Zeg, klein kind, je hebt geen idee hoe dat uitpakt. Ik ook niet maar ik zal het wel zien bij levering.quote:
Dat bedoel ik nou net, slimmerik. waarom ga je niet gewoon naar een tuincentrum? Dan zie je hoe de planten er bij staan en pak je de mooiste uit de bak. Of je gaat naar het volgende tuincentrum, als ze allemaal in deplorabele staat verkeren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zeg, klein kind, je hebt geen idee hoe dat uitpakt. Ik ook niet maar ik zal het wel zien bij levering.
Als je het niet probeert, weet je het nooit natuurlijk. En ik experimenteer graag. Uiteraard zijn het jonge plantjes dus volgend jaar pas volledig resultaat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou net, slimmerik. waarom ga je niet gewoon naar een tuincentrum? Dan zie je hoe de planten er bij staan en pak je de mooiste uit de bak. Of je gaat naar het volgende tuincentrum, als ze allemaal in deplorabele staat verkeren.
Wie koopt er nou online planten? Ik zie het al voor me; staat de postbode straks aan je deur met een verlepte struik onder z'n arm.Als je tenminste thuis bent - anders worden je plantjes gedropt bij buren of postkantoor en staan ze daar te verpieteren tot je ze ophaalt.
Dahlia'squote:Op zaterdag 2 april 2011 14:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Vandaag hard gewerkt om het balkon zomerklaar te maken. Alles spullen eraf, en schrobben maar. Weg met alle groene algen. En nu is alles weer mooi. En dus, foto's
Balkonnetje aan de rechterkant
[ afbeelding ]
Vogelhuisje, puur ter decoratie
[ afbeelding ]
Zo warm is het vandaag, een vermelding waard, leek me
[ afbeelding ]
Dahlia's
[ afbeelding ]
Kruiden, die aan het bijkomen zijn
[ afbeelding ]
Kaarsjes
[ afbeelding ]
Tafeltje
[ afbeelding ]
Viooltjes en aardbeien in wording
[ afbeelding ]
Lantaarntje met kaars
[ afbeelding ]
Moestuin!
[ afbeelding ]
En er staat nog een wasrek, op dit moment, vol met was. Die heb ik er maar niet opgezet.
Al met al staat er niet veel, maar goed, van de zomer lopen onze konijntjes ook graag op het balkon. En die knagen alles wat groen is meteen stuk, dus planten en zulks moeten dan hoger hangen of staan
Rucolaquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:07 schreef trovey het volgende:
Leuk. Ik ben ook even bezig geweest maar ben nog lang niet klaar.
Het grastapijt is hier en daar nog vochtig dus wat er aan groene aanslag op zit kan ik er nog niet afhalen.
Wel bij de voordeur de plantjes "bijgewerkt", mest gegeven en hier en daar een plantje erbij gezet Wel wat foto's gemaakt van ontluikende vaste planten op het balkon alhoewel ik bang ben dat niet alles de winter heeft weten te overleven, heb je helaas sneller met potten dan in de volle grond.
Ik heb dit jaar ook vroeg sla, mijn rucola-slaplantjes hebben de winter weten te overleven en beginnen goed te groeien.
Nog maar eens een tip erbij gooienquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Rucola.
Dus ik heb mijn viooltjes gepot, er zaten van die potgrond tabletten bij. 20 minuten laten weken en je hebt een bak vol potgrond. Dahlia zelfde verhaal.
Treurwilgje is leuken staat al in bloei, dat boompje met die dieprode bladeren staat vol met knoppen. Eucalyptus ziet er ook heel goed uit.
Dank jequote:
Ha Bluezz,quote:Op zondag 3 april 2011 16:44 schreef Bluezz het volgende:
Wat leuk, B&M. Waar hebben jullie dat rekje gekocht?
Ah ok, leuk!quote:Op zondag 3 april 2011 17:18 schreef bianca en michael het volgende:
Ha Bluezz,
Bedoel je de houten sidetables? Die heeft mijn papa op maat gemaakt van steigerhout (1.40 breed 1.00 hoog).
Ik zei al, ga die dingen in opdracht maken (hij is net met pensioen), ik vind ze alleen mooier als ze wat vergrijzen denk ik want dit was nieuw hout.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |