+1quote:Op maandag 21 maart 2011 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je ziet alles nog zo fijn zwart-wit
Nou kijk, en ik wil geen katten op bed, maar dat is inderdaad meer hygiėnisch en qua nachtrust, maar heeft niks met dominantie oid te maken. En ik had vroeger ook m'n hamster op de slaapkamer staan, maar die maakte herrie. Al hoorde ik hem nog toen hij in de woonkamer stondquote:Op maandag 21 maart 2011 09:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wilt dat. En ik zeg nergens dat je je hond steeds op zijn plaats moet wijzen. Ik wil gewoon geen dieren op bed. Mijn oude hondjes zijn nooit van hun leven boven geweest en mijn toekomstige honden komen dat ook niet, al is het maar om medische redenen.
Bij mij heeft 't ook met hygiene te maken, maar dat heb ik al aangegeven.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou kijk, en ik wil geen katten op bed, maar dat is inderdaad meer hygiėnisch en qua nachtrust, maar heeft niks met dominantie oid te maken. En ik had vroeger ook m'n hamster op de slaapkamer staan, maar die maakte herrie. Al hoorde ik hem nog toen hij in de woonkamer stond
Ik geef gewoon mijn mening, Godt. Sorry hoor.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
+1
Vooral over onderwerpen over dieren.
Goed voor de weerstandquote:Op maandag 21 maart 2011 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij heeft 't ook met hygiene te maken, maar dat heb ik al aangegeven.
En ik gewoon die van mij. Volgens mij ging het ook meer over de manier van communiceren. Iedereen heeft recht op zijn of haar mening.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening, Godt. Sorry hoor.
jij hebt de neiging om jouw mening zo te formuleren dat deze veroordelend is naar mensen die het anders doen. Vaak haal je er argumenten bij die niet eens van toepassing hoeven te zijn bij die persoon, maar alleen bij jou zo gelden.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening, Godt. Sorry hoor.
Dat gebeurt dan onbewust, want ik wil helemaal niet veroordelen. Ieder zijn eigen ding.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij hebt de neiging om jouw mening zo te formuleren dat deze veroordelend is naar mensen die het anders doen. Vaak haal je er argumenten bij die niet eens van toepassing hoeven te zijn bij die persoon, maar alleen bij jou zo gelden.
Weerstand, jeejquote:
is dat een hondje?quote:
Pando Dog populair in Aziequote:Op maandag 21 maart 2011 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is dat een hondje?
frieking cute!!!!
Schattigquote:Op maandag 21 maart 2011 11:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pando Dog populair in Azie
[ afbeelding ]
Echt de lelijkste hond ooit!quote:Op maandag 21 maart 2011 11:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pando Dog populair in Azie
[ afbeelding ]
Joh, Chow Chows zijn tofquote:Op maandag 21 maart 2011 12:04 schreef again1928 het volgende:
[..]
Echt de lelijkste hond ooit!
Nul atletisch, nul blik, nul vorm (zit allemaal ondergefrot onder willekeurig groeiend haar) en het enige wat ik kan zien is z'n achterwerk.
Maar ja bij gebrek aan Panda's zullen we maar zeggen.
Oh wacht ik ben 4 minuten te laat voor een ochtendhumeur.
Heeft inderdaad wat weg van een Chow chow, leuke hond. Zoals hier vind ik het minder.quote:
Het is hond vriendelijke verf.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heeft inderdaad wat weg van een Chow chow, leuke hond. Zoals hier vind ik het minder.
Hoe lang zouden ze doorgefokt moeten hebben om zoiets te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |