nadenk begin ik denk ik wel te begrijpen wie er massaal hebben geklaagd. Het stikt er altijd van de kansloze bejaarden
Een bejaardenkassa vind ik idd een beter idee!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bejaarden zijn ook irritant ja
die gaan ook altijd contant betalen met zo veel mogelijk klein geld dat ze dan met hun bibberhandjes niet uit hun mini portemonnee krijgen...
Waar moet het naar toe....
Strikt gescheiden kassa's waarbij je eerst jezelf moet legitimeren voor je in de rij mag?
Gewoon een kassa met een rij... Dat werkte toch al jaren gewoon?
Naja
Zo, jij scheert ook gelijk alle kassieres over een kam he.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:32 schreef rhubarbje het volgende:
zo ondervind je toch alsnog hinder?
Naja het zijn niet de slimste mensen achter de kassa natuurlijk...
Ouderen die klagen moeten maar op een tijdstip komen dat anderen aan het werk zijn of op school zitten. Ze hebben toch de hele dag de tijd.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:45 schreef MissMSX het volgende:
Een bejaardenkassa vind ik idd een beter idee!
Ik zou, als je je gram wilt halen, een brief naar het hoofdkantoor sturen of zo. Niet dat ze er wat mee doen, maar dit is gewoon mierenneuken om het mierenneukenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:38 schreef MissMSX het volgende:
Die managermiep ging me ook nog doodleuk alle tijden dat die kassa open is opnoemen.
Dus ik zeg: Vind je nou serieus dat ik als klant dat soort dingen moet gaan onthouden?
En toen begon ze dus te blaten over het grote bord dat er staat en ontstond bovenstaande discussie.
[..]
Dit dus!
Het is je reinste discriminatie!
Ik erger mij vooral aan de zoveelste scootmobiel die met 15 km per uur door de gangpaden knalt en mij zo tegen de hielen aan rijdt.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bejaarden zijn ook irritant ja
die gaan ook altijd contant betalen met zo veel mogelijk klein geld dat ze dan met hun bibberhandjes niet uit hun mini portemonnee krijgen...
Waar moet het naar toe....
Strikt gescheiden kassa's waarbij je eerst jezelf moet legitimeren voor je in de rij mag?
Gewoon een kassa met een rij... Dat werkte toch al jaren gewoon?
Naja
Dat laatste idd!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo, jij scheert ook gelijk alle kassieres over een kam he.Omdat die zich aan de regels moeten houden wil nog niet zeggen dat ze dom zijn.
Opzich is het slim om voor die bepaalde tijden een aparte kassa voor die leerlingen te hebben, buiten en ook tijdens die tijden moeten ze wel andere klanten ook helpen. Het is de keus van de klant om dan in die rij te gaan staan.
Ik vind het de moeite niet waard.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou, als je je gram wilt halen, een brief naar het hoofdkantoor sturen of zo. Niet dat ze er wat mee doen, maar dit is gewoon mierenneuken om het mierenneuken
Sneue AH bij jullie hoor
[..]
Ik erger mij vooral aan de zoveelste scootmobiel die met 15 km per uur door de gangpaden knalt en mij zo tegen de hielen aan rijdt.
Scootmobiels mogen ze van mij echt verbieden
Dat is best een goed idee!!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
Zet er wat over op je sociale medium, facebook/Twitter, zorg dat je op de "like" knop bij AH of de hashtag @AH gebruikt. Gegarandeerd dat binnen een paar uur iemand van AH of Ahold contact met je opneemt
Het werkt bij veel grote bedrijven beter dan zelf bellenquote:
Doe dat maar, zal ik ook even stemmenquote:
Oh, ja... Winkelwagentjesquote:Op maandag 21 maart 2011 13:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het de moeite niet waard.
Ik klaag hier even en ga daar gewoon nooit meer boodschappen doen. Dan maar naar de Jumbo die verder weg is. Jumbo FTW
De AH hier is idd erg sneu. Ook altijd Oost-Europese schappen. Hopeloos.
En niet alleen die scootmobiels. Het zijn ook altijd de bejaarden (en kinderen, OK) die de winkelwagentjes tegen je enkels aanduwen in de rij
Even een oproepje.quote:
quote:Oh, ja... WinkelwagentjesOf van die tassen op wieltjes die ze achter zich aan sleuren zonder erg te hebben dat er mensen zijn die hun tenen niet geplet willen zien.
Bejaarden moeten ze echt alleen maar tussen 10 en 12 en 13 en 16 laten winkelen of zo.
Bejaarden moeten ze opsluiten in het tehuis en nooit meer eruit laten tenzij in een kistquote:Op maandag 21 maart 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe dat maar, zal ik ook even stemmen
[..]
Oh, ja... WinkelwagentjesOf van die tassen op wieltjes die ze achter zich aan sleuren zonder erg te hebben dat er mensen zijn die hun tenen niet geplet willen zien.
Bejaarden moeten ze echt alleen maar tussen 10 en 12 en 13 en 16 laten winkelen of zo.
Och, op zaterdag in de AH word je aan alle kanten overreden. Niet alleen door bejaarden overigens, maar die hebben er wel meer een handje van. Of dat ze opeens voor je neus langs banjeren en jij languit op de grond beland omdat mevrouw nog zo'n karretje achter zich aan sleeptquote:Op maandag 21 maart 2011 13:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Even een oproepje.
[..]Heb ook zo'n karretje. Maar nog niemand overreden.
Je bent 60+?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Even een oproepje.
[..]Heb ook zo'n karretje. Maar nog niemand overreden.
Ik beweeg altijd heel snel door de supermarkt, als er dan iemand in de weg loopt, laat ik dat altijd "per ongeluk" wetenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, op zaterdag in de AH word je aan alle kanten overreden. Niet alleen door bejaarden overigens, maar die hebben er wel meer een handje van. Of dat ze opeens voor je neus langs banjeren en jij languit op de grond beland omdat mevrouw nog zo'n karretje achter zich aan sleept
Dat vind ik dus niet netjes. Dan loop je er maar omheen.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik beweeg altijd heel snel door de supermarkt, als er dan iemand in de weg loopt, laat ik dat altijd "per ongeluk" weten
Dat kan dus niet, en je hebt zelf gezien hoe belachelijk breed die paden in mijn supermarkt al zijn. En dan nog krijgen ze het voor elkaar om in het midden de boel te versperrenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet netjes. Dan loop je er maar omheen.
Jij maakt er wel een sport van om dingen die je doet, te rechtvaardigen hequote:Op maandag 21 maart 2011 14:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, en je hebt zelf gezien hoe belachelijk breed die paden in mijn supermarkt al zijn. En dan nog krijgen ze het voor elkaar om in het midden de boel te versperren
Het is wat anders als iemand bewust de doorgang verspert, maar er zijn ook mensen die gewoon niet zo snel willen of kunnen lopen.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, en je hebt zelf gezien hoe belachelijk breed die paden in mijn supermarkt al zijn. En dan nog krijgen ze het voor elkaar om in het midden de boel te versperren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |