quote:Op maandag 21 maart 2011 10:29 schreef tralalala het volgende:
Fuck, er heeft de hele nacht een magneet op mijn portemonnee gelegen.![]()
Kan ik straks weer naar de ABN om een nieuwe pas aan te vragen.
Matig, alleen het stukje met Eva was tofquote:Op maandag 21 maart 2011 11:21 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Was de aflevering nog wat gisterenavond van appie stegeworst?
Itemquote:Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef Doler12 het volgende:
Nee echt ik dacht dat Alberto gewoon nog een aantal aflevering had? Das je goed recht is al geweest dus krijgen we dan niet Rob of Peter er voor in de plaats?
vond de aflevering veel minder dan vorige weekquote:Op maandag 21 maart 2011 19:01 schreef Maraca het volgende:
Alberto was briljant gisterenHeb toch een paar keer moeten lachen
alhoewel dat vast niet de bedoeling was..
![]()
Ja, maar die was dan ook briljantquote:Op maandag 21 maart 2011 19:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
vond de aflevering veel minder dan vorige week
nee, de season opener was het vetst: BUTTFUCK!!quote:
Ja ik vond het wel geil hoe die over kutjes praatte, ik wil bij hem op sexles.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:01 schreef Maraca het volgende:
Alberto was briljant gisterenHeb toch een paar keer moeten lachen
alhoewel dat vast niet de bedoeling was..
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik vond het wel geil hoe die over kutjes praatte, ik wil bij hem op sexles.
Topic levend houden noemen we datquote:
Jup, beter dan de onthullingen van albertoquote:
Dit zijn tenminste echte reportages zonder stagiairsquote:
Poepspotter?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:37 schreef donald_dick het volgende:
Dit Is voor een poepfanaat even geil als een trein voor Socios!
Hij krijgt het wel voor elkaar hèquote:
Nou Alberto heeft daar geen les in nodig hij kan een pedofiel vrijwillge aangeven bij de politie hoor!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:38 schreef donald_dick het volgende:
Zie je alberto, zo krijg je je informatie, mensen onder druk zetten
Remspoorspotter!quote:
Scheit zeggen in een wc papier is niet grappigheidquote:Op maandag 21 maart 2011 23:39 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Nou Alberto heeft daar geen les in nodig hij kan een pedofiel vrijwillge aangeven bij de politie hoor!
Alberto gebruikt alleen maar samsungs....quote:Op maandag 21 maart 2011 23:40 schreef Doler12 het volgende:
Wat een faal manier om een telefoon vast te pakken dat kan Alberto beter!
Bazenmerk natuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 23:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Alberto gebruikt alleen maar samsungs....
Uiteraard niet, met dat kutdeuntjequote:
Kakkerlakken zijn weer huilie jankie aan het doenquote:
Een midgetsgolfbaanquote:
Nah, daar wordt geen inteelt gepleegt hoorquote:
Dat kan toch niet!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:48 schreef donald_dick het volgende:
WTF, kansjongeren in een paardenstal
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:51 schreef donald_dick het volgende:
Heel de kantine plat te neuken, dan. Moetje heel wat kracht hebben.
Last van PMS ?quote:
Nee, die ga ik eens verbreken als het 3 uur s'nachts isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:09 schreef Doler12 het volgende:
Probeer het je spamrecord te verbreken schoft!
Oke maar volgens mij ben je nu hard op wegquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nee, die ga ik eens verbreken als het 3 uur s'nachts is
Me vrindin zit nu super Mario te spelen, dus ik verveel me.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:11 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Oke maar volgens mij ben je nu hard op weg
Ik merkte het ook al op!quote:
Is ook, maar ja als zo'n kwalitatief zeer goede film op tv is wil je er toch wel eens langszappen en dan blijft het aanstaan. Ze hebben gewoon meerdere scenes gecensureerd vanwege te veel expliciet geweldquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je moet ook geen films op sbs6 een televisiezender kijken.
waarom zenden ze zo'n film op maandag uitquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Iop tv is wil je er toch wel eens langszappen en dan blijft het aanstaan. Ze hebben gewoon meerdere scenes gecensureerd vanwege te veel expliciet geweld
Blijkbaar is dat de blockbuster avond van SBSquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
waarom zenden ze zo'n film op maandag uit
Alles niet wijken voor sterren dansen op het ijsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat de blockbuster avond van SBS
Moet je die niet aan het einde van je studiendoenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:13 schreef Maraca het volgende:
Hallowtjes![]()
Morgen vrijAlleen jammer dat ik werkstukken na moet kijken en tig lessen moet voorbereiden
Oh en ik heb een voldoende voor mijn afstudeerwerkstuk en verdediging
![]()
Omdat ik twee studies heb, mocht het wel eerder. Het is ook geen scriptie ofzo, maar meer een verslag van mijn vakgebied die ik dan aan de hand van theorie en onderwijs moet onderbouwen. Dat doe ik dus voor twee vakgebiedenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Moet je die niet aan het einde van je studiendoen
Welke studies doe je dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omdat ik twee studies heb, mocht het wel eerder. Het is ook geen scriptie ofzo, maar meer een verslag van mijn vakgebied die ik dan aan de hand van theorie en onderwijs moet onderbouwen. Dat doe ik dus voor twee vakgebiedenAan het einde van het jaar moet ik echt afstuderen, maar dat is aan de hand van mijn stage
Lerarenopleiding voor algemene economie en bedrijfseconomie.quote:
Dus je mag straks lesgeven in M&Oquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Lerarenopleiding voor algemene economie en bedrijfseconomie.Had al een studie afgerond en nog een jaar stufi over
Alle economische vakkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dus je mag straks lesgeven in M&O
Wat kan je dan met een lerarenopleiding in het bedrijfsleven?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alle economische vakkenGeef nu les op een mbo
![]()
Maar tot aan de zomervakantie, want ik heb een baan in het bedrijfsleven na de zomervakantie
Niksquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Wat kan je dan met een lerarenopleiding in het bedrijfsleven?
Stuudjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
NiksMaar ik ben een zeer fanatieke student en is dit eigenlijk opleiding 4 en 5
Met die andere 3 papiertjes heb ik dus een baan gekregen
en na de zomer ga ik met opleiding 6 beginnen..
Nou ja, als jij 3 hbo opleidingen in 4 jaar kunt doen dan laat je dat toch niet aan je voorbij gaan?quote:
Ik vond er 2 genoegquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, als jij 3 hbo opleidingen in 4 jaar kunt doen dan laat je dat toch niet aan je voorbij gaan?
Welke heb jij gedaan?quote:
Biologie op WO niveau en informatica op HBO niveau en nee, het heeft niks met elkaar te makenquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Biologie op WO niveau en informatica op HBO niveau en nee, het heeft niks met elkaar te makenik deed al informatica en als je biologie studeerde kreeg je een gratis jaarkaart voor Artis en 6 jaar later had in mijn mastertitel
Ow ik vergeet me MBO-2 beveiliger opleidingquote:
Ben ik toch wel erg benieuwd wat je nu voor werk doetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ow ik vergeet me MBO-2 beveiliger opleiding
Hij is waarschijnlijk verantwoordelijk voor de beveiligingssystemen bij Artisquote:
Nee helaas nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk verantwoordelijk voor de beveiligingssystemen bij Artis
Nooit in Amsterdamquote:
Antwankwakje voor de win!quote:
Maar met een nieuwe bumperquote:
Ik trok vandaag een petje eruit met me 107, vond ie ook niet leukquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:46 schreef tralalala het volgende:
Ik heb wel eens zo'n gast ingehaald toen hij zo traag over de drempel reed.
Vond hij niet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |