Oordopjes vergeten henk?quote:Op maandag 21 maart 2011 04:10 schreef henk.jansen het volgende:
Shit jullie hebben me weer wakker gemaakt
laat ze lekker lullen johquote:Op maandag 21 maart 2011 04:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Een smerige opmerking omdat ik iets post waar duidelijk 'm.i.' bijstaat?
Vandaar dat vorige spelers van BB spijt hadden omdat ze niet door hadden ddat er zoveel te zien was met nachtcamera'squote:Op maandag 21 maart 2011 04:06 schreef lymur het volgende:
[..]
Klopt. Zonder drank denkt ze veel te veel aan hoe 'erg' het wel niet zal overkomen. Nou, het komt alleen 'erg' over bij - sorry dat ik het zeg - bekrompen mensen als jij. Andere mensen begrijpen dat het zeer menselijk is om seks te hebben als je 100 dagen opgesloten zit en elkaar super leuk vindt. En die seks doe je dan onder de dekens zodat niemand iets kan zien, Niets aan de hand dus. Je kijkt naar iets waarvan je weer dat bijna iedereen het doet. Niets om je voor te schamen dus. En je lijkt te vergeten dat je de streams ook uit kunt schakelen. Wie is er 'erger', de mensen die seks hebben onder de dekens of de mensen die er via streams naar lopen te gluren?
Het batsen triggerde je gewoon! Geef toequote:Op maandag 21 maart 2011 04:10 schreef henk.jansen het volgende:
Shit jullie hebben me weer wakker gemaakt
Wordt wat ouder he (ga een beetje op Coos lijken )quote:
Eigenlijk vond het wat jammer dat ze je principes niet willen begrijpenquote:Op maandag 21 maart 2011 04:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Het batsen triggerde je gewoon! Geef toe
Of houd je lekker even in, en wacht tot je thuis echt lekker los kan gaan in de privacy van je eigen huis.quote:Op maandag 21 maart 2011 04:14 schreef schurk65 het volgende:
het gaat er niet om dat ze batsen, maar waarom moet dat in de kamer waar anderen bij liggen? Of doen die ruimdenkers hier op het forum dat ook thuis, waar de kids bijliggen ofzo?
Ga in de wc ofzo of buiten op die bedden, dekbed over en laat de rest lekker pitten! die storen zich er wel degelijk aan hebben ze gezegd! Of idd, als iedereen nog op is, neuk dan ff als de kamer leeg is.
Ik ben nu eenmaal ouderwets en bekrompen.quote:Op maandag 21 maart 2011 04:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Eigenlijk vond het wat jammer dat ze je principes niet willen begrijpen
hahah ik zie het al voor mequote:Op maandag 21 maart 2011 04:14 schreef schurk65 het volgende:
het gaat er niet om dat ze batsen, maar waarom moet dat in de kamer waar anderen bij liggen? Of doen die ruimdenkers hier op het forum dat ook thuis, waar de kids bijliggen ofzo?
Ga in de wc ofzo of buiten op die bedden, dekbed over en laat de rest lekker pitten! die storen zich er wel degelijk aan hebben ze gezegd! Of idd, als iedereen nog op is, neuk dan ff als de kamer leeg is.
Welnee je bent volwassen en houdt rekening met anderenquote:Op maandag 21 maart 2011 04:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal ouderwets en bekrompen.
En waarom moet je trouwens zo snel batsen? Da;'s ook weer modern zekerquote:Op maandag 21 maart 2011 04:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Of houd je lekker even in, en wacht tot je thuis echt lekker los kan gaan in de privacy van je eigen huis.
ja blijkbaar ben je tegenwoordig bekrompen als je rekening houd met anderen, je moet alleen aan jezelf denkenquote:Op maandag 21 maart 2011 04:14 schreef schurk65 het volgende:
Dan nog, dan weten ze tenminste hoe het is om gestoord te worden door anderen.quote:Op maandag 21 maart 2011 04:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hahah ik zie het al voor me
tijdens de streams hard opzeggen tegen de andere komende 1uur verboden terein voor jullie ij zijn even bezig of nog beter bordje bezet op de deur!!
dan heb je je *rust* denk je?
Mo moest wel, ander zou Mike er met een ander vandoor gaan, of ergo, naar huus!quote:Op maandag 21 maart 2011 04:16 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
En waarom moet je trouwens zo snel batsen? Da;'s ook weer modern zeker
Snel batsen vind ik niet zo'n drama, dit zijn volwassen mensen. Maar omdat het volwassen mensen zijn zouden ze zich ook best even kunnen behelpen met iets minder hmmmm luide en beweeglijke oplossing.quote:Op maandag 21 maart 2011 04:16 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
En waarom moet je trouwens zo snel batsen? Da;'s ook weer modern zeker
Kwestie van leeftijd en opvoeding en etiquette hoort er ook wel een beetje bijquote:Op maandag 21 maart 2011 04:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welnee je bent volwassen en houdt rekening met anderen
Yosiequote:Op maandag 21 maart 2011 04:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kwestie van leeftijd en opvoeding en etiquette hoort er ook wel een beetje bij
prachtig programma trouwen Dames in de dop
Nou laat mij dan maar bekrompen zijn, ik vind sex erg prive en dat wil ik ook zo houden! iks mooiers dan met je vrouwtje alle remmen los gooien zonder dat je anderen stoort! Zou dat niet eens kunnen denk ik hahahaquote:Op maandag 21 maart 2011 04:16 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja blijkbaar ben je tegenwoordig bekrompen als je rekening houd met anderen, je moet alleen aan jezelf denken
ow ik ben het met je eens hoor!!quote:Op maandag 21 maart 2011 04:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan nog, dan weten ze tenminste hoe het is om gestoord te worden door anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |