Hadden ze Joanna daar niet in kunnen zetten? Ze doet zich voor als het perfecte dametje, maar wat er allemaal uit die fakking smoel komt..quote:Op maandag 21 maart 2011 04:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kwestie van leeftijd en opvoeding en etiquette hoort er ook wel een beetje bij
prachtig programma trouwens Dames in de dop
De nood is alleen hoog als er gezopen is, dat zegt me genoeg.quote:Op maandag 21 maart 2011 04:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ow ik ben het met je eens hoor!!
het is niet netjes tegen over de andere ,mede omdat de andere op een houtje moeten bijten (met name de heren,dames kunnen het wat beter/langer volhouden)
aan de andere kant als de nood hoog is en ik denk dat we allemaal wel eens zon moment hebben gehad ,boeit het je totaal niet waar en hoe ,en of er iemand bij is ,dan denk je alleen JOU HIER NU!!!
Dit is niet de eerste keer dat ze liggen te 'batsen'.quote:Op maandag 21 maart 2011 04:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ow ik ben het met je eens hoor!!
het is niet netjes tegen over de andere ,mede omdat de andere op een houtje moeten bijten (met name de heren,dames kunnen het wat beter/langer volhouden)
aan de andere kant als de nood hoog is en ik denk dat we allemaal wel eens zon moment hebben gehad ,boeit het je totaal niet waar en hoe ,en of er iemand bij is ,dan denk je alleen JOU HIER NU!!!
in geval van monique ja ,maar ik weet zeker dat er mensen zijn die daar totaal geen druppel drank voor nodig hebbenquote:Op maandag 21 maart 2011 04:20 schreef mootie het volgende:
[..]
De nood is alleen hoog als er gezopen is, dat zegt me genoeg.
Die hebben dan een lesje zelfbeheersing nodig.quote:Op maandag 21 maart 2011 04:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
in geval van monique ja ,maar ik weet zeker dat er mensen zijn die daar totaal geen druppel drank voor nodig hebben
Dan ziet ze die akelige vrouwenbeentjes en onderarmpjes van Maaike nietquote:Op maandag 21 maart 2011 04:20 schreef mootie het volgende:
[..]
De nood is alleen hoog als er gezopen is, dat zegt me genoeg.
Maar die zitten niet in SSTquote:Op maandag 21 maart 2011 04:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
in geval van monique ja ,maar ik weet zeker dat er mensen zijn die daar totaal geen druppel drank voor nodig hebben
* mootie gaat lekker batsen in de slaapkamer van Poezelquote:Op maandag 21 maart 2011 04:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ga slapen en wens niet gestoord te worden.![]()
En oordopjes voor als je man snurktquote:Op maandag 21 maart 2011 04:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ga slapen en wens niet gestoord te worden.![]()
Welkom bij het bekrompen clubje!quote:Op maandag 21 maart 2011 04:22 schreef jurien het volgende:
Ik was nog bezig met wat editing en prog werk en het ketsende en krakende maik/mo geluid op de achtergrond werd me toch wat te veel van het goede...
Tijd om te slapen, ook anno 2011
Bey!
Jij stiekeme luisteraartquote:Op maandag 21 maart 2011 04:22 schreef jurien het volgende:
Ik was nog bezig met wat editing en prog werk en het ketsende en krakende maik/mo geluid op de achtergrond werd me toch wat te veel van het goede...
Tijd om te slapen, ook anno 2011
Bey!
ben ik het niet helemaal mee eens ,maar ga daar verder niet op in ,wil alleen zeggen niet voor niks is er tegen woordig veel meer aanbod en vraag in vele opzichten in de sex wereld (openlijk) de taboe is er af gehaald kijk naar de vele reclames op tv (beetje te veel)quote:Op maandag 21 maart 2011 04:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Die hebben dan een lesje zelfbeheersing nodig.
En dan zou het nog "het grote duimzuigclubje " heten ook hahahhahquote:Op maandag 21 maart 2011 04:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Als we allemaal nog op onze duim zogen zouden we juist heel jong zijn.
daarom vond ik het juist zo leuk dat Laura af hield. Als schaap over de dam....quote:Op maandag 21 maart 2011 04:29 schreef b_engeltje het volgende:
maar in dit geval
ik had als het mijn gestoord had en ik lag in die kamer ,gewoon gezegd zo en nu tijd om te gaan slapen
de club en de duim toch ?quote:Op maandag 21 maart 2011 04:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En dan zou het nog "het grote duimzuigclubje " heten ook hahahhah
Ja dat klopt maar samengevoegd wordt het "het duimenzuigclubje" er is een reden voor maar ik ben geen leraar nederlands en weet gewoon dat het zo is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |