Zie de cola beker dan ook dat is wel een literquote:
ja, ff een fuckup gedaanquote:
pepijn is ook te dik!quote:
yum!quote:
een literpot, waarom niet?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zal ik ben een jerrys eten......?
atte!atte!atte!quote:
ja dat wordt lachenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:56 schreef WcPot het volgende:
Waarschijnlijk ben ik er woensdag wel weer bij die vrouw die geen werk heeft en nu geen geld heeft
en hoe heet dat programma?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:56 schreef WcPot het volgende:
Waarschijnlijk ben ik er woensdag wel weer bij die vrouw die geen werk heeft en nu geen geld heeft
download mi:2 en kijk ditquote:Op zondag 20 maart 2011 22:58 schreef Wells.p het volgende:
godver mijn huisgenoot zit mi:2 te kijken ik wil ook reportage kijken!!
met dubbel Fquote:
Das wel lastig hoor.. Je kunt dan bijna niks meer eten.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:00 schreef missU het volgende:
Zou me ook niks verbazen dat ze het voorelkaar krijgt om weer dik te worden na de operatie
hele dag door etenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Das wel lastig hoor.. Je kunt dan bijna niks meer eten.
Maag kan weer oprekkenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Das wel lastig hoor.. Je kunt dan bijna niks meer eten.
om het half uur eten dan, en kleine hapjesquote:
ik pak even een pot erbijquote:Op zondag 20 maart 2011 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja precies die heb ik
alleen ff wachten want het is te hard
wachten![]()
Je maag is zo klein dat je dat helemaal niet kan. Je zit gewoon vol dan.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
om het half uur eten dan, en kleine hapjes
Ken het probleem...quote:Op zondag 20 maart 2011 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja precies die heb ik
alleen ff wachten want het is te hard
wachten![]()
en gaat ook weer eens leeg, je stort er geen vloeibaar beton inquote:Op zondag 20 maart 2011 23:03 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Je maag is zo klein dat je dat helemaal niet kan. Je zit gewoon vol dan.
alsof amerikanen weten wat kaas isquote:
zou jij dr pounden?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:04 schreef Wells.p het volgende:
mocht het je vriendin zijn heb je altijd wel een idee wat je moet kopen
mijn lul is niet lang genoeg om 3 lagen vet te doorborenquote:
hehehequote:Op zondag 20 maart 2011 23:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mijn lul is niet lang genoeg om 3 lagen vet te doorboren
only in ....quote:Op zondag 20 maart 2011 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dus die school geeft zelf pizza als ontbijt
Waarschijnlijk lang... Vriend is nu ook al aan het zeuren dat het nog te hard isquote:Op zondag 20 maart 2011 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoelang moet ik nog wachten
huh heb je ook B&J staan of...quote:Op zondag 20 maart 2011 23:07 schreef missU het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lang... Vriend is nu ook al aan het zeuren dat het nog te hard is
ja mensen met een fatitude zo erg vind ik diequote:Op zondag 20 maart 2011 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik had ook zo'n bolle in de klas
was nog een kutwijf ook
ik ga er altijd van uit dat dikke mensen aardig zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 23:10 schreef wuuht het volgende:
[..]
ja mensen met een fatitude zo erg vind ik die
i will, i will!quote:
ja idd zij horen aardig en onderdanig te zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ga er altijd van uit dat dikke mensen aardig zijn;9
ik had laatst met een vriend 18 hotwings + patat...quote:
ik moet er altijd zwaar van scheitenquote:
Mwa die van dat cartman hallmonitor werd was ook erg leuk! En de invasie van de cavia's! Pfff er zijn zoveel leuke afleveringen....quote:
slaat op je darmen jaquote:Op zondag 20 maart 2011 23:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik moet er altijd zwaar van scheiten
Ik scheetjes laten en flinke buikpijn....quote:Op zondag 20 maart 2011 23:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik denk dat ik gay fish met kanye west toch wel de leukste vindquote:Op zondag 20 maart 2011 23:17 schreef missU het volgende:
[..]
Mwa die van dat cartman hallmonitor werd was ook erg leuk! En de invasie van de cavia's! Pfff er zijn zoveel leuke afleveringen....
doet pijn ook, vorige bucket van 45 stuks ¤28, 3 dagen mee gedaan alleen de 2de dag waren ze al een stuk minder lekker !quote:Op zondag 20 maart 2011 23:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
30 euro voor fastfoodquote:Op zondag 20 maart 2011 23:18 schreef Wells.p het volgende:
[..]
doet pijn ook, vorige bucket van 45 stuks ¤28, 3 dagen mee gedaan alleen de 2de dag waren ze al een stuk minder lekker !
wut 45 stukken in je eentjequote:Op zondag 20 maart 2011 23:18 schreef Wells.p het volgende:
[..]
doet pijn ook, vorige bucket van 45 stuks ¤28, 3 dagen mee gedaan alleen de 2de dag waren ze al een stuk minder lekker !
wel gewoon 3 dagen volle bak etenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wut 45 stukken in je eentje?
Je kan ook gewoon laxeerspul kopen in de apotheek, stuk goedkoperquote:Op zondag 20 maart 2011 23:18 schreef Wells.p het volgende:
[..]
kun je beter 3x heen en weer bij de kfcquote:Op zondag 20 maart 2011 23:20 schreef Wells.p het volgende:
[..]
wel gewoon 3 dagen volle bak eten
en deelde wel
nee, want geen skinquote:Op zondag 20 maart 2011 23:21 schreef wuuht het volgende:
Je kan ook biologische kip kopen dat us veel lekkerder
die vond ik juist leuk!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:22 schreef missU het volgende:
Vond de afleveringen met de Coon wel wat minder tof...
Zonder al die zakjapanners is het moeilijk tellenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
pff de nummering van de topics klopt echt geen drol van
De eerste aflevering daarvan was wel ok, daarna vond ik er niks meer aanquote:Op zondag 20 maart 2011 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die vond ik juist leuk!
de allerlaatste van het seizoen waren maaatig
geen kfc huidjequote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef wuuht het volgende:
[..]
want biologische kippen hebben geen huid?
ze hadden al een hele tijd geleden moeten stoppen met dat programmaquote:Op zondag 20 maart 2011 23:25 schreef TLC het volgende:
Gatverdamme, wat zitten er altijd van die ranzige wijven bij Spuiten en Slikken, daar sla je de vliegen nog van af
die met dat zwarte haar iddquote:Op zondag 20 maart 2011 23:25 schreef TLC het volgende:
Gatverdamme, wat zitten er altijd van die ranzige wijven bij Spuiten en Slikken, daar sla je de vliegen nog van af
met zijn vuurtje op z'n kop!quote:
Want?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:33 schreef donald_dick het volgende:
ik vind het nietfijn om live operaties te kijken
en dan zo van dit zou nooit kunnen in nederland hahaquote:Op zondag 20 maart 2011 23:31 schreef donald_dick het volgende:
lijkt me nou weer leuk als het op de tafel flink misgaat en alberto binnekomt!
omdat ik niet de binneste van iemand hoef te zienquote:
WAAROM HEEFT U DIT GEDAAN!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:33 schreef wuuht het volgende:
[..]
en dan zo van dit zou nooit kunnen in nederland haha
Vind ik nog best interessantquote:Op zondag 20 maart 2011 23:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat ik niet de binneste van iemand hoef te zien
dikke hamburgers ouwe!quote:
omdat het niet meer past!quote:
babypotjes zijn lekker!quote:
tietjes zijn ook lekker!quote:
ik heb nog fruithapjes in de koelkastquote:
ga op je fiets door de drive trough als een echte G!quote:
waarom moeten baby's spaghetti eten?quote:
En niet je nike petje vergetenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ga op je fiets door de drive trough als een echte G!
is hier niet niggaquote:Op zondag 20 maart 2011 23:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ga op je fiets door de drive trough als een echte G!
en je BMX en je pipaatje!quote:
en ook geen ho'squote:Op zondag 20 maart 2011 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is hier niet nigga
en ik heb ook geen auto
of een rijbewijs
skin in de blender ole ole!quote:
cartman is langsgeweest?quote:
altijd na alberto, dan heeft half fok al gefapt op zijn stagiairsquote:
truste!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nou jongens fijne nacht verder
Slaap lekker!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nou jongens fijne nacht verder
waarom hebben vrouwen stemrecht gekregen ?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:42 schreef missU het volgende:
Tsja dat vrouwen daar niet voor kiezen betekent niet dat het niet kan
Schudluchtje bedoel je?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:42 schreef donald_dick het volgende:
Japan rituals, is dat een schutluchtje?
nee scudrakket, nou goed ?quote:
Omdat we de mannen nu onder de duim hebbenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
waarom hebben vrouwen stemrecht gekregen ?
heeft brand new day niet een onderduim polis?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:43 schreef missU het volgende:
[..]
Omdat we de mannen nu onder de duim hebben
of een ontduim polis :pquote:Op zondag 20 maart 2011 23:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
heeft brand new day niet een onderduim polis?
Waar je vanzelf uitwoekert jahquote:Op zondag 20 maart 2011 23:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
heeft brand new day niet een onderduim polis?
ontwoekerd dan hequote:
en dan delta loyd wraak neemtquote:Op zondag 20 maart 2011 23:45 schreef darkshadow16 het volgende:
Zou pas baas zijn als het later blijkt dat het ook een woekerpolis is.
helaasquote:Op zondag 20 maart 2011 23:45 schreef missU het volgende:
Dacht dat jij er wel overheen zou lezen met je dyslexie
Uhuh ben je van dat iig verzekertquote:Op zondag 20 maart 2011 23:46 schreef donald_dick het volgende:
verzekeraars zijn allemaal oplichters
ik neem het wel opquote:
verzekert dat je in je poepertje wordt genaaid, financieel danquote:
En dan een dikke bruine bolus naar ze opsturenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
verzekert dat je in je poepertje wordt genaaid, financieel dan
in een potjequote:Op zondag 20 maart 2011 23:48 schreef missU het volgende:
[..]
En dan een dikke bruine bolus naar ze opsturen
en daarna de politie bellen en zeggen dat er een bom inzitquote:
kinderbowlenquote:
dikkertjes zoeken dikkertjesquote:
groeit ze wel weer inquote:
wat had je dan vrwacht, een heidi klump modelletje?quote:
jaquote:Op zondag 20 maart 2011 23:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wat had je dan vrwacht, een heidi klump modelletje?
dat ret ze nooit meer, vetcellen groeien mee, die krimpen niet meerquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:53 schreef darkshadow16 het volgende:
Misschien eens een idee om te proberen.
Je hele Mac maaltijd in de blender mikken
een echte winning shakequote:Op zondag 20 maart 2011 23:54 schreef darkshadow16 het volgende:
Lekker friet met big mac en nog kip nuggets erbij ofzo. frietsaus erin en draaien maar
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:54 schreef darkshadow16 het volgende:
Lekker friet met big mac en nog kip nuggets erbij ofzo. frietsaus erin en draaien maar
quote:Op maandag 21 maart 2011 00:06 schreef Wells.p het volgende:
nee kijk rtl4 waar vrouwen extreem gehoorzaam zijn aan hun partner!!
Hehequote:Op maandag 21 maart 2011 00:11 schreef Wells.p het volgende:
dat boek aan me vriendin geven voor der verjaardag
of minder baas doenquote:Op maandag 21 maart 2011 00:13 schreef Doler12 het volgende:
Als een baas gedragen! Minder op fok komen dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |